خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet 3055

پرینتر 3055
Rate this post

تعمیر پرینتر HP LaserJet 3055 از نظر کاربرد و نوع ساختار بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و بیشتر مناسب استفاده در شرکت ها و ادارات می باشد. از همین رو این پرینتر علاوه بر ارگان های اداری و دولتی اعم از شرکت ،اداره، بانک و …به طور کلی از پرینتر های محبوب و کاربردی در بازار امروز و همینطور در میان کاربران می باشد. به همین علت اگر تعمیر پرینتر HP LaserJet 3055 توسط افراد متخصص و کاربلد و همینطور تجهیزات و مواد مصرفی با کیفیت و اورجینال صورت نگیرد موجب خرابی های بیشتر دستگاه و همینطور حمل آن به مراکز مختلف تعمیرات پرینتر بخ منظور تعمیر مجدد تعمیر پرینتر در محل دستگاه HP LaserJet 3055 منجر می گردد. از همین برای اترتباط با تنها کافیت با مجموعته همیار پرینتر به شماره 74861-021 و 0936-1002014 تماس حاصل فرمایید.


تعمیر پرینتر HP LaserJet 3055


تعمیر لیزر پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر برد پاور ( منبع تغذیه ) پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر روشن نشدن پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر دابلکس ( چاپ دو رو ) پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر برد شبکه ( Network ) پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر کارتریج پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر برد فرمتر ( مین برد ) پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر فیوزینگ پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر کاغذ کش پرینتر HP LaserJet 3055
24 1
تعمیر سنسورهای پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر کارتریج پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر موتور پرینتر HP LaserJet 3055
تعمیر پنل پرینتر HP LaserJet 3055
جنرال سرویس پرینتر HP LaserJet 3055
رفع انواع ارور پرینتر HP LaserJet 3055
رفع گیر کردن دستگاه روی Initializing پرینتر HP LaserJet 3055
شارژ کارتریج HP LaserJet 3055
رفع گیر کردن کاغذ داخل پرینتر

فروش پرینتر لیزری

با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوده ظفر- میرداماد قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج در بلوار فردوس و تعمیر پرینتر در محل های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ فوری کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند.وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.

ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسد.

این موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.

پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

قطعات مصرفی و فوق العاده مهم در کارتریج عبارتند از:

تونر کارتریج


تونر مهمترین مواده مصرفی در کارتریج میباشد. این مواد که به صورت جامد تولید میشود. ماده اصلی در ایجاد رنگ در برگه نیز محصوب میشود. تونرها از رنگ های سیاه و رنگی ساخته شده اند که در پرینترهای تک کاره بیشتر از تونرهای سیاه و سفید و در پرینترهای لیزری رنگی از تونرهای رنگی که شاما 6 رنگ میباشد، استفاده میشود.هر اندازه این تونرها از کیفیت بالا تری داشته باشند باعث میشود. در زمان شارژ کارتریج hp و یا شارژ کارتریج کانن شرکت همیار پرینتر از تونرهای با کیفیت بالا استفاده مینماید. این تونرها دارای ضایعات پایین میباشند و در عین حال بسیار با کیفیت و رنگ خوبی را بر روی کاغذ انتقال میدهند.

چیپست


چیست از سال 2003 کمپانی های تولید کننده پرینتر برای کنترل کارتریج تعداد پرینت هر کارتریج از تراشه ای سیلکونی بنام چیپست یا چیپ استفاده کردند. چیپ یک قطعه الکترونیکی است.که از خازن، مقاومت و ترانزیستور و قطعات نیمه رسانا تشکیل میشود.
چیپ روی کارتریج قرار میگیرد و اغلب اندازه آن از 50 میلیمتر تا یک اینچ در کارتریج های مختلف متنوع میباشد. میزان تونر موجود در هر کارتریج با توجه به حجم مخزن آن معین بوده و مقدار پرینت استانداردی که میتواند به شما بدهدمشخص است.
با استناد به همین مطلب برای هر چیپ تعداد پرینت متعارف هر کارتریج تعریف میشود ورودی آن ثبت میگردد. به بیان دیگر چیپ نقش یک کنتور و شمارنده را دارد که تعداد برگ پرینت گرفته شده توسط هر کارتریج را به شما اطلاع میدهد. و پس از به پایان رسیدن تعداد پرینت تعریف شده غیر فعال میشود.
به عنوان مثال یک کارتریج 85hp یا 737 canon یک مخزن کوچکی دارد و 80 گرم ظرفیت تونر دارد با این میزان تونر 1200 برگ پرینت استاندارد به شما خواهد داد. پس برای چیپ نیز عدد 1200 برگ پرینت شما کم حجم بوده باشد و کارتریج هنوز تونر کافی داشته باشد!
یا اینکه در نقطه مقابل پرینت های شما مثل تصاویر مصرف تونر زیادی داشته و قبل از رسدن به 1200 برگ پرینت تونر کارتریج تمام شود. و بعد از شارژ مجدد هم چیپ شما هیچ اروری ندهد.  

درام


درام مهمترین قطعه در کیفیت چاپ پرینت است. درام قطعه استوانه ای شکل است که معمولا رنگ آبی و یا سبز را دارد. درام بر روی مخزن ضایعات کارتریج نصب میشود. از نظر جنس این قطعه باید گفت که درام از جنس آلومینیوم بوده. که سطح خارجی این قطعه از عناصری تشکیل شده که به تابش نور و یا لیزر حساس میباشد و لازم به ذکر است که درام بسیار حساس به ضربه میباشد و چنانچه ضربه ای کوچک به آن وارد شود به شدت صدمه دیده و دیگر قابل استفاده نمیباشد. در صورتی که این قطعه ضربه ببیند و یا مستهلک شود باعث بروز مشکلاتی مانند کیفیت پایین چاپ و یا ایجاد خط هایی در صفحه میگردد. در این زمان شما نیاز به تعویض درام ضروری است.

راهنمای خرید پرینتر لیزری


پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد.
مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود.
تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

کارتریج


پرینترهای لیزری و انواع آن ها

با توجه به رفع معایب در پرینتر های جوهری تکنولوژ ی لیزری و تونر به تدریج جایگزین مناسبی برای جوهر گردید. امروزه پرینتر های لیزری چه تک رنگ مشکی و چه در دستگاه های رنگی به خوبی از عهده انواع پرینت های اداری ، خانگی و تجاری بر می آیند و شما کاربران گرامی به راحتی میتوانید از هر یک از پرینتر های لیزری استفاده نمایید و تفاوت آنها صرفاً به میزان کار کرد روزانه و قابلیت های ضمیمه پرینتر میگردد. میزان توان پرینتر با دسته بندی خانگی (کمترین استفاده) ، تجاری (استفاده متوسط) و اداری (پر مصرف) به راحتی تا حدودی اندازه پرینتر قابل تشخیص و انتخاب است.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a
پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a
پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک MS317dn
پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w
پرینتر تک کاره رنگی LBP7110Cw لیزری کانن
پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro 2035
پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro 402
پرینتر لیزری سامسونگ مدل 2070
پرینتر لیزری سامسونگ مدل 4521
پرینتر لیزری کانن مدل 237
دستگاه کپی توشیبا TOSHIBAمدل 457SE
دستگاه کپی توشیبا TOSHIBAمدل STUDIO 756
پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DCP-L2540DW
دستگاه کپی توشیبا TOSHIBAمدل 557
دستگاه کپی شارپ مدل MX-M5050
1
مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج لیزری رنگی گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج لیزری رنگی ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.

چرا مجموعه همیار پرینتر ؟

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *