خدمات در محل

تعمیر پرینتر hp laserjet 5l

تعمیر پرینتر hp laserjet 5l
Rate this post

تعمیر پرینتر hp laserjet 5l توسط مجموعه همیار پرینتر ارائه شده و در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است. درواقع پرینتر های مدل laserjet 5l به جهت سایز بزرگ آن متقابلاً قطعات داخلی آن به صورت تخصصی درون دستگاه قرار داده شده اند. به همین جهت در هنگام خرابی نیاز به یک متخصص دارند تا بتواند قطعات را هوشمندانه بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن پرینتر شما را تعمیر نمایند. تکنسین های همیار پرینتر همواره با مجهز ترین امکانات و تجهیزات به محل شما در هر نقطه از کلان شهر تهران که هستید مراجعه نموده و در کثری از دقیقه مشکل پرینتر شما را حل مینماید. یکی از راه های ارتباط با این مجموعه از طریق شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد. که این دو شماره مستقیما شما را به کارشناسان ما وصل کرده تا کاربر به راحتی بتواند مسئله خود را در رابطه با laserjet 5l مطرح کند.

معرفی پرینتر hp laserjet 5l

پرینتر hp laserjet 5l دارای تکنولوژی لیزری و رنگ جوهر قرمز، آبی، زرد و مشکی می باشند. این پرینترها رنگی لیزری هستند. کارتریج مورد استفاده در این نوع پرینتر کارتریج 06A رنگی اچ پی است که با دستگاه پرینتر hp laserjet 5l کاملا سازگار می باشد. میزان کارکرد هر کارتریج رنگی حدود 2800 برگ و کارتریج مشکی حدودا 3500 برگ است.  این محصول به صورت اورجینال و غیر اورجینال در بازار های یران به خصوص در مجموعه همیار پرینتر موجود میباشد.

پرینتر hp laserjet 5l جزو پرینترهای لیزری شرکت HP است که تک کاره میباشد و توانایی ارایه‌ کیفیت به همراه سرعت بالا را دارد. این پرینتر قابلیت چاپ در ابعاد گوناگون کاغذ از جمله A4, Letter , A5 و دارای پورت شبکه USB است. مواد مصرفی این پرینتر کارتریج مشکی و 3 کارتریج رنگی (قرمز،آبی و زرد) به شماره های 304A و پرینتر hp laserjet 5l قادر به چاپ دورو کاغذ نمیباشد.

کارتریج های اورجینالی هستند کیفیت بسیار خوبی دارند و همچنین سازگار با دستگاه شما می باشند. اما قیمت بالایی دارند و گران هستند. در عوض برای چاپ های با کیفیت و با قابلیت ماندگاری بالا مناسب می باشند. و با کیفیت عالی شما را به داشتن چاپی ایده آل بهره مند میسازد. پرینتر های اچ پی با استفاده از کارتریج اورجینال همیشه بهترین محصول خواهند داد. کارتریج های اصلی hp از نظر مسائل زیست محیطی محصولاتی میباشند که کاملا با محیط زیست سازگار شده اند. به همین خاطر هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نخواهند کرد.

خرید پرینتر hp laserjet 5l

برخی از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های در محل شامل تعمیر و تعویض فیدرهای کاغذ، رفع مشکلات منبع تغذیه، تعمیر بردهای برق، تعویض فیوز، تعمیرات تخصصی مین برد، تعویض و تمیز کردن درام، شارژ و تعمیر کارتریج، تعویض بردها و مدارهای آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب، تعمیر دکمه های غیر کاربردی، تعمیر و تعویض پنل ها، تعمیرات هد چاپگر، عیب یابی مشکلات بی سیم، رفع مشکلات عملکرد واحد درام، جایگزینی قطعات معیوب با نمونه های اصلی، شارژ کارتریج های کپی، تعویض توسعه دهندگان، رفع مشکلات عملکرد با دستگاه، تنظیم کیفیت چاپ، و سرویس دستگاه های کپی. اینها از مهمترین خدمات تعمیر چاپگر در محل هستند که توسط آدریز کالا ارائه می شود. شایان ذکر است کلیه خدمات تعمیر چاپگر ارائه شده در محل با گارانتی معتبر همیار پرینترمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *