خدمات در محل

تعمیر پرینتر hp laserjet 2430

تعمیر پرینتر hp laserjet 2430
Rate this post

تعمیر پرینتر hp laserjet 2430 از اساسی ترین و تخصصی ترین اقدامات در زمینه تعمیر انواع پرینتر، رفع نواقص و تعمیر قطعات چاپگر ها در بخش تعمیرات پرینتر شرکت همیار پرینتر ، انجام می‌پذیرد. این بخش با استفاده از بهترین دستگاه‌ها، ابزار آلات پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن تکنسین‌هایی مجرب، خدماتی بسیار با کیفیت را به کاربران پرینتر ارائه می‌نماید. شایان ذکر است، هر یک از انواع مشکلات رخ داده برای پرینتر شما در  نمایندگی همیار پرینتر قابل بررسی و تعمیر می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای و متعهد ما در این بخش‌، از قطعات تولیدی برند چاپگر شما استفاده کرده و هرگز از قطعات چینی بی کیفیت برای تعمیرات استفاده نمی کنند. از همین رو، کیفیت کار دستگاه و عملکرد آن در بلند مدت تضمین خواهد شد. در صورتیکه خواهان تهیه پرینتر hp هستید، می‌توانید جهت خرید و استعلام قیمت پرینتر و دیگر محصولات برند Hp با بخش فروش همیار پرینتر به شماره 74861-021 تماس حاصل نمایید.

تعمیر لیزر پرینتر 2430 hp
تعمیر برد پاور ( منبع تغذیه ) پرینتر 2430hp
تعمیر برد شبکه ( Network ) پرینتر 2430 hp
تعمیر دابلکس ( چاپ دو رو ) پرینتر 2430 hp
تعمیر روشن نشدن پرینتر 2430 hp
جنرال سرویس پرینتر 2430 hp
تعمیر فیوزینگ پرینتر 2430 hp
تعمیر سنسورهای پرینتر 2430 hp
تعمیر موتور پرینتر 2430 hp
رفع انواع ارور پرینتر 2430 hp
رفع گیر کردن دستگاه روی Initializing پرینتر 2430 hp
شارژ کارتریج پرینتر 2430 hp
رفع گیر کردن کاغذ داخل پرینتر
رفع کردن مشکل نکشیدن کاغذ توسط پرینتر
رفع نکشیدن کاغذ توسط سینی دستی
رفع مشکل چاپ و پرینت
تعمیر کاغذ کش پرینتر 2430 hp
تعمیر کارتریج پرینتر 2430 hp

معرفی تعمیر پرینتر hp laserjet 2430


چاپگر گروه کاری HP LaserJet 2430tn Q5961A – یک کسب و کار خوب مستلزم استعداد، محصول قابل فروش، نیروی کار قابل اعتماد و ابزار مناسب برای رسیدگی به نیازهای شما است. وقتی نوبت به چاپگرهای لیزری می‌رسد، HP همچنان یک ستاره درخشان برای قابلیت اطمینان بیشتر است. 2430tn را جدیدترین اصیل از خط وسیعی از چاپگرها در نظر بگیرید. این اسب بخار تا 35 صفحه در دقیقه چاپ می کند، ممکن است به عنوان بخشی از شبکه LAN شما نصب شود، با ویندوز و مکینتاش کار می کند، با HP PCL 5e و زبان های فرمان چاپگر 6 ارائه می شود، و Adobe PostScript Level 3 را شبیه سازی می کند. وقتی سینی های ورودی 3 هستند. استفاده شده، می تواند تا 850 برگ را اداره کند. همچنین می تواند پاکت نامه ها و اسناد با اندازه های مختلف را مدیریت کند. این یک ابزار بهره وری قابل اعتماد است که می توانید روی آن حساب کنید. از جایگزینی جوهر جلوتر باشید – فناوری چاپ هوشمند HP به شما هشدارهای خودکار را در صورت کم بودن کارتریج می دهد با افزایش حافظه 64 مگابایتی تا 320 مگابایت ظرفیت خود را افزایش دهید با افزایش حافظه 64 مگابایتی تا 320 مگابایت. چاپگر کمک به محافظت از محیط زیست – این چاپگر الزامات سختگیرانه ای را برای کاهش مصرف انرژی، سطوح نویز و انتشار مواد شیمیایی برآورده می کند. سازگاری – Microsoft Windows 98, Me, NT 4.0, 2000, XP, Server 2003; Mac OS 9.x و جدیدتر، OS X 10.1 یا بالاتر طراحی شده برای 75000 برگه در ماه میانگین کار

تعمیر پرینتر hp laserjet 2430

تعمیر پرینتر hp laserjet 2430


از مهم ترین و کاربردی ترین خدمات نمایندگی تعمیر پرینتر hp laserjet 2430 ارائه ی خدمات تعمیر و پشتیبانی در محل مورد نظر کاربران محترم هستش.
این خدمات شامل انجام تمام مراحل عیب یابی و تعمیر میشه. این سرویس ها راحتی و آسایش زیادی رو برای کاربران به همراه داشتن. چرا که این عزیزان دیگه نیاز به جابه جا کردن دستگاه و حمل اون نداشتن.
از ویژگی های مهم سرویس های تعمیر در محل پرینتر اچ پی ، صرفه جویی در وقت و هزینه ست که بسیار قابل توجهه. شما عزیزان هم اگه در عملکرد دستگاه تعمیر پرینتر hp laserjet 2430خودتون با مشکل روبرو شدین میتونین با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر به محل مورد نظرتون اعزام بشن و مشکلات رو به صورت تضمینی حل کنن. لازم به ذکر هست که این خدمات فعلا برای کاربران تهرانی و کرجی قابل استفاده ست.

HP Commercial Printers Banner 1024x576 1

نحوه ی شارژ کارتریج لیزری در محل

برای شارژ کارتریج لیزری در ابتدا نیاز است به موقعیت قرار گیری کارتریج پرینتر خود دسترسی داشته باشید. بعد از آن لازم است کارتریج خالی را از دستگاه جدا کنید. در این مرحله لازم است دستکش های خود را دست کنید که حد الامکان به جوهر آلوده نشود. مقداری دستمال کاغذی را به صورت چند لایه پهن کنید و نشتی کارتریج را کاملا پاک کنید.
در بالای کارتریج برچسبی وجود دارد که لازم است آن  را بکنید تا مکان سوراخ شارژ مجدد را ببینید. لازم است بدانید که هر کارتریج یک مخزن دارد و در عین حال ممکن است چندین سوراخ داشته باشد. اگر چنین باشد، لازم است با یک جسم تمیز و تیز سوراخ های موجود را مجدد باز کنید.
به جز رنگ سیاه، سه رنگ دیگر نیز در برای شارژ کارتریج لیزری پرینتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی پرینترها از یک یا چند کارتریج مجزا تشکیل شده اند.546
در دفترچه ی همراه کیت به محل قرار گیری سوراخ ها اشاره شده است. لازم است قبل از انجام کار آن را به دقت مطالعه فرمایید. همچنین می توانید یک خلال دندان را نیز وارد هر سوراخ کنید تا رنگ آن را تشخیص دهید.
پس از آن لازم است سوزن را از رنگ مورد نظر پر کنید و آن را به عمق سوراخ مخصوص خود وارد کنید و فوم زیر سوراخ را فشار دهید. لازم است قبل از خالی کردن سرنگ از عدم وجود هوا در آن مطمئن شوید.
چرا که هوا باعث عدم رسیدن جوهر به افشانه چاپ شده و در نهایت دچار مشکل در چاپ صحیح می شوید. توصیه میشود جوهر را به آرامی اضافه کنید.

معرفی برند HP


پرینتر های کمپانی HP یکی از پرطرفدار ترین و شناخته شده ترین پرینترهای بازار میباشند شاید علت رضایت فراوان مشتریان و تقاضای کاربران برای استفاده از پرینترهای HP این است که این کمپانی در ابتدا به صورت حرفه ای و تخصصی روی تولید پرینتر فعالیت نموده است.
و توانسته با ارائه کیفیت بالا چه از نظر چاپ و چه از نظر دوام و قدرت پرینترها روز به روز به رضایت کاربران و طرفداران خود بیفزاید.
کارتریج های پرینتر HP هم جزو رند ترین و پر مصرف ترین کارتریج های بازار ایران میباشند. سهولت شارژ ، موجود بودن قطعات ، کیفیت کاست کارتریج و در دسترس بودن خدمات شار ژکارتریج HP به کاربر برای انتخاب این برند کمک میکند.
مجموعه همیار پرینتر به عنوان نمایندگی فروش و خدمات HP در تهران با کادری زبده و مجرب کلیه خدمات تعمیر و سرویس ماشینهای اداری HP را در سر تا سر تهران و ایران به شما کاربرا گرامی ارائه می نماید.

اچ پی hp min 1

برای دریافت خدمات تعمیر پرینتر hp laserjet 2430 با ما تماس بگیرید: 74861-021

راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *