خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet 2420

تعمیر پرینتر HP LaserJet 2420
Rate this post

تعمیر پرینتر 2420 HP Laserjet توسط مجموعه همیار پرینتر ارائه شده و در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است. درواقع تعمیر پرینتر HP LaserJet 2420 به جهت سایز بزرگ آن متقابلاً قطعات داخلی آن به صورت تخصصی درون دستگاه قرار داده شده اند. به همین جهت در هنگام خرابی نیاز به یک متخصص دارند تا بتواند قطعات را هوشمندانه بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن پرینتر شما را تعمیر نمایند. تکنسین های همیار پرینتر همواره با مجهز ترین امکانات و تجهیزات به محل شما در هر نقطه از کلان شهر تهران که هستید مراجعه نموده و در کثری از دقیقه مشکل پرینتر شما را حل مینماید. یکی از راه های ارتباط با این مجموعه از طریق شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد. که این دو شماره مستقیما شما را به کارشناسان ما وصل کرده تا کاربر به راحتی بتواند مسئله خود را در رابطه با تعمیر پرینتر در محل مطرح کند.

تعمیر پرینتر HP LaserJet 2420


تعمیر لیزر پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر برد پاور ( منبع تغذیه ) پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر برد فرمتر ( مین برد ) پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر برد شبکه ( Network ) پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر دابلکس ( چاپ دو رو ) پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر روشن نشدن پرینتر HP LaserJet 2420
جنرال سرویس پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر فیوزینگ پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر سنسورهای پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر موتور پرینتر HP LaserJet 2420
رفع انواع ارور پرینتر HP LaserJet 2420
رفع گیر کردن دستگاه روی Initializing پرینتر HP LaserJet 2420
شارژ کارتریج پرینتر HP LaserJet 2420
رفع گیر کردن کاغذ داخل پرینتر
رفع کردن مشکل نکشیدن کاغذ توسط پرینتر
رفع نکشیدن کاغذ توسط سینی دستی
تعمیر کاغذ کش پرینتر HP LaserJet 2420
تعمیر کارتریج پرینتر HP LaserJet 2420

فروش پرینتر لیزری

ezgif.com gif maker 3
با توجه به موقعیت مکانی شرکت همیار پرینتر که در محدوده ظفر- میرداماد قرار دارد و انتخاب این منطقه با وجود هزینه های بسیار بالا،تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی در زمینه شارژ کارتریج در بلوار فردوس و تعمیر پرینتر های شما میباشد. اما مسئله مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که شما کاربران گرامی دقیقاً وقتی متوجه اتمام شارژ فوری کارتریج یا خرابی آن شدید که به شدت به استفاده از دستگاه نیاز دارید.

توصیه ما به تمامی کاربرانی که از حداقل یک دستگاه پرینتر استفاده میکنند این است که حداقل حتماً یک کارتریج یدک داشته باشند.

وجود کارتریج یدک شما را از تعجیل در شارژ به صورت سطحی و توسط هر فرد نامتخصص مصون می دارد.

ممکن است کارتریج مورد استفاده شما مستهلک باشد یا ایراد عمده ای داشته باشد که ارزش شارژ مجدد نداشته باشد. اگر شما کارتریج یدک نداشته باشید مجبور خواهید شد از کارتریج خراب استفاده کنید تا زمانیکه کارتریج جدید به دستتان برسد.

این موضوع ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب برساند یا اینکه اجباراً صبر کنید تا کارتریج نو تهیه کنید.

پس وجود یک کارتریج یدک سالم بسیار لازم و ضروری است. مگر اینکه شما هرگز کار فوری با پرینتر نداشته باشید. گاهی کاربران محترم با وجود کارتریج یدک باز هم به مشکل برخورد میکنند و این امر ناشی از آن است که کارتریج خالی شده را کنار گذاشته و برای شارژ آن اقدام نمیکنند. دقت کنید! شما همیشه باید یک کارتریج پر و آماده به صورت زاپاس در اختیار داشته باشید.

تعمیر پرینتر HP LaserJet 2420


تعمیرات تخصصی انواع پرینترهای لیزری در تمامی برندهای موجو در بازار توسط مجموعه همیار پرینتر انجام می گیرد.

تمام خدماتی که در مجموعه همیار پرینتر توسط تکنسین های ما انجام می شود دارای گارانتی می باشد.

مناطق تحت پوشش همیار پرینتر به طور تقریبی تمام مناطق تهران می باشد

در نظر داشته باشیداگر پرینتر شما دارای مشکلات جزئی بوده و یا حتی اگر به هر دلیلی نتوانید پرینتر خود را برای ما ارسال کنید شما می توانید از ما مشاوره و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

اگر ایراد پرینتر شما از نظر تعمیرکاران ما در محل قابل انجام باشد ما برای راحتی شما ، تعمیرات پرینتر را در محل شما انجام می دهیم.

تعمیر تخصصی قطعات 2420 hp

روزانه بسیاری از مشتریان به منظور تعویض قطعات پرینتر اچ پی خود و رفع عیب آن بدنبال یک مرکز معتبر و همچنین تعمیر کار متخصص پرینتر می‌باشند تا بتوانند دستگاه چاپگر خود را با اطمینان کامل تعمیر و رفع عیب نمایند. اداریز کالا از این رو برای مشتریان گرامی خود خدمات ویژه ای را تحت عنوان تعمیرات و تعویض قطعات پرینتر hp در نظر گرفته است.
زمانی که دستگاه پرینتر یا چاپگر شما دچار مشکلاتی از جلمه، زمانبر بودن عمل چاپ، اتمام سریع تونر دستگاه، پلیسه یا مچاله شدن برگه پرینت شده، چاپ خطوط اضافه و کثیف شدن برگه پرینت شده باشد نیاز است تا به نمایندگی برای سرویس دستگاه مراجعه شود، پس از بررسی تخصصی دستگاه توسط کارشناس و عیب یابی آن، دستگاه باید مراحل جنرال سرویس و یا سرویس معمولی خود را گذرانده و پس از بررسی مجدد توسط کارشناس و انجام تست کنترل کیفیت، در صورتی که مشکلات دستگاه همچنان باقی بود نیاز است تا قطعات پرینتر توسط کارشناس بررسی شود و در صورت معیوب تشخیص دادن قطعه ای، نسبت به تعویض آن قطعه اقدام شود.

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل

برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.
در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.
به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.546
در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.
پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.
چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *