خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در دولت

تعمیر دستگاه کپی در دولت
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در دولت با رفع نمودن تمامی ایراداتی که ممکن است هر لحظه برای دستگاه شما انقاق بیافتد توسط مجموعه همیار پرینتر برای شما عزیزان فراهم شده است.. این مجموعه همواره می کوشد بهترین خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهد. چرا که از همان ابتدای شروع فعالیت همیار پرینتر راحتی و آسایش و صرفه جویی در زمان از اساسی ترین دغدغه های های این شرکت بوده است. از همین رو در صورت بروز هر گونه خرابی و مشکل برای دستگاه کپی خود ، تنها کافیست با شماره های 09361002014 و 74861-021 تماس حاصل نموده و مشکل خود را به کارشناسان و مشاوران ما در زمینه تعمیر دستگاه کپی در دولت اعلام نمایید. تا در صورت امکان نقص های دستگاه کپی شما را به صورت تلفنی برطرف نماید و نزدیکترین تکنسین خود را به محل اعزام نماید تا او به صورت تخصصی ایراد دستگاه کپی شما را حل کند.

تعمیر دستگاه کپی در دولت


در مجموعه همیار پرینتر انواع خدمات مرتبط به تعمیرات ماشین های اداری اعم از تعمیر دستگاه کپی،شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر،تعمیر قطعات چاپگر،فروش انواع قطعات و ماشین های اداری
اعزام تکنسین های حرفه ای به محل موردنظر شما

امروزه در کشور عزیزمان ایران با توجه به بالا رفتن قیمت های درجه 1 لوازم برقی و سایر لوازم های اداری استفاده از دستگاه های استوک شاید بتواند هزینه های ما را مدیریت نماید. استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره یا موجود در انبار می باشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم از این کلمه استفاده میکنند. ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک میشناسیم. اما همیشه اجناس استوک کارکرده و دست دوم لزوماً نیستند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جذب مشتری دارند. برای مثال در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان قادر هستند کالایی را خریداری نمایند که بعد از 30 روز بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس بگیرند یا معادل کالا را خرید کنند.

white

مزیت استفاده از تعمیر دستگاه کپی در دولت توسط همیار پرینتر

ضمانت مطمئن از خدمات

بیش از 20 سال سابقه درخشان

صرفه جویی در زمان و هزینه

چرا همیار پرینتر را برای تعمیر دستگاه کپی در دولت انتخاب میکنیم؟

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوه خیابان دولت قرار گرفته شده. انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا ، تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.
توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند. وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.
ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسداین موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.
پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

چرا تعمیر دستگاه کپی در دولت در همیار پرینتر را انتخاب میکنیم ؟

221 2216188 blue ombre wallpaper

تعمیر پرینتر در محل

امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده از انواع دستگاه های چاپ و پرینتر ، ارائه خدمات سرویس و تعمیر این نونه از ماشین های اداری هم بسیار مهم و ضروری شده است. کارشناسان همیار پرینتر با بهرهمندی از تجهیزات حرفه ای و دانش روز آماده تعمیر پرینتر در محل شما کاربر گرامی میباشند. در مورد تعمیر پرینتر در محل کار یا منزل شما باید به چند نکته اشاره نمود:
تکنسین های همیار پرینتر در اسرع وقت جهت ارائه خدمات فنی در خدمت شما خواهند بود و پس از بررسی اولیه و تشخیص مشکل دستگاه شما، با اعلام هزینه تقریبی و هماهنگی خودتان اقدام به تعمیر پرینتر در محل خواهند نمود.
در صوریتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما تا امکان پذیر نباشد یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد ، با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ، دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناس تکنسین های همیار پرینتر و اعلام برآورد هزینه رایگان میباشد. در صورتیکه نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشد انتقال آن هم بعهده ما بوده و برای شما رایگان میباشد. پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده میشود و چندین برگ تست جهت تأیید شما برایتان گرفته خواهد شد تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملاً مطئن شوید.

ئاچ پی

نمایندگی hp اچ پی

رسمی ترین و تخصصی ترین نمایندگی تعمیرات اچ پی hp اچ پی

شارژ کارتریج در محل


کیفیت چاپ در دستگاه کپی و نحوه تنظیم آن


کیفیت هر دستگاه و عملی مهمترین دستاورد عمالکرد است . انجام هر کارری بدون توجه به کیفیت آن نتیجه را بی اثر و کمرنگ میکند. در مقابل نتیجه عملکرد با کیفیت رضایت کامل مخاطب عملکرد را به راحتی فراهم میکند. در زمینه چاپ هم کیفیت چاپ غیر قابل اغماز و چشم پوشی است. هر اختلال و ایرادی در کیفیت چاپ ممکن است مشکلات بزرگی به وجود بیاورد. تصور کنید دستگاه شما یک یا چند نقطه بسار ریز در هنگام چاپ روی کاغذ ایجاد میکند. حال اگر این پرینتر در بانک در حال استفاده باشد و این نقطه در یک سند بانکی قرار بگیرد با ایجاد یک صفر در کنار اعداد دیگر میتواند مشکل آفرین شود یا در دفاتر اسناد رسمی و… یک نقطه بسیار حائز اهمیت است.

1

برای کسب مشاوره و درخواست تعمیر فوری دستگاه کپی با ما در ارتباط باشید:74861-021

طریقه تنظیم کیفیت دستگاه کپی و عوامل دخیل در کیفیت چاپ


کیفیت چاپ در پرینتر های لیزری به سلامت قسمت های مختلفی ارتباط دارد. در پرینترهای لیزری با توجه به بهرهمندی از تکنولوژی Laserjet کیفیت چاپ بسیار بالاست و به این مطلب توجه بسیاری شده است.

امروز کیفیت چاپ پرینترها یکی از مسائل مورد رقابت کمپانی های مطرح سازنده پرینتر شده است به طور کلی کیفیت چاپ به سه عامل کلی بستگی دارد:

شارژ کارتریج چه مدل پرینترهایی در همیار پرینتر انجام می شود؟

  • شارژ کارتریج HP 35A
  • شارژ کارتریج HP 106A
  • شارژ کارتریج HP 79A
  • شارژ کارتریج HP 80A
  • شارژ کارتریج HP 59A
  • شارژ کارتریج HP 44A
  • شارژ کارتریج HP05A
  • شارژ کارتریج HP83A
  • شارژ کارتریج HP12A
  • شارژ کارتریج HP85A
  • شارژ کارتریج Canon 728
  • شارژ کارتریج Canon 737
  • شارژ کارتریج Canon 712
  • شارژ کارتریج Canon 725
  • شارژ کارتریج Canon FX10

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *