خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در شیخ بهایی

تعمیر دستگاه کپی در شیخ بهایی
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در شیخ بهایی از نمونه خدمات منحصر به فرد مجموعه همیار پرینتر میباشد که با بکار گیری از بهترین مواد مصرفی و قطعاتی از معروف ترین برند های روز دنیا توانسته در میان مخاطبین خود مشتریان بسیاری را جذب نماید. یکی دیگر از ویژگی های این شرکت اعزام تکنسین های فوق حرفه ای به محل مورد نظر شما جهت تعمیر ماشین های اداری در محل میباشد که با در نظر گرفتن موقعیت و امکانات و مشکل شما به محل فرستاده میشوند. راه های ارتباطی با این مجموعه بسیار ساده است. به گونه ای شما تنها با گرفتن شماره تلفن 74861-021 و واتس آپ 09361002014 میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و مسئله خود را در زمینه تعمیر دستگاه کپی در شیخ بهایی مطرح نمایید.

معرفی قطعات داخلی دستگاه کپی

65 652450 red wallpaper free min 1

نمایندگی HP در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

عیب یابی دستگاه کپی در شیخ بهایی


الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

یابی min

دستگاه کپی در دروس 3


هزینه تعمیر دستگاه کپی در شیخ بهایی

برای برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی، باید تا عیب یابی دقیق دستگاه توسط تکنسین صبر کنید. درواقع تا وقتی که میزان آسیب دیدگی قطعات مشخص نشود، نمی توان در مورد قیمت تعمیرات فتوکپی نظر قطعی داد. تعمیرکار پس از بررسی قطعات، اقدامات لازم برای رفع مشکلات دستگاه را مشخص کرده و بر این اساس، هزینه نهایی تعمیرات را برآورد می کند. گاهی در طول روند تعمیر فتوکپی، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است و قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.


نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا


1212

مراحل تعمیرات دستگاه کپی در همیار پرینتر

روند تعمیرات دستگاه کپی به این صورت می باشد که متخصصین حرفه ای ما اول مشکلات دستگاه شما را به صورت رایگان پیدا میکنند و دستگاه شما را انالیز میکنند. بعد از مرحله انالیز کارشناسان ما تصمیم میگیرند که قطعه دستگاه فتوکپی شما را تعمیر یا تعویض کنند.
در صورتی که قطعه شما قابل تعمیر باشد، متخصصین ما با بهترین تجهیزات ممکن و در کم ترین زمان قطعه دستگاه کپی شما را تعمیر کرده و از طرف تعمیرات فتوکپی قطعه تعمیری با ضمانت نامه کتبی به شما تحویل میدهد.
در صورتی که قطعه شما معیوب باشد و قابل تعمیر نباشد کارشناسان ما به شما اعلام هزینه میکنند و در نهایت قطعه اورجینال با گارانتی اصلی را به شما ارائه میدهد.

چگونه درخواست تعمیر دستگاه کپی در شیخ بهایی را درهمیار پرینتر ثبت کنیم؟

خدمات دستگاه کپی در همیار پرینتر

تعویض و تعمیر یونیت درام تمامی برند ها
فروش پودر دولوپر (Developer) و بلید (Blade)
شارژ کارتریج تمامی برند ها
تعمیر فیوزینگ (Fusing)
تعویض لیزر (Laser)
تعمیر کارتریج تمامی برندها
تعمیر موتور دستگاه کپی
فروش خط کش ADF دستگاه کپی شارپ
فروش تمامی چرخ‌دنده های دستگاه کپی
تعمیر و فروش کلاچ دستگاه کپی
تعمیر ADF برای تمامی برندها
تعمیر برد پاور (Power) 
تعمیر برد فرمتر (Formatter) 
همان مین برد (Mainbord)
اضافه کردن ADF برای انواع دستگاه کپی
فروش قطعات الکترونیکی تمامی برد های پاور و فرمتر
اضافه کردن کاست کاغذ کش
تعویض کاغذ کش ها (Pickup)
تعمیر چیپ (چیپست (Chipset)) تمامی برندها
تعویض هات و پرس (Hot & Press)
تعویض انواع قطعات دستگاه کپی

مهم ترین قطعه دستگاه کپی


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *