خدمات در محل

شارژ تونر دستگاه کپی کانن

شارژ تونر دستگاه کپی کانن
Rate this post

شارژ تونر دستگاه کپی کانن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن است که با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان این مرکز در بالاترین سطح کیفی به کاربران این محصول ارائه می گردد. چیره‌دستی و زبدگی کارشناسان تعمیرات پرینتر کانن در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی مجموعه همیار پرینتر خدمات ارائه شده به دست کارشناسان و مهندسان این مجموعه –از جمله خدمات مرتبط با شارژ کارتریج پرینتر کانن باشند.

مصارف خانگی11

جهت ثبت سفارش و خدمات شارژ تونر دستگاه کپی کانن با شماره های 02174861 و 09361002014 تماس حاصل فرمایید.

همیار پرینتر دارای کار آمدترین تکنسین های متخصص در سراسر کشور: 74861-021

هزینه تعمیر دستگاه کپی

برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی، باید تا عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین صبر کنید. درواقع تا وقتی که میزان آسیب دیدگی قطعات مشخص نشود، نمی توان در مورد قیمت تعمیرات فتوکپی نظر قطعی داد. تعمیرکار پس از بررسی قطعات، اقدامات لازم برای رفع مشکلات دستگاه را مشخص کرده و بر این اساس، هزینه نهایی تعمیرات را برآورد می کند. گاهی در طول روند تعمیر فتوکپی، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است و قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.

تعمیر پرینتر در همیار پرینتر

مجموعه همیار پرینتر با دارا بودن کلیه مجوز و پروانه های لازم در زمینه تعمیر ماشین های اداری اعم از تولید کارتریج ،شارژ و تعمیرات کارتریج ،فروش کارتریج ،فروش پرینتر ،فروش و تعمیرات دستگاه های کپی ،قطعات و ملزومات رایانه ای و به طور کلی تجهیزات اداری و با بهره گیری از کادر متخصص و پرسنل مجرب مفتخر است تا کلیه خدمات تعمیرات و شارژ را در محل به شما ارائه نماید.

امروزه پرینترها یکی از پرکاربردترین و مهم ترین ابزار و دستگاه های اداری به شمار می رود . به همین جهت خدمات و تعمیرات آنها نیز در زماتن کوتاه برای کاربران بسیار حیاتی است.از این رو تمام تلاش کارشناسان همیار پرینتر بر آن هستند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان و با ابزار کامل و تخصصی بهترین خدمات را به مشتریان محترم ارائه دهد .

مجموعه همیار پرینتر با تکنسینهای دوردیده پس از شنیدن مشکلات پرینتر شما با لوازم و ابزار موردنیاز به محل کار شما اعزام می شوند و تمامی تجربه خود را برای تعمیرات انواع پرینتر در محل شما به کار می گیرند تا رضایت کامل شما فراهم شوند.

برند کانن CANON یکی از برند های معتبر در زمینه ماشین های اداری است. این کمپانی فعالیت حرفه ای خود را در ابتدا در زمینه دوربین های حرفه ای آغاز کرد و سپس در زمینه چاپ عکس وارد زمینه تولید پرینترهای جوهر افشان و کارتریج  شد.
در حال حاضر کمپانی CANON یکی از بزرگترین تولید کنندگان پرینتر های لیزری ، جوهر افشان و دستگاه های کپی است.
پرینتر های CANON از نظر ساختار اصلی بسیار شبیه HP میباشند. ولی در ظاهر آنها تلاش برای زیباتر نمودن آن مشهود است.
از دیگر خصوصیات این برند حساس سازی دستگاه به کارتریج و قطعات غیر اصلی است که باعث تشخیص توسط سنسورها و دستور ERROR میشود.
کارتریج های CANON بسیار شبیه HP بوده با این تفاوت که به علت حساس نمودن پرینتر ها در برخی مدل ها جهت رفع ERROR کارتریج باید هنگام شارژ چیپ کارتریج نیز تعویض شود.
کارشناسان همیار پرینتر با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه شارژ کارتریج و خدمات دستگاه های کانن (CANON) آماده پذیرش سفارشات شارژ و تعمیرات شما کاربر گرامی میباشند.

چیپست چیست؟


چیپست از سال 2003 کمپانی های تولید کننده پرینتر برای کنترل کارتریج تعداد پرینت هر کارتریج از تراشه ای سیلکونی بنام چیپست یا چیپ استفاده کردند. چیپ یک قطعه الکترونیکی است.که از خازن، مقاومت و ترانزیستور و قطعات نیمه رسانا تشکیل میشود.
چیپ روی کارتریج قرار میگیرد و اغلب اندازه آن از 50 میلیمتر تا یک اینچ در کارتریج های مختلف متنوع میباشد. میزان تونر موجود در هر کارتریج با توجه به حجم مخزن آن معین بوده و مقدار پرینت استانداردی که میتواند به شما بدهدمشخص است.
با استناد به همین مطلب برای هر چیپ تعداد پرینت متعارف هر کارتریج تعریف میشود ورودی آن ثبت میگردد. به بیان دیگر چیپ نقش یک کنتور و شمارنده را دارد که تعداد برگ پرینت گرفته شده توسط هر کارتریج را به شما اطلاع میدهد. و پس از به پایان رسیدن تعداد پرینت تعریف شده غیر فعال میشود.
به عنوان مثال یک کارتریج 85hp یا 737 canon یک مخزن کوچکی دارد و 80 گرم ظرفیت تونر دارد با این میزان تونر 1200 برگ پرینت استاندارد به شما خواهد داد. پس برای چیپ نیز عدد 1200 برگ پرینت شما کم حجم بوده باشد و کارتریج هنوز تونر کافی داشته باشد!
یا اینکه در نقطه مقابل پرینت های شما مثل تصاویر مصرف تونر زیادی داشته و قبل از رسدن به 1200 برگ پرینت تونر کارتریج تمام شود. و بعد از شارژ مجدد هم چیپ شما هیچ اروری ندهد.

عیب یابی دستگاه کپی


الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

یابی 1

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند.
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید.
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.

تاریخچه دستگاه فتوکپی :

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *