خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 10a

شارژ کارتریج hp 10a
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 10a توسط تکنسین های فوق العاده حرفه ای همیار پرینتر با استفاده از مجهز ترین ابزارآلات و مواد مصرفی مرغوب این عمل مهم را برای شما عزیزان انجام میدهند. درواقع شارژ کارتریج در محل یکی از حساس ترین کارها است و به تنهایی یا در هر مکانی قابل انجام نیست بلکه باید در یک فضای مجهز و به دور از دسترس اطفال انجام شود. تیم متخصص همیار پرینتر با در نظر گرفتن تمامی این شرایط امکاناتی از جمله یک مکان کاملاً مجهز جهت انجام شارژ کارتریج اچ پی 10a در نظر گرفته است. یکی از راه های ارتباطی و ثبت درخواست شارژ کارتریج اچ پی 10a تماس گرفتن با شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد. که مستقیما شما را به کارشناسان همیار پرینتر وصل میکند.

معرفی کارتریج اچ پی 10a

کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 10A ، برای دستگاه پرینتر های HP LaserJet 2300 ساخته شده است. قادر به چاپ 6000 برگ کاغذ بوده و با مواد درجه یک تولید و عرضه شده است. این کارتریج از نوع قابل شارژ می باشد. یعنی میتوان آن را تا حداکثر 3 الی 4 بار مجدداً شارژ نمود و استفاده کرد.
کارتریج تونر یا لیزر تونر یا کارتریج لیزری یکی از اجزای مصرف شدنی پرینترهای لیزری هستند. که شامل پودر تونر می‌باشد. شارژ الکترواستاتیک درام و گداختن آن با غلتک بر روی کاغذ در مدت زمان انجام پرینت، باعث چاپ انواع نوشته ها برروی کاغذ می‌شود.
جهت خرید کارتریج اچ پی 10a میتوانید از طریق وب سایت همیارپرینتر اقدام نمایید تا به سرعت سفارش شما ثبت ود و در کمترین زمان ممکن در هر کجا هستید ارسال گردد.

قیمت شارژ کارتریج اچ پی 10a

در صورت تمایل برای انجام هرنوع خدماتی مانند: شارژ کارتریج ، تعمیر پرینتر توسط مجموعه همیار پرینتر می توانید، به طور کاملاً رایگان از تیم پشتیبانی ما مشاوره رایگان دریافت کنید و یا فرم ثبت درخواست شارژ کارتریج اچ پی 10a ارسال نمایید تا مجموعه ما در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی و تکنسین های خود را به محل موردنظرتان اعزام نماید.

بهترین قیمت شارژ کارتریج اچ پی 10a را با بهترین کیفیت از مجموعه همیار پرینتر بخواهید، برای مشاوره با کارشناسان ما و دریافت سرویس تعمیر پرینتر در با 74861-021 تماس بگیرید.

قابل توجه است که امروزه به علت نوسانات قیمت ، معمولاً کارشناسان پس از جویا شدن مشکل شما مبلغ اولیه را خدمت شما اعلام میدارند. پس از مراجعه کردن تکنسین به محل شما و اطمینان حاصل نمودن از قطعات کارتریج تنها مبلغ شارژ تونر کارتریج را خدمت شما اعلام میکنند. تا با خیالی آسوده بتوانید، هر تعداد دستگاه کارتریج که در منزل یا محل کار نگهداری میکنید را به دست ما بسپارید.

یکی از نکاتی که پس از شارژ کارتریج توسط تکنسین های مجرب و کاربلد همیارپرینتر انجام میشود گرفتن SELF-TEST است. که این عمل به آنان نشان میدهد، که کارتریج با همان کیفیت اولیه تمامی تصاویر و نوشته های شما را برروی کاغذ به چاپ نهایی میرساند. و به آدرس مورد نظرشما از شرق تهران تا غرب و از شمال به جنوب در بسته بندی های استاندارد بدون ایجاد هیچگونه خط و خش میفرستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *