خدمات در محل

شارژ تونر دستگاه کپی توشیبا

شارژ تونر دستگاه کپی توشیبا
Rate this post

شارژ تونر دستگاه کپی توشیبا یکی از بهترین و پر طرفدار ترین کار هایی است که امروزه مجموعه همیار پرینتر در اختیار کاربران گرامی که به شدت نیاز به شارژ تونر دستگاه کپی دارند قرار داده است. زیرا دستگاه کپی ها معمولاً بسیار سنگین وزن هستند و حمل آنها یا در آوردن قطعات داخلی بسیار کار دشواری میباشد. به همین خاطر تکنسین ها در ابتدا مشکل را بررسی و سپس به محل شما مراجعه میکنند و در صورت نیاز شارژ کارتریج در محل انجام دهید. یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات شارژ تونر دستگاه کپی توشیبا این است که شما در اولین حرکت با شماره های 02174861 و 09361002014 تماس حاص نموده و بعد مشکل خود را مطرح مینمایید، سپس اگر نیاز به تعویض قطعه ای بود آنان به شما اعلام خواهند کرد. در مرحله بعدی شما آن قطعه را از فروشگاه همیار پرینتر میتوانید خریداری نمایید تا متخصصین ما به محل بیایند و آن قطعه را برای شما با دقت بسیار بالایی و به صورت کاملاً حرفه ای درون دستگاه قرار دهند.

45698788

بهترین قیمت شارژ تونر دستگاه کپی توشیبا را با بهترین کیفیت از مجموعه همیار پرینتر بخواهید، برای مشاوره با کارشناسان ما و دریافت سرویس تعمیر پرینتر در با 74861-021 تماس بگیرید.

تفاوت پرینتر استوک و ریفر


کپی تعمیر 1
44447777 min

سوالات متداول در رابطه با شارژ تونر دستگاه کپی توشیبا


چرا بعضی مو اقع مطالب چاپ شده بر روی کاغذ پاک میشوند؟

مشکل چاپ روی پاکت نامه و یا کاغذ ضخیم

یکی از کارهای اشتباه و غلطی ک توسط برخی کاربران انجام می شود و موجب بروز مشکلات متعدد در پرینتر می شود اقدام برای چاپ بر روی پاکت نامه و یا هر گونه کاغذ ضخیم می باشد.
ضخامت کاغذی که قرار است چاپ بر روی آن انجام شود برای پرینتر تعریف شده است و چنانچه کاغذ ضخیم تری نسبت به کاغذی که برای پرینتر تعریف شده است در دستگاه قرار گیرد می تواند سبب خرابی در قطعات مختلف پرینتر شود علاوه بر این پاکت نامه ها دارای چسبی در حاشیه های خود هستند که این خود عامل بروش مشکل در حین انجام پرینت گرفتن هستند. پرینترهای لیزری از حرارت در فرایند چاپ استفاده میکنند و زمانیکه پاکت نامه در پرینتر برای چاپ قرار داده شده است در هنگام عبور از پرینتر حرارت دیده و چسب آن نیز حرارت می بینید و احتمالا دارد خسارت جدی به قطعات مختلف پرینتر از جمله درام وارد نماید.
مجموعه همیار پرینتر پیشنهاد میکند که از چاپ جوهر افشان برای چاپ بر روی پاکت نامه ها استفاده شود. زیرا پرینترهای جوهر افشان علاوه بر اینکه از حرارت برای چاپ استفاده نمیکنند توانایی چاپ بر روی کاغذهای ضخیمتر نسبت به پرینتر های لیزری را دارا هستند. 
مصارف خانگی11

فروش کارتریج

Fotolia 35827661 S opt

درخواست سریع شارژ تونر دستگاه کپی توشیبا

فقط کافیست وارد بخش تعمیر دستگاه کپی در سایت www.hamyarprinter.com شده و فرم درخواست را تکمیل نمایید.

عیب یابی دستگاه کپی

الان که شما وارد تعمیر دستگاه کپی در همیار پرینتر شده اید به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را مختل و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید. قطعا شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار خوب و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرید و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کند. هر مشکلی که در زمینه تعمیرات فتوکپی دارید با ما در میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات دستگاه فتوکپی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کند.کارشناسان ما اماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند. مهم نیست که مشکل شما مشکل تعمیرات کوچک باشد و یا تعمیرات بزرگ، مهم این است که متخصصین ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و در هر مرحله همراه شما هستند. کافی است با نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و از تجربه متخصصین حرفه ای ما بهره مند شوید.

یابی min
2262173 min

راهنمای انتخاب پرینتر های جوهری


پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد. مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.
دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود. تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

1203

تعمیر دستگاه کپی چیست ؟

دستگاه فتوکپی دستگاهی میباشد که به سرعت با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می نمایند. این فرایند از بارهای الکترواستاتیک استفاده مینماید به طوریکه در ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ ایجاد کند. 
سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک گردد.
از انواع دستگاه فتوکپی می توان به لیزری، سوزنی و حرارتی اشاره کرد، مثلا دستگاه های فتوکپی رنگی از دستگاه های سیاه و سفید گران تر هستند اما ممکن است برای کسب و کار شما ضروری باشند و بخواهید آن دستگاه را خریداری نمایید. 
در صورتی که مکانی برای دستگاه کپی با حجم بزرگ ندارید می توانید از دستگاه کپی رومیزی استفاده نمایید، و در صورتی که می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید از دستگاه کپی چندکاره استفاده نمایید که قابلیت کپی گرفتن ، پرینت و فکس را علاوه بر از برگه ها دارا می باشد.


478512 min

تفاوت دستگاه کپی و پرینتر چندکاره


راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر

با ما min 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *