خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet 2410

تعمیر پرینتر HP LaserJet 2410
Rate this post

تعمیر پرینتر HP LaserJet 2410 در مجهز ترین کارگاه های تعمیرات تخصصی پرینتر توسط متخصص ترین تکنسین های مجموعه همیار پرینتر صورت می گیرد. مجموعه همیار پرینتر یکی از  مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر پرینتر در محل (  مکانیکی و الکترونیکی ) با بیش از 7 سال سابقه ، متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جوهر افشان ، چند کاره و هد انواع پرینتر  در کو تاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با  گارانتی تعمیرات به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه هموطنان گرامی  ارائه می نماید.

معرفی تعمیر پرینتر HP LaserJet 2410

لازم به ذکر است که تکنولوژی به کار رفته در این پرینتر از نوع جوهر افشان می باشد که می توانید پرینت های رنگی بسیار باکیفتی را با این پرینتر به چاپ برسانید. از دیگر ویژگی های این پرینتر که می توانم به آن اشاره کنم کاربری این دستگاه می باشد که از نوع 3 کاره می باشد یعنی شما می وانید با این پرینتر هر سه عمل پرینت،کپی و اسکن را نیز به انجام برسانید.

ظرفیت وروری کاغذ پرینتر 2410 در حدود 80 برگ می باشد و می تواند با سرعت بسیار مطلوبی پرینت های شما را به انجام برساند.لازم به ذکر است که سرعت چاپ رنگی آن 15 صفحه در هر دقیقه می باشد و سرعت پرینت سیاه و سفید آن 18 برگ در دقیقه می باشد. از دیگر نکاتی که باید در مورد این پرینتر به آن توجه نمایید توان کار ماهانه آن است که شامل 1000 برگ در هر دقیقه می باشد.

چاپگر جوهرافشان HP Deskjet F2410 قادر است تا 100 صفحه در ماه را چاپ کند. این مدل دارای پورت USB 2.0 است که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی آن را به رایانه خود متصل کنند. چاپگر جوهر افشان رنگی Deskjet F2410 دارای قابلیت کپی نیز می باشد که می تواند 18 صفحه سیاه و سفید و 15 صفحه رنگی در دقیقه را با وضوح 1200x600dpi کپی کند. محدوده بزرگنمایی کپی برای این چاپگر بین 25٪ تا 400٪ است. ابعاد فیزیکی این چاپگر 437.5x291x162 میلی متر و وزن آن 4.9 کیلوگرم است. برای خرید به عنوان ماشین اداری رومیزی موجود است.

خرید تعمیر پرینتر HP LaserJet 2410

تعمیر چاپگر در محل چاپگر اچ پی 2410 یکی از خدماتی است که توسط پرینتر همیار ارائه می شود. چاپگر همیار کارشناسان و تکنسین ها را به محل مشتری اعزام می کند تا بر اساس گزارش مشتری در مورد چاپگر HP 2410 خود، مشکلات چاپگر را برطرف کنند. اگرچه ممکن است کیفیت خدمات در محل با مرکز تعمیرات چاپگر همیار یکسان نباشد، اما در برخی موارد به دلیل عدم امکان حمل دستگاه به مرکز، چه به دلیل مشغله کاری مشتری یا حساسیت کار انجام شده توسط تکنسین های متخصص در این شرکت.

خدمات پشتیبانی تعمیر چاپگر HP 2410 شامل عیب یابی و رفع مشکلات این چاپگر می باشد. این کار را می توان با ارسال کارشناس فنی به محل مشتری و رفع مشکل یا خطای رخ داده در سیستم چاپگر یا رایانه متصل به چاپگر اچ پی یا تحویل دستگاه معیوب به مرکز پشتیبانی همیار چاپگر برای مشکل انجام داد. وضوح.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *