آموزش های ویدئویی

نحوه تعویض پیکاپ در پرینتر تک کاره اچ پی P1102 ا HP LaserJet pro P1102

نحوه تعویض پیکاپ در پرینتر تک کاره اچ پی P1102 ا HP LaserJet pro P1102
5/5 - (1 امتیاز)

مجموعه همیارپرینتر با داشتن نیرو های با تجربه که دارای 15 سال سابقه ی تعمیر پرینتر دارند، آموزش هایی در جهت انجام کلیه خدمات پرینتر مانند: تعویض پیکاپ یا کاغذکش در نظر گرفته است. شما عزیزان با توجه به ویدئو های آموزشی میتوانید در منزل یا محل کاره خود با مشاهده این کلیپ ها به تنهایی قطعه آسیب دیده پرینتر 1102 خود را تعویض نمایید. یا به شیوه هایی که آموزش داده میشود، قطعه را به نحو دیگری در دستگاه قرار دهید.

پرینتر تک کاره اچ پی P1102 ا HP LaserJet pro P1102 محصولی بسیار عالی میباشد که معمولا از آن بیشتر برای مصارف خانگی یا برای مکان هایی که به صورت محدود از این دستگاه استفاده میکنند، کاربرد دارد.پرینتر 1102 اچ پی از جملهمشکلاتی که معمولاً برای پرینتر ایجاد میشود میتوان به کیفیت چاپ و گیر کردن کاغذ اشاره نمود.

دستگاهی که در ویدئو مشاهده میکنید دارای مشکل کشیدن کاغذ دارد. ما در این کلیپ تلاش میکنیم تا نحوه تعویش کاغذکش را بهش ما عزیزان آموزش دهیم. برای تعویض پیکاپ یا کاغذکش برروی پرینترهای 1102،127، 1536،1212 و 1214 تمامی این ها به یک شکل میتوان پیکاپ را خارج نمود. برای انجام این کار شما تنها نیاز به یک عدد پیچ گوشتی 2 سو دارید. دوتا خار وجود دارد در کنار پیکاپ که کاملاً مشخص هستند و با چشم غیر مسلح نیز دیده میشوند. زمانیکه آن را فشار دهید به راحتی کاغذکش را میتوانید از دستگاه خارج نمایید.

در این زمان میتوانید روی کاغذکش را تمیز کنید یا روی آن را برگردانید (یعنی یک دور کاغذکش را بچرخانید) و از سمت دیگر پیکاپ استفاده کنید. اما این عمل مدت کوتاهی برای شما کار میکند و شما پس از گذشت بازه زمانی کمی باید در اسرع وقت کاغذکش پرینتر 1102 خود را تعویض نمایید. وقتیکه پیکاپ را چرخاندید از ناحیه ایی که دوتا اهرم گرد دارد، در زیر شیارهایی که در زمان خارج کردن پیکاپ مشاهده کردید، قطعه را میاندازید و با یک فشار کوچک پیکاپ در محل درست قرار میگیرد یا به اصطلاح جا میافتد. این عمل را با شنیدن یک صدای خفیف میتوانید از جا افتادنآن اطمینان حاصل نمایید.

بعد از انجام این فرآیند کارتریجی که از قبل خارج کرده بودید را در جای خود قراردهید. حال دستگاه شما آماده پرینت گرفتن میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *