خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 49A

شارژ کارتریج HP 49A
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 49A محصولی از کمپانی اچ پی که یکی از معروف ترین برندهای معتبر در سراسر دنیا میباشد. و یکی از بزرگترین تولید کنندگان کارتریج و دستگاه پرینتر است. مجموعه همیار پرینتر با وارد کردن کارتریج های برند اچ پی توانسته در میان رقبا و شرکت ها طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند. همچنین با داشتن فروشگاه آنلاین در زمینه فروش پرینتر ، کارتریج و دستگاه کپی به خصوص قطعات داخلی آن ها مشتریان زیادی در این حیطه به مجموعه مراجعه نموده اند.
پیشنهاد میشود که زمانیکه کارتریج اچ پی 49A نیاز به شارژ داشته باشد. ابتدا شما این موضوع را از طریق کیفیت چاپ داده بر روی کاغذ متوجه خواهید شد. در این هنگام کافیست با شماره های 021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نموده و مشکل خود را درباره شارژ کارتریج اچ پی 49A با کارشناسان همیار پرینتر درمیان بگذارید تا آنان در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف نمایند.

معرفی کارتریج اچ پی 49A

کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 49A که عموماً با نام کارتریج HP 1320 شناخته می گردد، یکی از کارتریج تونرهای قدرتمند و پر فروش در سراسر دنیا میباشد. فناوری هوشمند آن می تواند کیفیت چاپ فوقالعاده بالا و همچنین کم هزینه ای را به برای شما داشته باشد. با استفاده از این نمونه کارتریج میتوانید چاپ مدارک نوشتاری بسیار براق و واضحی داشته باشید.

کارتریج HP 49A همانند دیگر کارتریج های HP براحتی تعویض و حتی قابل شارژ مجدد میباشد. بطوریکه در بیشتر کشورهای جهان سیاست بازیافت و شارژ دوباره آن اجرا می گردد.کارتریج اچ پی 49A در دسته کارتریج های قابل شارژ قرار گرفته است. این کارتریج برای دو دستگاه پرینتر مدل های 1160 و 1320 و دستگاه چندکاره 3390 برند HP مورد سازگار میباشد. که می تواند تا 2500 برگ کاغذ را به چاپ برساند.

نوع دیگری از این مدل کارتریج تولید می شود که ظرفیت بیشتری داشته و می تواند تا 6000 چاپ را به سرانجام برساند. آنرا با کد عمومی HP 49X معمولاً می شناسند.

بررسی کارتریج اچ پی 49A

در رابطه با موضوع اینکه آیا شارژ کارتریج اچ پی 49A را میتوانیم خودمان انجام بدیم؟خیر، باید گفت که اگر پرینتر مورد استفاده شما از نوع پرینتر های لیزری باشد و تمایل به شارژ کارتریج اچ پی 49A دستگاه خود را داشته باشید. باید منبع اصلی جهت آموزش شارژ کارتریج اچ پی 49A را یافته و سپس آموزش ها را فرا بگیرید و بعد اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید. که این عمل از نظر متخصصین مامورد تایید نمی باشد. زیرا برای انجام این کار نیاز به یکسری تجهیزات دارید و علاوه بر این اگر این عمل را در منزل یا محیط کار خودبه خوبی انجام ندهید. باعث تونر ریزی در دستگاه و محیط اطراف خود شده و این کار باعث ایجاد نقص و خرابی در دیگر قطعات دستگاه شما می گردد.
ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج اچ پی 49A به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.

1- خریداری نمودن پودر شارژ (تونر) را از فروشگاه همیار پرینتر
2- پیچ گوشتی چهارسو در اندازه متوسط برای باز کردن پیچ های کارتریج
3- ماسک فیلتر دار و دستکش یکبار مصرف
4- دستمال کاغذی، پنبه و دستمال پارچه ای برای شارژ کارتریج لیزری رنگی
5- استفاده از دستگاه دمنده هوا برای بادگیری محیط قطعات کارتریج
6- چراغ قوه جهت دیدن میزان پودر پر شده داخل مخزن کارتریج
7- استفاده از محلول های پاک کننده، گریس، الکل و تینر
8- سیم چین و انبر دست برای بیرون کشیدن پین های کارتریج
9- وجود هواکش در محیط جهت گردش هوا به دلیل وجود ذرات
10- سطل زباله درب دار برای ریختن پودر تونر هنگام شارژ کارتریج لیزری رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *