خدمات در محل

تعمیر دستگاه کپی در شریعتی

تعمیر دستگاه کپی در شریعتی
4.4/5 - (7 امتیاز)

تعمیر دستگاه کپی در شریعتی به دلیل نزدیک بودن این منطقه به مجموعه همیار پرینتر و دسترسی آسان به نقاط مختلف خیابان شریعتی، مجموعه همیار پرینتر توانسته با در نظر گرفتن مشکلاتی که ممکن است هر لحظه برای دستگاه کپی شما پیش بیاید خدمات تعمیر دستگاه کپی در شریعتی را ارائه داده است. شما عزیزان میتوانید جهت اطمینان از سلامت دستگاه کپی خود همچنین تعمیر قطعات داخلی مخصوصاً در زمانی که به شدت نیاز به تعمیر دستگاه کپی خود دارید. از این خدمات بهرهمند شوید.
شما عزیزان میتوانید جهت ثبت درخواست تعمیر دستگاه کپی در شریعتی با شماره های 74861-021 و 09361002014 تماس حاصل نمایید و همچنین شما کاربر عزیز قادر خواهید بود با مراجعه به وب سایت همیار پرینتر در بخش تعمیرات همیار پرینتر وارد شده و فرم درخواست را پر فرمایید تا ما در اسرع به درخواست شما در زمینه تعمیر دستگاه کپی در شریعتی رسیدگی نمایید.


تعمیر دستگاه کپی در شریعتی در کدام محدوده ها انجام میشود؟


political map of the world v2
تعمیر دستگاه کپی در قلهک
تعمیر دستگاه کپی در مینا
تعمیر دستگاه کپی در حسنیه ارشاد
تعمیر دستگاه کپی در کوروش
تعمیر دستگاه کپی در قدوسی
تعمیر دستگاه کپی در پلیس
تعمیر دستگاه کپی در معلم
تعمیر دستگاه کپی در ملک
تعمیر دستگاه کپی در بهار شیراز

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر hp در محل و سایر برندهای پرینتر مانند canon ،samsung، brother و … از تخصص های اصلی کارشناسان همیار پرینتر می باشدوپس از تعمیر شامل گارانتی تعمیر می گردد. در صورتی که تمایل به استفاده از خدمات تعمیر پرینتر فوری در محل بهرمند شوید بهتر است هنگام تماس توضیحاتی راجع به مدل دستگاه و اشکال پیش اومده به کارشناسان و مشاوران ما ارائه دهید تا تکنسین متخصص در زمینه مشکل دستگاهتان را رای تعمیر اعزام نمایند.
در صورتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما امکان پذیر نباشدو یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد،با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ،دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناسی تکنسین های همیار پرینتر و اعلام بر آورد هزینه رایگان می باشد.در صورتی که نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشدهزینه انتقال آن هم به عهده ما بوده و برای شما رایگان می باشد.
پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده می شود.
چندین برگ تست جهت تایید شما برایتان گرفته می شود.تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملا مطمئن شوید.


همیار پرینتر
159

تعمیر دستگاه کپی در شریعتی

در ماه اکتبر 1937 چستر کارلسون، که وکیل حق ثبت در شهر نیویورک است، فرایندی به نام الکتروفوتوگرافی را اختراع کرد. در سال 1938 این اختراع به Xerograph تغییر نام داد و اولین فتوکپی با عنوان “10-22-38 Astoria” در این شهر شناخته شد. فرآیند کپی برداری زیروگراف به یکی از معروف ترین اختراعات قرن بیستم مبدل شد. چستر کارلسون تحسین جهان را به دست آورد و در این زمینه بسیار ثروتمند شد، زیرا اختراعش یک صنعت میلیارد دلاری ایجاد کرده بود.
گفته شده است که کارلسون قبل از مرگش در سال 1968، حدود 100 میلیون دلار به موسسات و بنیادهای خیریه کمک کرد و اینگونه بود که دستگاه فتوکپی شروع به متولد شدن کرد.
اما Xerography اولین اختراع محبوب در جهان نبود. در حقیقت سال ها طول کشید تا چارلسون شرکتی را برای توسعه این اختراع خود پیدا کند و آن را توسعه دهد.
امروزه زیراکس همچنان یکی از رهبران جهان و یک نام تجاری بسیار تاثیرگذار و قابل اعتماد است. این شرکت دیگر پیشرو صنعت تولید دستگاه فتوکپی در جهان نیست. با اینکه مبارزه اصلی بر روی تولید دستگاه های کپی در  سال های  بین 1975 و 1985 آغاز گردید. اما  زیراکس توسعه در این کسب وکار را نادیده گرفت و میلیون ها دلار در صنعت تولید رایانه سرمایه گذاری نمود.
بین سال های 1975 و 1985، کمپانی زیراکس در برابر نام های تجاری دیگری که تاثیر زیادی بر روی بازار رایانه داشتند قرار گرفت. این برندها شامل IBM میباشد.

مراحل تعمیر دستگاه کپی در شریعتی را بدانید :

1- عیب یابی دستگاه 403

2- تخمین هزینه تعمیر 403

3- تعمیر دستگاه پرینتر 403

4- تحویل دستگاه در کمترین زمان 403

✔جهت ثبت سفارش و خدمات تعمیر دستگاه کپی در شریعتی کلیک کنید✔

مهم ترین قطعه درون دستگاه کپی کدام است؟


کارتریج


کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.

کارتریج لیزری درواقع نوعی پودر ریز بوده که از پلی استر مرغوب ساخته شده است. پلی استر، الکتریسته را در خود نگه داشته و هر چیزی که دارای بار منفی باشد را به خود جذب مینماید.
کارتریج تونر نیز، مانند کارتریج جوهری از بخش‌ها و اجزا‌های مختلفی مانند چیپست و کارتریج ساخته شده است. اما بخشی به نام درام درون کارتریج وجود دارد که باعث تفاوت اصلی کارتریج لیزری با جوهری می‌شود. درام که تنها در کارتریج لیزری پیدا می‌شود، وظیفه چاپ با کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. جالب است بدانید که، این قطعه خود به دو دسته جدا از کارتریج و متصل به کارتریج تقسیم می‌شوند. کارتریج‌های لیزری برای چاپ اسناد و ظاهر شدن تصاویر بر روی کاغذ نیاز به گرما و حرارت دارند، به همین دلیل است که هنگام خروج کاغذ از دستگاه، برگه گرم است.

در قدم اول کارتریج‌های جوهری، به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شوند، این تقسیم بندی به دلیل نوع جوهری که درون آن‌ها به کار رفته است.نامگذاری گردیده، کارتریج پیگمنت دارای رنگدانه و کارتریج دای نیز حاوی مایع رنگی است.
این کارتریج جوهری، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت زیادی باهم دارند. نود و پنج درصد عنصر تشکیل دهنده کارتریج آب است. همین موضوع باعث می‌شود، این کارتریج کیفیت پایین‌تری داشته باشد و به همان نسبت از قیمت پایین‌تر به آن اختصاص دهند. اسناد و مدارکی که، با این کارتریج چاپ و پرینت می‌شوند در برابر اشعه فرابنفش و نورخورشید مقاومت چندانی ندارند. درواقع لایه نازکی از آن‌ها، روی کاغد چاپ می‌شود، بنابراین به سرعت نوشته ها محو شده و از بین می‌روند.
اما جوهر پیگمنت، پودری فشرده شده داخل کارتریج است که در آنجا با آب مخلوط می‌شود. اسناد و مدارک چاپ شده با این جوهر، از حد معمول پر رنگ‌تر هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند، همچنین جوهر پیگمنت با تقریباً تمامی مدل پرینتر‌های مختلف سازگاری دارد.


راه های ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


با ما 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *