خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 15A

شارژ کارتریج HP 15A
5/5 - (2 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 15A دستگاهی که درون پرینتر جای گرفته است. درواقع به علت رنگ مشکی که دارد بیشتر در پرینتر های سیاه و سفید مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو متقاضیان زیادی را به خود جذب نموده و فروش فوق العاده ای در جهان داشته باشد. زمانیکه قطعه مهم پرینتر به نام کارتریج دچار خرابی مگردد. شما به یک تکنسین حرفه ای نیازمند خواهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما مراجعه نموده و مشکل کارتریج HP 15A خود را به تیم حرفه ای و متخصص همیار پرینتر بسپارید. راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر تنها با شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 امکان پذیر میباشد.

معرفی شارژ کارتریج اچ پی 15A

شارژ کارتریج اچ پی 15A با دستگاه های پرینتر HP laserjet 3300,3380,1200,1005,1200,1220 سازگار بوده و قادر به چاپ 2500 برگ کاغذ در دقیقه است.کد فنی آن C7115A و کد عمومی آن 15A است و شارژ کارتریج اچ پی 15A قادر به شارژ مجدد میباشد و میتوان آن را حداکثر تا 3 بار شارژ نمود.
کارتریج اصلی ، کارتریجی میباشد، که توسط کارخانه سازنده دستگاه پرینتر یا کپی تولید و با هولوگرام اصلی میتوانید آن را در بازار مشاهده کنید. این نوع کارتریج اگرچه با کیفیت بسیار عالی تولید دشه است. اما هزینه زیادی بابت کارتریج اورجینال پرداخت نمایید. کارتریج اصلی برای چاپ های با کیفیت و با قابلیت ماندگاری بالا مناسب است.
کارتریج طرح، کارتریج طرح (غیر اورجینال) ، کارتریجی است که توسط شرکت های غیر سازنده پرینتر و کپی تولید می گردند که کلیه قطعات آن تولید اول هستند. این کارتریج ها با کیفیت کاتریج اصلی فاصله دارند اما از نظر هزینه برای کاربر بسیار مقرون به صرفه میباشند و قابلیت شارژ مجدد خواهند داشت.

بررسی شارژ کارتریج اچ پی 15A

امروزه پرینترها به چند دسته لیزری، جوهر افشان،حرارتی و سوزنی تقسیم می شوند. اما به علت استفاده بیش از حد افراد از پرینترهای لیزری، در زمان اتمام تونر کارتریج نیاز به فردی متخصص و کابلد دارند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان کارتریجشان را با مواد با کیفیت شارژ نمایند. اما گاهی پیش میآید که مشکل دستگاه تنها به تمام شدن کارتریج ختم نمیشود، بلکه قطعات دیگر کارتریج نیز دچار آسیب شده اند. در این هنگام متخصصان پس از بررسی شارژ کارتریج تمامی مشکلات را با شما عزیزان درمیان میگذارند.

ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند و پس از اطمینان کامل از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج لیزری رنگی به دستگاه اضافه مینمایند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. این عمل باعث میشود، زمانیکه کارتریج را درون پرینتر قرار داده اید، به هیچ وجه شاهد افت کیفیت نباشید. که معمولاً این مورد را در زمان شارژ مشاهده میکنید.

قیمت شارژ کارتریج اچ پی 15A

خرید یک عدد کارتریج جدید سبب میشود تا هزینه های بسیاری را متحمل شوید، اما شارژ کردن کارتریج به علت این که پس از یک دوره استفاده از کارتریج شما نیاز به شارژ کردن مجدد آن پیدا میکنید و ممکن است پس از 3 الی 4 ماه بسته به نیاز دوباره بخواهید کارتریج خود را شارژ نمایید. این کار بسیار به صرفه تر میباشد. لازم به ذکر است که تمامی مبالغ اعلام شده به مشتریان عزیز همگی بر اساس نرخ نامه ای بوده که اتحادیه در اختیار مجموعه همیارپرینتر قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *