خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در تهرانپارس

تعمیر دستگاه کپی در تهرانپارس
Rate this post

تعمیر دستگاه کپی در تهرانپارس یکی از مناطق پر رفت و آمد در کلان شهر تهران میباشد که با داشتن قدمت بسیار بالا و شناخت این منطقه توسط افراد مختلف ، مغازه ، شرکت و ادارات بسیاری در این ناحیه واقع شده اند. با توجه به این که اگر یکی از دستگاه ها در این منطقه دچار مشکل گردد. مجموع همیار پرینتر جهت سرعت بخشیدن به کار شما تکنسین هعای فوق العاده حرفه ای خود را که در زمینه تعمیر ماشین های اداری در تهرانپارس تبحر قابل توجه ای دارند. را به محل شما اعزام نموده و مشکل دستگاه کپی را در کوتاه ترین زمان ممکن حل خواهد کرد. راه های ارتباطی با این مجموعه از طریق شماره تماس های 74861-021 و 09361002014 قابل انجام میباشد.

دستگاه کپی در محل

نمایندگی دستگاه کپی با برندهای رایج دنیا در همیار پرینتر

سرویس دستگاه های فتوکپی با برند های ریکو ، زیراکس ، کونیکا مینولتا ، شارپ ، توشیبا ، کانن ، برادر و کیوسرا

کپی تعمیر 1

نمایندگی فروش دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی کانن در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز تمامی دستگاه های کپی را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد. کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی کانن، به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است.

فروش دستگاه کپی تمام برندها در همیار پرینتر

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.

مزایای استفاده از تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر


تفاوت تونرها در چیست؟

تونر(Tuner) همان پود آرد مانند مشکی یا رنگی است که جهت شارژ کارتریج از آن استفاده می شود.
در واقع پس از جوهرهای مایع و با به وجود آمدن دستگاه های پرینتر و کپی لیزری و جوهر و دردسرهای آن جای خود را به تورن داد.
تونر نسبت به جوهر به خاطر جامد گونه ای که دارد دارای محاسن بیشتر و مشکلات و آلودگی کمتری است.
تونر ترکیبی از کربن،پلیمرهای پلاستیک می باشد که در فرآیند های چاپ با خاصیت مغناطیس پذیری که دارد از آن استفاده می شود.
تونر ها از نظر دانستیه و مغناطیس پذیری که باعث نشست روی کاغذ و چپخت آن در فیوزینگ دستگاه می شوند با هم تفاوت دارند.
پرینترهای لیزری به طورمعمول شامل دو بخش مصرفی هستند: خود کارتریج تونر (توانایی چاپ  2000 صفحه) و قطعه ی درام (توانایی چاپ 40000 صفحه) میباشد.
برخی از کارتریج های تونری واحد درام را در  طراحی می کنند ، و درام و کارتریج به طور همزمان تعویض می شوند.
تمامی کار های گفته شده توسط تیم متخصص و حرفه ای همایر پرینتر انجام میشود.

کارتریج min 1

مشکلات رایج دستگاه های کپی و چگونگی رفع آنها

در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات دستگاه های کپی و راه حل های ساده برای حل آنها ارائه شده است:


مراحل ثبت درخواست و تحویل تعمیر دستگاه کپی در تهرانپارس


ثبت سفارش
کمپانی های سازنده دستگاه های کپی و چاپگرهای مدرن دو نوع پرینتر لیزری و جوهر افشان تولید می کنند که قطعات داخلی و یدکی آنها با هم متفاوت است. بنابراین از لحاظ سخت افزاری نمی توانید این قطعات را جابجا کرده و تغییر دهید قبل از رسیدن به اصل مطلب بهتر است بدانید که هر دو نوع کارتریج پس از اتمام رنگ و پودر نیاز به شارژ دارند.
در واقع مقدار رنگ موجود در هر کارتریج محدود است و برای استفاده باید کارتریج را شارژ کرد. هر دو کارتریج از قطعات مصرفی هستند و پس از مدتی باید تعویض شوند.کارتریج های لیزری و جوهر افشان در زمینه های مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند که عبارتند از : کیفیت چاپ،ظرفیت،سرعت چاپ و هزینه شارژ می باشد.
کیفیت چاپ از مهم ترین عوامل در انتخاب پرینتر می باشد.اگر قصد چاپ عکس های رنگی با رزولوشن بالا را داریدبهترین پیشنهاد کارتریج های جوهر افشان می باشدولی برای چاپ اسناد سیاه و سفید در تعداد بالا بهترین گزینه کارتریج های لیزری می باشد.
از لحاظ ظرفیت باید گفت که کارتریج های لیزری نسبت به کارتریج های جوهر افشان ظرفیت بیشتری برای چاپ دارد.و همینطور از نظر سرعت چاپ پرینتر های لیزری سرعت بیشتری نسبت به جوهر افشان دارد.
هزینه شارژ کارتریج در پرینتر های لیزری مناسب تر از پرینترهای جوهر افشان می باشد و همینطور پرینترهای جوهر افشان هنگام شارژ مجدد از دردسر های بیشتری برخوردار می باشد.
ezgif.com gif maker 3
پرینترها و دستگاه های کپی،مانند کارتریج و بطور کلی هر دستگاه و ماشینی در بازار ایران به صورت های 1- نو ، 2-استوک ،3-ریفر موجود می باشند. در اینجا به معرفی و توضیح مختصر درباره تفاوت آنها می پردازیم.هنگامی که شما قصد خرید یک پرینتر را داریدعلاوه بر میزان کاربری خود و توانی که از پرینتر توقع دارید مطلب مهم دیگر قیمت و هزینه ی آن نیز مطرح می شود. اگر شما در زمینه بودجه هیچ محدودیتی نداشته باشید.طبیعتاً بهترین انتخاب برای شما پرینتر های نو می باشد.که به راحتی می توانید با مشاوره از طریق تلفن 02174861 با کارشناسان همیار پرینتر اقدام به انتخاب مناسب ترین گزینه و خرید دستگاه مطلوب و موردنظر خود نمایید.

مجموعه همیار پرینتر علاوه بر ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم در زمینه کلیه ماشین های اداری به عنوان یک مرجع فروش می تواند هر آنچه شما نیاز دارید را به راحتی برایتان فراهم و ارسال نماید.گاهی ممکن است شما نیازمند یک پرینتر در حد تجاری یا اداری با توان بالا باشید اما بودجه لازم برای خرید این دستگاه ها را در اختیار نداشته باشید و بخواهید به لحاظ قیمت اقدام به خرید پرینتر خانگی نو نمایید.بهتر است بدانید قبل از قیمت دستگاه، میزان توان پرینتر در برابر تقاضای مصرفی شما در درجه ی اول اولویت قراردارد!مثل اینکه شما برای حمل روزانه 2 تن بار اقدام به خرید یک وانت سبک با ظرفیت 800 کیلوگرم نمایید تا بتوانید هزینه خرید را پرداخت نمایید.اما در کوتاه ترین زمان متحمل خسارت و ضرر سنگینی خواهد شد. در این شرایط گزینه مناسب انتخاب و خرید ماشین یا دستگاه استوک با توان مناسب و قیمت پایین است.

های استوک

راه های ارتباطی با همیار پرینتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *