خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 46A

شارژ کارتریج HP 46A
Rate this post

یکی از محصولات فوق العاده کاربردی که کمپانی اچ پی آن را عرضه نموده ، کارتریج HP 46A میباشد، که در رنگ مشکی طراحی گردیده و مخصوص پرینتر های چاپ سیاه و سفید تولید شده است. شارژ کارتریج اچ پی 46A که بخش گسترده فروش و شارژ آن را مجموعه همیار پرینتر به عهده گرفته است. درون دستگاه پرینتر قرار میگیرد و سبب افزایش سطح کیفی در هنگام چاپ داده ها بر روی کاغذ میشود. همچنین مجموعه همیار پرینتر با توجه به قطعات داخلی کارتریج که معمولا بیشترین آسیب را میبینند و در اکثر مواقع نیاز به تعویض دارند. فروشگاه آنلاین برپا کرده است تا مشتریانی که تقاضای شارژ کارتریج اچ پی 46A دارند یا مطمئن هستند، که یکی از قطعات دچار ایراد شده است، قطعه مورد نظر خود را خریداری نمایند. و علاوه بر درخواست شارژ کارتریج اچ پی 46A از محصولات بینظیر این مجموعه با مناسب ترین قیمت بهرهمند گردند.

معرفی کارتریج اچ پی 46A

کارتریج یا Cartridge ، جایگاه منبع تامین رنگ در اکثر پرینترهای جوهر افشان است. از مزایای استفاده از کارتریج جوهر افشان این است که تونر دیر خشک می شود و عمر بیشتری نسبت به کارتریج لیزری دارد، اما قیمت بیشتری نسبت به کارتریج پرینترهای جوهری بابت آن باید پرداخت نمود. کارتریج های لیزری در مقایسه با کارتریج جوهرافشان نیاز به مراقبت و نگهداری کمتری دارند، اما در صورت بی توجهی به دستگاه دچار مشکلات متعددیمیگردد. برای مثال سیاه پرینت گرفتن کاغذ یکی از مشکلات رایج در صورت فرسوده شدن کارتریج های لیزری می باشد.این کارتریج با دستگاه پرینتر های HP DeskJet Ink Advantage Ultra 2529 ,HP DeskJet Ink Advantage Ultra 4729 ,HP DeskJet Ultra Ink Advantage 2029 ,HP Deskjet Ink Advantage 2020hc ,HP Deskjet Ink Advantage 2520hc سازگار میباشد. و در زمان استفاده این کارتریج در این پرینتر ها به هیچ عنوان برای دستگاه مشکلی ایجاد نمیکند.

بررسی کارتریج اچ پی 46A

مشاوران فنی ما ابتدا کارتریج های شما را آنالیز کرده و اگر کارتریج نیاز به تغییر داشته باشد به شما اطلاع میدهند. متخصصین همیارپرینتر با بهرهگیری از تونر و جوهر فوق العاده با کیفیت و همینطور با رعایت استاندارد های فنی کارتریج شما را شارژ و تعمیر میکنند. پس از هر بار شارژ جهت اطمینان از دستگاه SELF-TEST گرفته شده و کارتریج شارژ شده به شما با اطمینان کامل تحویل داده میشود. دریافت و تحویل رایگان دستگاه و کارتریج های شما توسط سرویس کار حتی اگر یک کارتریج باشد.

قیمت کارتریج اچ پی 46A

امروزه به علت نوسانات قیمت اکثر افراد این موضوع برایشان عارض اهمیت شده است به گونه ای که در ابتدا از کارشناسان ما در رابطه با شرایط و هزینه های پرداختی سوال میپرسند. اما نگران نباشید، تمامی هزینه هایی که برای شارژ کارتریج در نظر گرفته میشود همگی بر طبق لیستی میباشد. که اتحادیه اصناف در اختیار مجموعه قرار داده است.

شارژ کارتریج و اعلام مبلغ نهایی توسط تکنسین انجام میپذیرد. این موضوع را در نظر داشته باشید که گاهاً ممکن است مشکل کارتریج شما تنها به اتمام تونر ختم نشود و علاوه بر این مشکلات دیگری مانند خرابی 1 یا 2 قطعه هم داشته باشد. یک نکته قابل توجه این است که اگر درون کارتریج بیش از 3 قطعه آسیب دیده باشد متخصصین آن کالا را از رده خارج اعلام میکنند. و شما در این زمان جهت استفاده مجدد از پرینتر مجبور به خریداری یک عدد کارتریج جدید میباشید. برای این کار هم نیاز به رفتن به محیط های شلوغ نمیباشد. و تنها کافیست با شماره تماس 02174861 تماس حاصل نموده و کارتریج مورد نظر خود را سفارش دهید. تا در کمترین زمان ممکن به دست شما عزیزان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *