خدمات در محل

شارژ تونر دستگاه کپی شارپ

شارژ تونر دستگاه کپی شارپ
Rate this post

شارژ تونر دستگاه کپی شارپ یکی از برجسته ترین خدماتی است که امروزه مجموعه پر طرفدار همیار پرینتر برای مشتریان خود که در اکثر و نقاط کشور هستند، ارائه داده است. هرگاه دستگاه پرینتر شما با مشکلاتی مانند: شارژ کارتریج در محل، ارور و … مواجه شد، تنها کافیست، با نمایندگی تعمیر ماشین های اداری همیار پرینتر که مرجع اصلی و قابل اعتمادی می باشد.

شما میتوانید با شماره 02174861 تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق واتساپ 09361002014 و 09361275517 ثبت نمایید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر پرینتر در مطهری، تکنسین های خود را به محل موردنظرتان اعزام نماید.

44

الان که شما وارد مقاله تعمیر دستگاه کپی در فاطمی شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

نمایندگی دستگاه کپی hp در تهران

مجموعه همیار پرینتر با سابقه بیش از 15 سال در زمینه انواع ماشین های اداری ، از تمام برند هایی مانند: HP، CANON، BROTHER، LEXMARK و سایر برند ها همانند یک نمایندگی رسمی HP در تهران کلیه خدمات از شارژ و تعمیر کارتریج گرفته تا تعمیرات پرینتر HP، فروش پرینتر و کارتریج HP و سایر ماشین های اداری رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید.
با توجه به شرایط سخت و تحریم ها در حال هیچ کمپانی غربی نمایندگی ای ندارد. اما تکنسین های دوره دیده و مجرب ما، در همیار پرینتر با تکیه بر نیروی جوان ، ابزار های بروز و دقیق دانش روز در زمینه ماشین های اداری کلیه خدمات و سرویس های یک نمایندگی مجاز HP را به شما ارائه می نمایند. همیار پرینتر فقط مرکز تعمیرات HP در تهران نیست. کارشناسان فنی همیار پرینتر ، پرینتر کلیه خدمات ماشین های اداری از قبیل: پرینتر، کارتریج ، دستگاه کپی ، کاغذ خردکن، که در حال حاضر در کشور استفاده میشوند را پوشش میدهند و هر گونه خدمات و فروش دستگاه های CANON ، سامسونگ ، زیراکس ، لکس مارک ، پاناسونیک، برادر، شارپ، توشیبا، ریکو، کونیکا منولتا و … ارائه میکنند.
اچ پیییی

عیب یابی دستگاه کپی در همیار پرینتر

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر دستگاه کپی

برای تعمیر دستگاه کپی به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید دستگاه کپی و کارتریج

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید اینتانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

افشان

کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.

در قدم اول کارتریج جوهری ، به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شوند، این تقسیم بندی به دلیل نوع جوهری که درون آن‌ها به کار رفته است.نامگذاری گردیده، کارتریج پیگمنت دارای رنگدانه و کارتریج دای نیز حاوی مایع رنگی است.
این کارتریج جوهری، از نظر قیمت و کیفیت تفاوت زیادی باهم دارند. نود و پنج درصد عنصر تشکیل دهنده کارتریج آب است. همین موضوع باعث می‌شود، این کارتریج کیفیت پایین‌تری داشته باشد و به همان نسبت از قیمت پایین‌تر به آن اختصاص دهند. اسناد و مدارکی که، با این کارتریج چاپ و پرینت می‌شوند در برابر اشعه فرابنفش و نورخورشید مقاومت چندانی ندارند. درواقع لایه نازکی از آن‌ها، روی کاغد چاپ می‌شود، بنابراین به سرعت نوشته ها محو شده و از بین می‌روند.

لیزری و جوهر افشان 1

کارتریج لیزری در واقع نوعی پودر ریز بوده که از پلی استر مرغوب ساخته شده است. پلی استر، الکتریسته را در خود نگه داشته و هر چیزی که دارای بار منفی باشد را به خود جذب مینماید.
کارتریج تونر نیز، مانند کارتریج جوهری از بخش‌ها و اجزا‌های مختلفی مانند چیپست و کارتریج ساخته شده است. اما بخشی به نام درام درون کارتریج وجود دارد که باعث تفاوت اصلی کارتریج لیزری با جوهری می‌شود. درام که تنها در کارتریج لیزری پیدا می‌شود، وظیفه چاپ با کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. جالب است بدانید که، این قطعه خود به دو دسته جدا از کارتریج و متصل به کارتریج تقسیم می‌شوند. کارتریج لیزری برای چاپ اسناد و ظاهر شدن تصاویر بر روی کاغذ نیاز به گرما و حرارت دارند.

پرینترها یک برگه کاغذ را از سینی ورودی برداشته و به درون دستگاه می‌کشند. این عمل، توسط قطعه‌ای انجام میگردد که به آن کاغذکش(Pickup) می‌گویند. کاغذکش پس از دریافت دستور از فورمتر، با کمک چرخ‌دنده‌ها، کاغذ را به درون دستگاه هدایت میکند و در نهایت سبب چاپ یک عدد کاغذ میشوند.

داخل هر پرینتر، یک برگه‌ی سفید، از سینی ورودی، دریافت و در سینی خروجی، تحویل داده میشود. بسیاری از این انتقالات، توسط تعدادی از چرخ‌دنده‌ها صورت می‌گیرد که در کنار هم به چرخش درمی‌آیند. در پرینترها، با استفاده از این چرخ‌دنده‌ها، عمل دریافت کاغذ، پرینت صفحه و خارج شدن کاغذ از دستگاه، صورت میگیرد.

فرآیند چاپدر پرینتر های جوهری با پرینترهای لیزری کاملاً متفاوت است. در این پرینترها، با قطعه‌ی هد مواجه هستیم. در پرینترهای جوهر افشان، قطعه‌ی هد، جوهر را بر اساس تصویر دیجیتالی، روی کاغذ یا سطح پلاستیکی، انتشار میدهد. در پرینترهای سوزنی نیز کاربرد صنعتی دارند، از هد سوزنی برای انتقال جوهر برروی کاغذ، استفاده میگردد.

کارتریج قطعه‌ای است که تونر را در خود نگه‌ داری میکند. در همه‌ی پرینترهای چه از نوع لیزری، جوهر افشان یا سوزنی، قطعه‌ی کارتریج وجود دارد، اما نوع تونر یا جوهر، با توجه به فناوری چاپ، فرق می‌کند. به‌طوری که در پرینترهای لیزری، تونر پودری استفاده مگردد، اما در پرینترهای جوهر افشان، محتوای کارتریج از جنس مایع جوهر مانند است.


شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل

از آنجا که میدونیند پرینترها در حالت کلی به دو دسته ی لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند.
پرینتر های لیزری معمولا در شرکت ها و ارگان های اداری با حجم کاری بالا مورد استفاده قرار می گیرد .این پرینترها برای چاپ اسناد و تصاویر به تونر کارتریج نیازمند می باشد.
البته شایان ذکر است که این کارتریج ها پس از مدتی استفاده به شارژ مجدد نیاز پیدا می کند.
اگر از مصرف کنندگان پرینترهای لیزری می باشید پس حتما در این موقعیت قرار گرفته اید که درست زمانی که در حال چاپ مهم ترین اسناد خود و یا حتی عکس های خود در خانه یا محل کارتان باشید متوجه شوید که کارتریجتان شارژ تمام کرده است.از این رو بسیار مهم است که بدانید نحوی انجام شارژ کارتریج به چه صورت است.
در واقع دانستن نحوه ی شارژ کارتریج بسیار در کاهش مخارج شما کاربران موثر است. انجام شارژ کارتریج لیزری نیازمند یک سری لوازم می باشد که برای تهیه آن تنها کافیست به فروشگاه همیار پرینتر مراجعه نمایید و لوازم مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
لازم به ذکر است که شارژ کارتریج علاوه بر لوازم مخصوص نیازمند دقت بسیار بالایی می باشد. از همین رو کارشناسان و تکنسین های فوق تخصصی ما در مراکز تعمیر پرینتر لیزری خدمات شارژ کارتریج لیزری را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا برای مشتریان عزیز خود انجام دهد.

تعمیر فوری پرینتر در محل

در صورتیکه مشکل پرینتر شما عمده باشد و تعمیر آن در محل کار شما امکان پذیر نباشدو یا باعث ایجاد مزاحمت و اختلال در کار شما گردد،با اجازه شما کاربر گرامی جهت انجام خدمات بهتر و دقیق تر ،دستگاه شما به کارگاه مجهز همیار پرینتر انتقال داده خواهد شد.
هزینه کارشناسی تکنسین های همیار پرینتر و اعلام بر آورد هزینه رایگان می باشد.در صورتی که نیاز به انتقال پرینتر شما به کارگاه فنی همیار پرینتر باشدهزینه انتقال آن هم به عهده ما بوده و برای شما رایگان می باشد.
پس از تعمیر پرینتر در محل قطعات تعویض شده به شما تحویل داده می شود .
چندین برگ تست جهت تایید شما برایتان گرفته می شود.تا از سلامت و تعمیر کامل دستگاهتان کاملا مطمئن شوید.

همانطور که میدانید کارتریج به طور کلی بر اساس نوع پرینتر به دو دسته کارتریج تونر(لیزری) و جوهری تقسیم میشوند. به دلیل تفاوت های پودر تونر با جوهر مایع و چگونگی عملکرد کارتریج این دستگاه ها عمر کارتریج ها هم کاملاً مجزا محاسبه شده و متفاوت میباشند.
علی رغم اینکه قاعده استاندارد استفاده از کارتریج تونر تعویض آن پس از اتمام می باشد.ولی به لحاظ صرفه اقتصادی شارژ مجدد آن بسیار مقرون به صرفه است.کارتریج لیزری برخلاف جوهری از ماندگاری بسیار بالاتری برخوردار است.
بهتر است بدانید که قاعده و استاندارد جهانی در مورد استفاده از کارتریج این است که بعد از خالی شدن آن را تعویض نمایید تا همیشه پرینت عالی و درجه یک داشته باشید و هم سلامت دستگاهتان تضمین شود.
در ایران به دلیل صرفه اقتصادی شارژ کارتریج بسیار مرسوم و متداول است. در حال حاضر هزینه شارژ کارتریج حدود 25% قیمت کارتریج نو میباشد و حتی با تعویض 2 قطعه از آن بهمراه شارژ باز هم این کار توجیه دارد و شما میتوانید مادامی که کاست کارتریج قابلیت خود را حفظ نموده از آن استفاده کنید.
اما کاربرانی که به کیفیت و سلامت دستگاه و کار خود اهمیت میدهند بهتر است زمانی که در هنگام شارژ کارتریج نیاز به تعویض 2 قطعه مصرفی داشت اقدام به جایگزینی و تعویضی آن نمایند.

این مسئله تا حدود زیادی به نوع تونر و کیفیت کارتریج مصرفی بستگی دارد. اگر برای شارژ کارتریج که به عنوان مثال در اولین استفاده 2000 برگ پرینت داده همان نوع تونر قبلی که در ابتدا داخل کارتریج بود استفاده کنید طبیعتاً به لحاظ استهلاک قطعات بعد از 2000 بار پرینت گرفتن کاهش می باید. یعنی در حالت عادی بعد از هر بار شارژ از کیفیت و ظرفیت کارتریج مقداری کاسته میشود.

ولی اگر شما با شارژ مجدد کارتریج قطعات مصرفی آن را نیز تعویض نمایید و همان مقدار تونر با همان کیفیت را داخل کارتریج بریزید تقریباً به همان مقدار اول پرینت خواهد داد حال اگر از تونر با کیفیت تری استفاده کنید و قطعات کارتریج تان سالم باشد چه بسا از همان وزن تونر تعداد پرینت بیشتری هم بتوانید بگیرید.

بهتر است بدانید که قاعده و استاندارد جهانی در مورد استفاده از کارتریج این است که بعد از خالی شدن آن را تعویض نمایید تا همیشه پرینت عالی و درجه یک داشته باشید و هم سلامت دستگاهتان تضمین شود. در ایران به دلیل صرفه اقتصادی شارژ کارتریج بسیار مرسوم و متداول است.

در حال حاضرهزینه شارژ کارتریج حدود 25% قیمت کارتریج نو میباشد و حتی با تعویض 2 قطعه از آن بهمراه شارژ باز هم این کار توجیه دارد و شما میتوانید مادامی که کاست کارتریج قابلیت خود را حفظ نموده از آن استفاده کنید. اما کاربرانی که به کیفیت و سلامت دستگاه خود اهمیت میدهند بهتر است زمانی که در شارژ کارتریج نیاز به تعویض 2 قطعه مصرفی داشت اقدام به جایگزینی و تعویض آن نمایند.


ارتباط با مجموعه همیار پرینتر


شارژ کارتریج در شهرک امید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *