خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در میرداماد

تعمیر دستگاه کپی در میرداماد
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در میرداماد از تخصصی ترین خدماتی است که مجموعه همیار پرینتر برای مشتریان گرامی خود در نظر گرفته است. و با تشکیل یک تیم تخصصی ابتدا ایراد دستگاه کپی شما را بررسی و سپس مشکل آن را در کمترین زمان ممکن حل می کنند.مجموعه همیار پرینتر یکی از بزرگترین مراکز تعمیر پرینتر،تعمیر دستگاه کپی در میرداماد ،شارژ کارتریج و همینطور دیگر خدمات همیار پرینتر می باشد.از آنجا که در دنیای امروز تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی داشته تقریبا همه ی مردم از ماشین های اداری برای چاپ اسناد و عکس های خود از آن استفاده می کنند. از همین رو امکان خرابی در حین کار با چاپگر بسیار بالا می باشد در صورت بروز هرگونه ایراد در دستگاه کپی تنها کافیست برای تعمیر دستگاه کپی با مجموعه همیار پرینتر به شماره های 09361275517 و 74861-021 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص خود را در کمترین زمان ممکن برای شارژ و تعمیر دستگاه کپی به محل مورد نظر شما اعزام نماید.

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا

عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

تعمیرات دستگاه فتوکپی

مراحل تعمیرات دستگاه کپی در همیار پرینتر

روند تعمیرات دستگاه کپی به این صورت می باشد که متخصصین حرفه ای ما اول مشکلات دستگاه شما را به صورت رایگان پیدا میکنند و دستگاه شما را انالیز میکنند. بعد از مرحله انالیز کارشناسان ما تصمیم میگیرند که قطعه دستگاه فتوکپی شما را تعمیر یا تعویض کنند.
در صورتی که قطعه شما قابل تعمیر باشد، متخصصین ما با بهترین تجهیزات ممکن و در کم ترین زمان قطعه دستگاه کپی شما را تعمیر کرده و از طرف تعمیرات فتوکپی قطعه تعمیری با ضمانت نامه کتبی به شما تحویل میدهد.
در صورتی که قطعه شما معیوب باشد و قابل تعمیر نباشد کارشناسان ما به شما اعلام هزینه میکنند و در نهایت قطعه اورجینال با گارانتی اصلی را به شما ارائه میدهد.

از دیگر خدماتی که مجموعه همیار پرینتر به مشتریان عزیز خود ارائه داده است که شامل، تعمیرات تخصصی دستگاه کپی، تعمیر پرینتر،شارژ کارتریج و فروش انواع قطعات و مواد مصرفی می باشد.تعمیر دستگاه کپی با تیمی مجرب و کاردان به همراه کارشناسانی باتجربه در این زمینه، این اطمینان را می دهد که ابتدا دستگاه های فتوکپی را تجزیه و تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل موجود، آن را تعمیر می کند؛

ارائه ضمانت و گارانتی تمامی سرویس‌های فروش و تعمیر کپی، ارائه خدمات بر اساس قیمت‌های مصوب، تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های کپی و قطعات یدکی اصلی، سرویس و تعمیر دستگاه های کپی با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، ارایه خدمات نصب، راه‌اندازی و گارانتی تمامی دستگاه های کپی و … .

شما مشتری گرامی می توانید با مراجعه به سایت همیار پرینتر و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز و مرتبط با دستگاه کپی مورد نظرتان را دریافت دارید. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کپی می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات فتوکپی یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در تهران در زمینه‌ی تعمیر دستگاه‌های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند.

ماا

اعزام تکنسین به آدرس موردنظر کاربر

همانطور که اشاره کردیم علاوه‌ بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های همیار پرینتر در تهران مراجعه کنید و عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه کپی خود را به تکنسین‌های مجموعه همیار پرینتر بسپارید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی اچ پی،تعمیر فتوکپی زیراکس،تعمیر فتوکپی کانن و دیگر موارد ، در محل نیز استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت تعمیر دستگاه کپی شارپ به آدرس موردنظر شما اعزام شوند و سرویس عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را در محل به شما ارائه دهند.

layout 1500x650 1



نمایندگی شارژ کارتریج

نمایندگی شارژ کارتریج در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است.


تعمیر پرینتر در میرداماد در کدام مناطق انجام میشود؟

تعمیر پرینتر در خیابان نفت میرداماد
تعمیر پرینتر در خیابان حقانی میرداماد
تعمیر پرینتر در میدان مادر (محسنی) میرداماد
تعمیر پرینتر در خیابان شمس تبریزی میرداماد
تعمیر پرینتر در خیابان البرز میرداماد
تعمیر پرینتر در خیابان پایتخت میرداماد
تعمیر پرینتر در خیابان حصاری میرداماد
تعمیر پرینتر در خیابان بهروز(سنجابی) میرداماد
مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

خدمات دیگر همیار پرینتر شامل شارژ کارتریج لیزری و…

توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.

2


ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.


راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *