آموزش های ویدئویی

رفع ایراد فیلم و فیوزینگ پرینتر لیزری اچ پیLaserJet Pro M402

رفع ایراد فیلم و فیوزینگ پرینتر لیزری اچ پیLaserJet Pro M402
5/5 - (1 امتیاز)

مجموعه همیار پرینتر جهت افزایش دانش و آگاهی شما در زمینه ی تعمیر پرینتر ویدئوهایی در این باره برای شما ضبط نموده تا بدون نیاز به پرداخت هزینه های گزاف بابت تعمیر کار و استفاده از افرادی که هیچگونه تجربه ای ندارند. با مشاهده این ویدئو ها بتوانند حداقل قطعاتی که نیاز به تخصص بالا ندارند را به راحتی تعمیر یا یک قطعه جدید را جایگزین قطعه خراب نمایند.

در این نمونه از پرینتر لیزری اچ پی نمیتوان به هیچ وجه از گیره کاغذ ، سوزن و منگنه درون دستگاه قرار داد. زیرا به شدت به پرینتر لیزری اچ پی 402 شما آسیب جدی وارد میکند. اگر به طور مکرر از دستگاه استفاده کرده و آن را سرویس نکنید. کارتریج شارژ درون پرینتر پر از تونر شده است و این پودر برروی برد میریزد و سبب خطرات جبران ناپذیری مانند: اتصال بق و در نهایت آتش سوزی میشود.

در این ویدئو میخواهیم فیوزینگ پرینتر را باز کرده و قطعات خراب پرینتر را نشان دهیم. فیوزینگی که در ویدئو به صورت کامل به شما نشان داده شده دارای قطعه ای به نام پرس میباشد. پرس در دستگاهی که به دست مجموعه همیار پرینتر جهت تعمیر رسیده است، در اثر چاقو یا یک جسم تیزی پاره شده است. علت آن میتواند گیر کردن کاغذ و خارج شدن آن از درون دستگاه باشد (در نظر داشته باشید که در اثر گیر کردن منگنه یا سوزن به طور معمول این اتفاق نمی افتد).

فیلم یک قطعه است که درون فیوزینگ پرینتر 402 قرار گرفته و حالت تفلن اش را از دست داده و باعث سرخردن کاغذ میشود. این حرکت سبب میشود تا تونر برروی کاغذ تثبیت نگردد. توصیه میشود که این قطعه را به تنهایی تعویض نکنید و حتما آن را به دست یک افراد متخصص مجموعه همیارپرینتر بسپارید. به این خاطر که کلاً باید دستگاه به طور کامل باز شود. و قطعاتش تعویض شود. حال پرس فیوزینگ 402 تعویض شد. در این حال تمام قطعات را سره هم بندی میکنیم و دستگاه را جهت انجام فرآیند پرینت آماده سازی میگردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *