خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 14A

شارژ کارتریج HP 14A
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 14A که در رنگ مشکی مخصوص پرینتر های چاپ سیاه و سفید طراحی شده است. مجموعه همیار پرینتر در این رابطه کمک بسیاری به جامعه ایرانی کرده است. از این رو که سبب جلوگیری از ایجاد ترافیک در سطح شهر میگردد، همچنین در محیطی کاملا مجهز با تجهیزات کامل در فضایی استاندارد کارتریج اچ پی 14A شارژ مینمایند. نحوه ارتباط با کارشناسان همیار پرینتر به این گونه است که شما کافیست ابتدا با شماره های 021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نموده تا مستقیما با کارشناسان فروش و شارژ کارتریج اچ پی 14A وصل گردیده و سوالات خود را در رابطه با شارژ کارت خود مطرح نمایید.

معرفی کارتریج اچ پی 14A

کارتریج HP 14A با دو پرینتر M712 و M725 شرکت اچ پی، سازگار است. که می تواند تا 10000 برگ را به چاپ برساند. کارتریج HP 14A با گارانتی فروش ارائه میگردد. کاربر می تواند پس از اتمام تونر ، دوباره آنرا شارژ نماید. دو مدل پرینتر M712 و HP M725 وجود دارد. که با کارتریج اچ پی 14A سازگار میباشد.

یک سوال رایج در رابطه با این که آیا شارژ کارتریج لیزری رنگی را میتوانیم خودمان انجام بدیم؟ در جواب به این سوال باید گفت خیر، اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج لیزری رنگی دستگاه خود را داشته باشید. بتدا آموزش های لازم را شماهده نمایید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مورد تایید نمی باشد. زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خود به خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.

بررسی کارتریج اچ پی 14A

ماشین های اداری جدید به سیستمی مجهز شده‌اند که به محض اتمام جوهر، کاربر را در جریان این موضوع خواهند گذاشت. پرینترهای قدیمی هم از این قافله جا نمانده و از چنین سیستمی برخوردارهستند. اما روی صحبت ما با کاربرانی ست ، که دستگاه شان به چنین سیستمی مجهز نیست. این کاربران از کجا میتوانند به زمان شارژ کارتریج دستگاهشان پی ببرند وقتی جوهر کارتریج تمام میشود یا نزدیک تمام شدن است بهتر است هر چه سریع‌تر جهت شارژ آن اقدام نمایید. زمانی که شارژ کارتریج پرینتر فرا میرسد، معمولا کیفیت چاپ با افت روبرو میشود و خروجی دستگاه، یکنواخت نیست. توصیه میشود با مشاهده ی چنین نشانه ای اقدامات لازم جهت شارژ کارتریج اچ پی 14a را انجام دهید. برای این کار کافیست با شماره تلفن 74861-021 تماس حاصل نمایید. و در خواست خود را در زمینه شارژ کارتریج ثبت کنید.

قیمت شارژ کارتریج اچ پی 14A

قیمت شارژ کارتریج به علت نوسانات قیمتی معمولا کارشناسان به محض تماس شما با مجموعه همیار پرینتر پس از بررسی مشکل کارتریج مبلغ را اعلام میکنند. کارتریج همیشه تنها با مشکل شارژ کارتریج روبه رو نیست و گاهی اتفاق میافتد، که علاوه بر نیاز کارتریج به تونر ، قطعات دیگر کارتریج با مشکلات بسیار زیادی مواجع میشوند. برخی از این اشکالات میتوان به این موارد که صفحه دارای خطوط ناخواسته باشد، از قسمتی از صفحه چاپ گرفته نشود، صفحه دارای پس زمینه است، چاپ صورت گرفته کم رنگ است، رنگها با یکدیگر تداخل داشته باشند، کارتریج دارای صدای ناهنجار است، کارتریج کاغذ را کثیف می کند، کاغذ پس از فرمان چاپ بصورت کاملا سفید خارج میشود، پرینتر در هنگام چاپ خطا و هشدار کارتریج می دهد، کارتریج شارژ شده در یک پرینتر تک کاره بخوبی پاسخگوست لیکن در پرینتر سه و چهارکاره بسیار کم رنگ است. همانگونه که گفته شد در صورتی که شارژ کارتریج با درنظرداشتن استانداردهای این کار، نظیر توجه به زمان مناسب شارژ کارتریج، استفاده از کارتریج باکیفیت و مواردی از این دست انجام شود، احتمال بروز خطا در چاپ به حداقل می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *