خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet 1018

تعمیر پرینتر HP LaserJet 1018
Rate this post

تعمیر پرینتر اچ پی 1018 توسط کارشناسان مجرب همیار پرینتر با پیشرفته ترین تجهیزات انجام می شود.  شما کاربران پرینتر HP LaserJet 1018  میتوانید در صورتی که پرینتر شما دچار ایراد یا خرابی شد به نمایندگی تعمیر پرینتر همیار پرینتر مراجعه کنید یا تماس بگیرید کارشناسان ما مشکل شما را حل می کنند.تعمیر پرینتر HP LaserJet 1018 تمامی خدمات مربوط به تعمیر پرینتر اچ پی در محل را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به دست مهندسین با تجربه و زبده انجام می دهد.  در صورت مشاهده هر گونه خرابی با نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی با شماره های ( 09361275517–09361002014 )  تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را  راهنمایی نمایند. 


تعمیر پرینتر HP LaserJet 1018


تعمیر لیزر پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر برد پاور ( منبع تغذیه ) پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر برد فرمتر ( مین برد ) پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر برد شبکه ( Network ) پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر دابلکس ( چاپ دو رو ) پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر روشن نشدن پرینتر HP LaserJet 1018
جنرال سرویس پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر فیوزینگ پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر سنسورهای پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر موتور پرینتر HP LaserJet 1018
رفع انواع ارور پرینتر HP LaserJet 1018
رفع گیر کردن دستگاه روی Initializing پرینتر HP LaserJet 1018
شارژ کارتریج پرینتر HP LaserJet 1018
رفع گیر کردن کاغذ داخل پرینتر
رفع کردن مشکل نکشیدن کاغذ توسط پرینتر
رفع نکشیدن کاغذ توسط سینی دستی
رفع مشکل چاپ و پرینت
تعمیر کاغذ کش پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر کارتریج پرینتر HP LaserJet 1018
تعمیر پنل پرینتر HP LaserJet 1018

تعمیر پرینتر 1018 hp

در مجموعه همیار پرینتر انواع خدمات مرتبط به تعمیرات ماشین های اداری اعم از تعمیر دستگاه کپی،شارژ کارتریج
تعمیر پرینتر،تعمیر قطعات چاپگر،فروش انواع قطعات و ماشین های اداری
اعزام تکنسین های حرفه ای به محل موردنظر شما


معرفی برند HP


پرینتر های کمپانی HP یکی از پرطرفدار ترین و شناخته شده ترین پرینترهای بازار میباشند شاید علت رضایت فراوان مشتریان و تقاضای کاربران برای استفاده از پرینترهای HP این است که این کمپانی در ابتدا به صورت حرفه ای و تخصصی روی تولید پرینتر فعالیت نموده است.
و توانسته با ارائه کیفیت بالا چه از نظر چاپ و چه از نظر دوام و قدرت پرینترها روز به روز به رضایت کاربران و طرفداران خود بیفزاید.
کارتریج های پرینتر HP هم جزو رند ترین و پر مصرف ترین کارتریج های بازار ایران میباشند. سهولت شارژ ، موجود بودن قطعات ، کیفیت کاست کارتریج و در دسترس بودن خدمات شار ژکارتریج HP به کاربر برای انتخاب این برند کمک میکند.
مجموعه همیار پرینتر به عنوان نمایندگی فروش و خدمات HP در تهران با کادری زبده و مجرب کلیه خدمات ماشینهای اداری HP را در سر تا سر تهران و ایران به شما کاربرا گرامی ارائه می نماید.

اچ پی hp min 1

نحوه تمیز کردن پرینتر لیزری


پرینترهای لیزری و انواع آن ها


با توجه به رفع معایب در پرینتر های جوهری تکنولوژ ی لیزری و تونر به تدریج جایگزین مناسبی برای جوهر گردید. امروزه پرینتر های لیزری چه تک رنگ مشکی و چه در دستگاه های رنگی به خوبی از عهده انواع پرینت های اداری ، خانگی و تجاری بر می آیند و شما کاربران گرامی به راحتی میتوانید از هر یک از پرینتر های لیزری استفاده نمایید و تفاوت آنها صرفاً به میزان کار کرد روزانه و قابلیت های ضمیمه پرینتر میگردد. میزان توان پرینتر با دسته بندی خانگی (کمترین استفاده) ، تجاری (استفاده متوسط) و اداری (پر مصرف) به راحتی تا حدودی اندازه پرینتر قابل تشخیص و انتخاب است.

کارتریج 1024x341 1

انواع پرینتر های لیزری


پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M28a
پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12a
پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک MS317dn
پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107w
پرینتر تک کاره رنگی LBP7110Cw لیزری کانن
پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro 2035
پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro 402
پرینتر لیزری سامسونگ مدل 2070
پرینتر لیزری سامسونگ مدل 4521
پرینتر لیزری کانن مدل 237
دستگاه کپی توشیبا TOSHIBAمدل 457SE
دستگاه کپی توشیبا TOSHIBAمدل STUDIO 756
پرینتر چندکاره لیزری برادر مدل DCP-L2540DW
دستگاه کپی توشیبا TOSHIBAمدل 557
دستگاه کپی شارپ مدل MX-M5050

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل

برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.
در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.
به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.546
در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.
پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.
چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.
prolong the life of the inkjet printer cartridge2 1

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *