خدمات در محل

شارژ کارتریج در میرداماد

شارژ کارتریج در میرداماد
5/5 - (2 امتیاز)

شارژ کارتریج در میرداماد از جمله خدماتی است که در مجموعه همیارپرینتر به صورت حرفه ای به وسیله ی ابزار و وسایل کاملاً استاندارد با رعایت دستورالعمل های بین المللی در محیطی مجهز کارتریج شما را شارژ می نمایند. افرادی که در منطقه میرداماد ساکن هستند یا مشغول به کار میباشند.اغلب در آن محیط یک دستگاه پرینتر دارند که بدون طی کردن مسافت طولانی جهت انجام فقط یک پرینتر بتوانند. داده های خود را با کیفیت بالا به چاپ برسانند.

گاهی وسط انجام کار تونر کارتریج به اتمام می رسد و شما نیاز به شارژ کارتریج پیدا خواهید کرد. در این هنگام شما کافیست تنها با شماره تلفن 02174861 تماس حاصل نموده و درخواست شارژ کارتریج در میرداماد را داشته باشید تا تکنسین های حرفه ای ما کارتریج شما را شارژ نمایند و درب منزل یا محل کار به شما عزیزان تحویل دهند.

معرفی محله های مختلف میرداماد جهت شارژ کارتریج

شهید حقانی 

میدان مادر (محسنی)

نفت 

شمس تبریزی 

البرز 

پایتخت 

حصاری 

خیابان بهروزی (سنجابی)

خیابان نیل 

شرایط شارژ کارتریج در میرداماد

شرایط شارژ کارتریج در مجموعه همیارپرینتر به این صورت است که اگر در منطقه میرداماد ساکن باشید، اگر حتی از یک کارتریج استفاده نمایید، هزینه ایاب و ذهاب بابت شارژ یک کارتریج برای شما رایگان است. اما اگر در اطراف این منطقه حضور داشته باشید.هزینه حمل کارتریج به عهده شما عزیزان میباشد. 

گاهاً پیش می آید که متخصصان در محل حضور پیدا کرده و متوجه خرابی کارتریج شده اند در این زمان، اگر تنها یک قطعه مانند: مگنت ، درام آسیب دیده باشد آن را تعویض میکنند، در غیر این صورت جهت تعویض بقیه قطعات هزینه مجزا دریافت میشود.و در اکثر مواقع آن کارتریج از رده خارج اعلام میگردد. 

از دیگر شرایط شارژ کارتریج برای مناطق دیگر تنها در زمانی که بیش از 3 کارتریج برای شارژ کردن داشته باشید هزینه ایاب و ذهاب از شما عزیزان گرفته نمیشود.    

های انتخاب کارتریج جوهری مناسب 1

قیمت شارژ کارتریج در میرداماد

شارژ کارتریج در میرداماد به هیچ وجه به نوع کارتریج شما بستگی ندارد. در ابتدا تکنسین های ما به سرعت به محل شما مراجعه نموده و کارتریج شما را بررسی میکنند. درواقع اگر کارتریج نیاز به تعمیر داشت، به شما اعلام میدارند و در صورت موجود بودن آن قطعه ، را تعویض می نمایند. اگر تنها یک قطعه دچار خرابی شده بود هزینه ایی دریافت نمیکنند و این مشکل بخشی از خدمات پس از فروش این مجموعه میباشد، که در زمان خرید کارتریج از فروشگاه همیارپرینتر امکان پذیر است. در صورتیکه چنیدن قطعه درون کارتریج خراب شود، هزینه نهایی به شما اعلام میگردد و پس از گرفتن تاییدیه از جانب شما، عمل تعمیر کارتریج آغاز میگردد. 

به هنگام شارژ کارتریج نیز ابتدا کارتریج شما را به صورت کاملاً تخصصی بدون آسیب رساندن به بدنه پرینتر خارج میکنند و به محل تعمیر و شارژ کارتریج همیارپرینتر انتقال میدهند. و پس از حداکثر 24 ساعت به شما تحویل داده میشود. 

شارژ کارتریج در محل میرداماد

منطقه میرداماد جز شمالی از شهر تهران است که شامل یک خیابان بسیار بزرگ بوده که اکثر ادارت دولتی ، سازمان ها ، مدارس و بسیاری از شرکت ها در این منطقه واقع شده اند. حال با درنظر گرفتن این موضوع که در تمامی این اماکن نام برده شده حداقل یک عدد دستگاه پرینتر وجود دارد. میتوان گفت همان تعداد افراد نیاز به شارژ کارتریج در محل نیاز دارند. از همین رو مجموعه همیارپرینتر، خدمات شارژ کاتریج در محل میرداماد را برای ساکنین این منطقه قرار داده است تا در کوتاه ترین زمان بدون پرداخت هزینه های گزاف بتوانند کارتریج خود را شارژ نمایند و مجدد از دستگاه کپی یا پرینتر خود استفاده کنند. 

همچنین این مجموعه با توجه به مسائل اقتصادی که امروزه در کشور ایران حاکم است. این خدمات را برای شما عزیزان قرار داده تا بتوانید بدون مراجعه به مراکز مختلف و تنها با شماره گیری 02174861 درخواست شارژ کارتریج نمایید. همواره این مجموعه میکوشد تا بهترین و به روز ترین خدمات را برای شما عزیزان محیا نماید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *