خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 35A

شارژ کارتریج HP 35A
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 35A از خدمات انحصاری مجموعه همیار پرینتر که در جهت رشد و توسعه تکنولوژی با بکارگیری از بهترین مواد مصرفی و قطعات پرینتر وکارتریج تواسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. باید به این نکته اشاره نمود که در صورت خرابی بیش از حد کارتریج باید آن قطعه را تعویض گردد. در غیر این صورت و در زمانی که مشکلات جزئی پیش بیاید. مثلا کیفیت تونر یا جوهر برروی کاغذ بسیار پایین بیاید که درواقع این موضوع را هنگامی که تکنسین های ما به محل اعزام میشوند به شما عزیزان اطلاعات لازم را در مورد شارژ کارتریج اچ پی 35A خواهند داد. راه های ارتباطی مجموعه تعمیر ماشین های اداری همیار پرینتر تنها از طریق شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 صورت میپذیرد.

معرفی شارژ کارتریج اچ پی 35A

کارتریج اچ پی 35A یکی از پر مصرف ترین کارتریج های لیزری است که با دو دستگاه پرینتر پر استفاده HP laserjet P1005 و HP laserjet P1006 سازگار میباشد. کارتریج مورد نظر از نوع درجه یک بوده و توسط کارکرد آن 1500 برگ کاغذ را به چاپ نهایی میرساند و پس از آن دوباره قابل شارژ خواهد بود. قابل ذکر است، که این کارتریج دارای کیفیت چاپ بسیار قابل قبولی میباشد. به همین خاطر توانسته نظر بسیاری از مشتریان عزیز را به خود جلب نماید. فروش بینظیری را داشته باشد.

بررسی کارتریج اچ پی 35A

شارژ کارتریج اچ پی 35A به دو دسته طرح و اصل تقسیم می‌شوند. کارتریج‌های اصل ساخته کمپانی‌های سازنده پرینتر بوده و آن‌ها از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. به دلیل قیمت بسیار بالای آن‌ها، کاربران کارتریج‌های طرح را به اصل ترجیح می‌دهند. این کارتریج‌ها از بسیاری از جهات، شبیه به کارتریج‌های اصل هستند، اما از نظر تعداد دفعات شارژ با هم متفاوت هستند.
اینکه هر کارتریج اچ پی 35A چند بار شارژ می شود، بستگی به انتخاب کارتریج اصل و طرح و میزان انتظار شما از کیفیت چاپ دارد. اگر کارتریج‌های اصل را انتخاب کنید، می‌توانید پانزده الی سی بار، شارژ کارتریج را انجام دهید. این رقم با در نظر گرفتن بیشترین تعداد دفعات شارژ و با گرفتن پایین‌ ترین کیفیت گفته شده است. اما اگر می‌خواهید کارتریج اصل همان کیفیت همیشگی را داشته باشد، بهتر است نهایتا ده بار شارژ کارتریج را انجام دهید. این عدد در کارتریج های طرح به 5 بار می‌رسد.

قیمت شارژ کارتریج اچ پی 35A

کارتریج از جمله قطعاتی است که پس از هربار تمام شدن تونر یا خرابی، میتوان آن را مجدداً شارژ نمود و قطعات جدید و سالم را جایگزین قطعه آسیب دیده کرد.علاوه بر این خریدن یک کارتریج جدید در چنین مواقعی باعث میشود تا شما هزینه های زیادی بابت خرید کارتریج متحمل شوید. مجموعه همیارپرینتر با در نظر گرفتن شرایطی چون جلوگیری از آلودگی هوا، ترافیک شهری و نیز حمل کالا خدماتی را ارائه نموده تا بتوانید بدون هیچگونه مشکلی از خدمات شارژ کارتریج اچ پی 35A بهرهمند شوید. متخصصان ابتدا کارتریج شما را بررسی میکنند و پس از اطمینان کامل قیمت نهایی را به شما عزیزان اعلام خواهند نمود. تا در زمان موافقت قیمت کاره شارژ کارتریج پرینتر شما را آغاز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *