خدمات در محل

تعمیر پرینتر hp laserjet 5l

تعمیر پرینتر hp laserjet 5l
Rate this post

تعمیر پرینتر hp laserjet 5l توسط مجموعه همیار پرینتر ارائه شده و در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است. درواقع پرینتر های مدل laserjet 5l به جهت سایز بزرگ آن متقابلاً قطعات داخلی آن به صورت تخصصی درون دستگاه قرار داده شده اند. به همین جهت در هنگام خرابی نیاز به یک متخصص دارند تا بتواند قطعات را هوشمندانه بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن پرینتر شما را تعمیر نمایند. تکنسین های همیار پرینتر همواره با مجهز ترین امکانات و تجهیزات به محل شما در هر نقطه از کلان شهر تهران که هستید مراجعه نموده و در کثری از دقیقه مشکل پرینتر شما را حل مینماید. یکی از راه های ارتباط با این مجموعه از طریق شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد. که این دو شماره مستقیما شما را به کارشناسان ما وصل کرده تا کاربر به راحتی بتواند مسئله خود را در رابطه با laserjet 5l مطرح کند.

تعمیر قطعات پرینتر hp laserjet 5l


تعمیر لیزر پرینترhp laserjet 5l
تعمیر برد پاور ( منبع تغذیه ) پرینتر hp laserjet 5l
تعمیر برد فرمتر ( مین برد ) پرینتر hp laserjet 5l
تعمیر برد شبکه ( Network ) پرینتر hp laserjet 5l
تعمیر دابلکس ( چاپ دو رو ) پرینتر hp laserjet 5l
تعمیر روشن نشدن پرینتر hp laserjet 5l
جنرال سرویس پرینتر hp laserjet 5l
تعمیر فیوزینگ پرینتر hp laserjet 5l
تعمیر سنسورهای پرینتر hp laserjet 5l
تعمیر موتور پرینتر hp laserjet 5l
رفع انواع ارور پرینتر hp laserjet 5l
رفع گیر کردن دستگاه روی Initializing پرینتر hp laserjet 5l
شارژ کارتریج پرینتر hp laserjet 5l
رفع گیر کردن کاغذ داخل پرینتر
رفع کردن مشکل نکشیدن کاغذ توسط پرینتر
رفع نکشیدن کاغذ توسط سینی دستی
تعمیر کاغذ کش پرینتر hp laserjet 5l
تعمیر کارتریج پرینتر hp laserjet 5l

تعمیر پرینتر hp laserjet 5l

ezgif.com gif maker 3
با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوده ظفر- میرداماد قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج در تهران بلوار فردوس و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ فوری کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.

توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند.

وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.

ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسد.

این موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.

پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

معرفی پرینتر hp laserjet 5l


پرینتر hp laserjet 5l جزو پرینترهای لیزری شرکت HP است که تک کاره میباشد و توانایی ارایه‌ کیفیت به همراه سرعت بالا را دارد. این پرینتر قابلیت چاپ در ابعاد گوناگون کاغذ از جمله A4, Letter , A5 و دارای پورت شبکه USB است. مواد مصرفی این پرینتر کارتریج مشکی و 3 کارتریج رنگی (قرمز،آبی و زرد) به شماره های 304A و پرینتر hp laserjet 5l قادر به چاپ دورو کاغذ نمیباشد.

معرفی کارتریج سازگار با پرینتر hp laserjet 5l


پرینتر hp laserjet 5l دارای تکنولوژی لیزری و رنگ جوهر قرمز، آبی، زرد و مشکی می باشند. این پرینترها رنگی لیزری هستند. کارتریج مورد استفاده در این نوع پرینتر کارتریج 06A رنگی اچ پی است که با دستگاه پرینتر hp laserjet 5l کاملا سازگار می باشد. میزان کارکرد هر کارتریج رنگی حدود 2800 برگ و کارتریج مشکی حدودا 3500 برگ است.  این محصول به صورت اورجینال و غیر اورجینال در بازار های یران به خصوص در مجموعه همیار پرینتر موجود میباشد.

کارتریج پرینتر hp laserjet 5l اصل

کارتریج های اورجینالی هستند کیفیت بسیار خوبی دارند و همچنین سازگار با دستگاه شما می باشند. اما قیمت بالایی دارند و گران هستند. در عوض برای چاپ های با کیفیت و با قابلیت ماندگاری بالا مناسب می باشند. و با کیفیت عالی شما را به داشتن چاپی ایده آل بهره مند میسازد. پرینتر های اچ پی با استفاده از کارتریج اورجینال همیشه بهترین محصول خواهند داد. کارتریج های اصلی hp از نظر مسائل زیست محیطی محصولاتی میباشند که کاملا با محیط زیست سازگار شده اند. به همین خاطر هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نخواهند کرد.

کارتریج پرینتر hp laserjet 5l طرح

این کارتریج غیر اصل یا طرح توسط شركت‌هاي غیر سازنده پرینتر تولید می گردند. کارتریج غیر اورجینال پرینتر CP2025 اچ پی کیفیت کارتریج  اصل را ندارد ولی از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشند. همچنین کارتریج های غیر اصل دارای گارانتی هستند و قابلیت شارژ مجدد دارند.

چگونه عمر کارتریج را افزایش دهیم؟

همانطور که میدانید کارتریج ها به طور کلی بر اساس نوع پرینتر به دو دسته کارتریج تونر(لیزری) و جوهری تقسیم میشوند. به دلیل تفاوت های پودر تونر با جوهر مایع و چگونگی عملکرد کارتریج این دستگاه ها عمر کارتریج ها هم کاملاً مجزا محاسبه شده و متفاوت میباشند.
علی رغم اینکه قاعده استاندارد استفاده از کارتریج ها تونر تعویض آن پس از اتمام می باشد.ولی به لحاظ صرفه اقتصادی شارژ مجدد آن بسیار مقرون به صرفه است.کارتریج لیزری برخلاف جوهری از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار است.
بهتر است بدانید که قاعده و استاندارد جهانی در مورد استفاده از کارتریج این است که بعد از خالی شدن آن را تعویض نمایید تا همیشه پرینت عالی و درجه یک داشته باشید و هم سلامت دستگاهتان تضمین شود.
در ایران به دلیل صرفه اقتصادی شارژ کارتریج بسیار مرسوم و متداول است. در حال حاضر هزینه شارژ کارتریج حدود 25% قیمت کارتریج نو میباشد و حتی با تعویض 2 قطعه از آن بهمراه شارژ باز هم این کار توجیه دارد و شما میتوانید مادامی که کاست کارتریج قابلیت خود را حفظ نموده از آن استفاده کنید.
اما کاربرانی که به کیفیت و سلامت دستگاه و کار خود اهمیت میدهند بهتر است زمانی که در هنگام شارژ کارتریج نیاز به تعویض 2 قطعه مصرفی داشت اقدام به جایگزینی و تعویضی آن نمایند.

راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


با ما 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *