خدمات در محل

شارژ تونر دستگاه کپی ریکو

شارژ تونر دستگاه کپی ریکو
Rate this post

شارژ تونر دستگاه کپی ریکو از مهم ترین خدماتی می باشد که مجموعه همیار پرینتربرای اولین بار در مرکز تعمیر ماشین های اداری همیار پرینتر متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با یکی از تولیدات ریکو به کاربران ارائه می گردد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی ریکمو و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش ، کلیه خدمات مورد نیاز را دریافت دارید. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو ضمن آشنایی با عملکردِ کلی هریک از دستگاه ها، اطلاعات جامعی نیز در باب قطعات ریز و درشت این تجهیزات و کارکرد هر یک از آنها دارند.

4165637

شارژ تونر دستگاه کپی ریکو


الان که شما وارد مقاله تعمیر دستگاه کپی در فاطمی شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری


پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید اینتانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

desktop wallpaper red sky dark red background dark red red aesthetic red background aesthetic sad aesthetic red

سوالات متداول شارژ تونر دستگاه کپی ریکو


معرفی دستگاه کپی

در رابطه با این موضوع باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج دستگاه خود را داشته باشید.باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد.زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
یکی از واضح ترین دلایل برای شارژ مجدد کارتریج، پایین بودن کیفیت چاپ در زمان پرینت گرفتن عکس و متن و همینطور ایجاد خطوط عمودی و افقی بروی کاغذ می باشد. یا اینکه اسناد به صورت نصفه بروی کاغذ چاپ می شود. با بروز این مشکلات اولین قطعه ای که باید مورد بررسی قرار گیرد کارتریج می باشد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.

چگونه عمر کارتریج را افزایش دهیم؟

prolong the life of the inkjet printer cartridge2 1

همانطور که میدانید کارتریج ها به طور کلی بر اساس نوع پرینتر به دو دسته کارتریج تونر(لیزری) و جوهری تقسیم میشوند. به دلیل تفاوت های پودر تونر با جوهر مایع و چگونگی عملکرد کارتریج این دستگاه ها عمر کارتریج ها هم کاملاً مجزا محاسبه شده و متفاوت میباشند.
علی رغم اینکه قاعده استاندارد استفاده از کارتریج ها تونر تعویض آن پس از اتمام می باشد.ولی به لحاظ صرفه اقتصادی شارژ مجدد آن بسیار مقرون به صرفه است.کارتریج لیزری برخلاف جوهری از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار است.
بهتر است بدانید که قاعده و استاندارد جهانی در مورد استفاده از کارتریج این است که بعد از خالی شدن آن را تعویض نمایید تا همیشه پرینت عالی و درجه یک داشته باشید و هم سلامت دستگاهتان تضمین شود.
در ایران به دلیل صرفه اقتصادی شارژ کارتریج بسیار مرسوم و متداول است. در حال حاضر هزینه شارژ کارتریج حدود 25% قیمت کارتریج نو میباشد و حتی با تعویض 2 قطعه از آن بهمراه شارژ باز هم این کار توجیه دارد و شما میتوانید مادامی که کاست کارتریج قابلیت خود را حفظ نموده از آن استفاده کنید.
اما کاربرانی که به کیفیت و سلامت دستگاه و کار خود اهمیت میدهند بهتر است زمانی که در هنگام شارژ کارتریج نیاز به تعویض 2 قطعه مصرفی داشت اقدام به جایگزینی و تعویضی آن نمایند.

تفاوت پرینتر استوک و ریفر

12000

استفاده از تعمیر پرینتر

شارژ کارتریج و محیط زیست


کارتریج پرینتر های لیزری بوسیله تونر تغذیه می شوند.تونر پودری است آرد مانند که از ترکیب کربن و پلیمر های خاص تشکیل شده و قابلیت پذیرش بار مغناطیسی دارد.
پراکندگی تونر به نحوی است که اگر 100 گرم از آن را در مقابل یک پنکه قرار دهیم می تواند یک اتاق 12 متری را کاملا سیاه و آلوده کند.از طرفی با توجه به ماهیت شیمیایی که دارد. برای سلامتیی انسان و حتی گیاهان بسیار مضر بوده و در تنفس اختلال ایجاد می کند.
به همین دلیل برای شارژ کارتریج در شهرک غرب و تعویض تونر بهتر است از دستگاه های مکش و تخصصی شارژ کارتریج در دفتر فنی همیار پرینتر استفاده نمودتا مانع پخش شدن آن در فضا شود.
این دستگاه ها با قدرت جذب بالا توسط فیلتر های هوشمند مانع از آسیب و آلودگی ممحیط زیست می شوند. از این رو توصیه اکید ما در همیار پرینتر این است که علی رغم نیاز فوری به شارژ کارتریج از انجام این عمل در محل کار خودتان جداً خودداری نمایید.

125487
1212

تعمیر پرینتر در محل


امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ، ارائه خدمات سرویس و تعمیر این نونه از ماشین های اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است. کارشناسان همیار پرینتر با بهرهمندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی میباشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چند نکته اشاره نمود:
تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و هماهنگی خودتان اقدام به تعمیر پرینتر در محل خواهند نمود.
در صوریتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما تا امکان پذیر نباشد یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد ، با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ، دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناس تکنسین های همیار پرینتر و اعلام برآورد هزینه رایگان میباشد. در صورتیکه نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشد انتقال آن هم بعهده ما بوده و برای شما رایگان میباشد. پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده میشود و چندین برگ تست جهت تأیید شما برایتان گرفته خواهد شد تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملاً مطئن شوید.

printer hp

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *