خدمات در محل

تعمیر پرینتر p2055 اچ پی hp

پرینتر 2055
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر p2055 hp از خدمات پر طرفدار محموعه همیار پرینتر میباشد زیرا تعمیر پرینتر در محل به علت پیچیدگی و دشوار بودن به آسانی توسط افراد که در این زیمنه تجربه ای ندارند بسیار دشوار ست و حتی امکان دارد که صدمات بیشتری را به دستگاه و قطهات داخلی آن وارد نمایند. مجموعه همیار پرینتر با بکارگیری نیرو های جوان و فوق العاده با تجربه توانسته در میان کاربران جذابیت بسیاری ایجاد نماید. درواقع اگر دستگاه شما دچار ایراد شود شما به تنهایی کافیست که با شماره های 021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در زمینه تعمیر پرینتر p2055 اچ پی hp به شما کمک میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

معرفی تعمیر پرینتر p2055 اچ پی hp

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی که عمدتاً برای چاپ انواع متن و تصاویر گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند.و در بازار های جهانی از جمله ایران عرضه گسترده ای داشته است. یکی از این شرکت‌ها شرکت معروفhp است. که در زمینه‌ی تولید پرینتر سابقه‌ی طولانی مدتی دارد. یکی از پرینترهای پرقدرت و باکیفیت است که قابلیت‌های زیادی دارد و برای شرکت‌ها و اداراتی که به دنبال افزایش کارایی خود هستند مناسب است. پرینتر چندکاره لیزری اچ پی LaserJet Enterprise 500 MFP علاوه‌بر پرینت، قابلیت اسکن کردن ، کپی و فکس نیز دارد. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و به‌سادگی نصب می‌شود. سرعت چاپ سیاه‌ و سفید در پرینتر 500 HP به 42 صفحه در دقیقه می‌رسد و حداکثر ظرفیت سینی کاغد آن 500 برگ است. همچنین وجود صفحه نمایش 8 اینچی لمسی و رنگی در این مدل از دیگر مشخصه‌های پرینتر به شمار می‌آید. برای اتصال این دستگاه به رایانه از درگاه USB 2.0 استفاده مینمایند و متأسفانه اتصال بی‌سیم در این مدل فراهم نشده است.

کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 55A با دستگاه های پرینتر بسیاری از جمله HP LaserJet Enterprise 500 MFP M525dn ,M525f , M525f , M525c HP LaserJet P3015, P3015d, MFP M521dn, M521dw, M521dw , M521dx HP LaserJet P3015dn , P3015n , P3015x سازگار بوده و قادر به چاپ 6000 برگ کاغذ است. این کارتریج از نظر کیفیت چاپ مناسب بوده و در صورت اتمام شارژ آن ، دوباره قابل شارژ می باشد.
عمده مصرف کارتریج تونر مشکی اچ پی 55A که به همین علت برخی کاربران آنرا با نام کارتریج HP P3015 می شناسند. تعداد زیادی کارتریج طرح فابریک توسط تولید کننده های مختلف در کشورهای مختلف تولید میگردند که علت اصلی این تولید؛ گرانی کارتریج اورجینال است. پیشنهاد می کنیم به جای خرید کارتریج های گران قیمت و یا بی کیفیت، از کارتریج اچ پی 55A استفاده نموده تا بسیار با کیفیت هستند و مقرون به صرفه نیز باشد.

هزینه تعمیر پرینتر p2055 اچ پی hp

عوامل متعددی در برآورد و قیمت گذاری خدمات تعمیر پرینتر نقش بسزایی دارند. ملاحظات برند، مدل و نوع چاپگر در این فرآیند بسیار مهم است. هزینه تعمیر بسته به لیزر یا جوهر افشان، ماتریس نقطه ای یا حرارتی و رنگی یا سیاه و سفید بودن چاپگر متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، نوع چاپگر مانند تک کاره، همه کاره یا چند کاره نیز بر هزینه تعمیر تأثیر می گذارد. فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت، سن چاپگر است. سن تعیین می کند که آیا می توان قطعات جایگزین برای یک قطعه معیوب را به راحتی تهیه کرد یا خیر، که به نوبه خود بر قیمت کلی خدمات تعمیر تأثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *