خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 38A

شارژ کارتریج HP 38A
Rate this post

شارژ کارتریج اچ پی 38A توسط مجموعه همیار پرینتر با بکار گیری از بهترین تجهیزات و مواد مصرفی انجام میپذیرد. درواقع میتوان گفت شما زمانی نیاز به شارژ کارتریج در محل پیدا خواهید، کرد که کیفیت و وضوع مطالب نوشته شده بر روی کاغذ یا تصاویر بسیار پایین بیاید. در این هنگام شما باید از این خدمات استفاده کنید. مجموعه همیار پرینتر به شما پیشنهاد میکند، این عمل را به صورت تخصصی توسط تکنسین های حرفه ای همیار پرینتر انجام دهید تا با اطمینان 100% و بدون ایجاد هیچگونه مزاحمت و ترافیک برای همشهریان ساکن در تهران این کار را انجام دهند. شما میتوانید با شماره های 021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نمایید و به طور مستقیم با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

معرفی کارتریج اچ پی 38A

کارتریج لیزری 38A اچ پی به صورت اورجینال این کارتریج یکی از پر مصرف ترین تونر کارتریج های پرینتر های HP میباشد. که مناسب برای پرینتر های 4200 HP ، کارتریج 4200dtn HP ، کارتریج 4200dtns HP ، کارتریج 4200dtnsL HP ، کارتریج 4200L HP ، کارتریج 4200Ln HP ، کارتریج 4200Lvn HP ، کارتریج 4200n HP ، کارتریج 4200t HP و کارتریج Q1338A کارتریج HP 38A قابلیت کارکردی 6500 برگ را دارد.

بررسی کارتریج اچ پی 38A

کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ ای به نام کارتریج اچ پی 38A وجود دارد، که از نوع لیزری است. در نظر داشته باشید که نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌ طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع است.

این کارتریج جوهری، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت زیادی باهم دارند. نود و پنج درصد عنصر تشکیل دهنده کارتریج آب است. همین موضوع باعث می‌شود، این کارتریج کیفیت پایین‌تری داشته باشد و به همان نسبت از قیمت پایین‌تر به آن اختصاص داده اند. از این مدل کارتریج برای چاپ اسناد و مدارکی که، با این کارتریج جوهری استفاده میشود. این کارتریج در برابر اشعه فرابنفش و نورخورشید مقاومت چندانی ندارند. درواقع لایه نازکی از آن‌ها، روی کاغد چاپ می‌شود، بنابراین به سرعت نوشته ها محو شده و از بین می‌روند.

کارتریج تونر نیز، مانند کارتریج جوهری از بخش‌ها و اجزا‌های مختلفی مانند چیپست و کارتریج ساخته شده است. اما بخشی به نام درام درون کارتریج وجود دارد که باعث تفاوت اصلی کارتریج لیزری با جوهری می‌شود. درام که تنها در کارتریج لیزری پیدا می‌شود، وظیفه چاپ با کیفیت تصاویر بسیار بالا را بر عهده دارد. جالب است بدانید که، این قطعه خود به دو دسته جدا از کارتریج و متصل به کارتریج تقسیم می‌شوند. برای چاپ اسناد و ظاهر شدن تصاویر بر روی کاغذ تونر به وسیله گرما و حرارت به کاغذ انتقال داده میشوند. به همین خاطر است که در زمان پرینت احساس میکنید کاغذ گرم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *