خدمات در محل

تعمیر پرینتر p2035 اچ پی hp

jjjjj
Rate this post

تعمیر پرینتر p2035 اچ پی hp در محل یکی از خدمات ارائه شده توسط اداریز کالا است که به واسطه آن با اعزام کارشناسان فنی به آدرس کاربر و رفع مشکل پرینتر با توجه به اظهارات مشتری در خصوص دستگاه مربوطه و یا شارژ کارتریج در محل صورت می‌پذیرد. هر چند کیفیت خدمات در محل مشتری نمیتواند مشابه تعمیر پرینتر در مرکز فروش و خدمات اداریز کالا باشد ولی گاهاً به دلیل عدم امکان انتقال دستگاه به مرکز برای کاربران به دلیل مشغله زیاد و یا حساسیت کار توسط کارشناسهای متخصص این مجموعه انجام خواهد شد.

معرفی تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر HP P2035 که در واقع با نام کامل تعمیر پرینتر HP P2035 نامیده می شود، ممکن است یکی از سنگین ترین پرینترهای لیزری و رنگی برند HP باشد. وزن آن 50 کیلوگرم است و برای جابجایی آن حداقل به دو نفر نیاز است. ابعاد آن علیرغم تلاش شرکت سازنده برای کوچک‌تر کردن آن، 465 × 586 × 544 میلی‌متر است که قطعاً به میز اختصاصی خود در فضای کار نیاز دارد. این ابعاد و وزن دلیلی دارد و دلیل آن استفاده از کارتریج و سخت افزار قدرتمند برای استفاده در سطح بالا است.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تعمیر چاپگر HP P2035 اندازه و وزن بیشتری داشته باشد، قابلیت چاپ کاغذهای A3 است. کاغذ A3 به طور کلی به سخت افزار بزرگتری برای چاپ در مقایسه با کاغذ A4 نیاز دارد. به همین دلیل است که کارتریج های این مدل بزرگتر و با ابعاد بزرگتر طراحی شده اند.

وقتی درهای کارتریج را باز می کنیم، کارتریج تونر چهار رنگ را می بینیم. در پایین دستگاه دو کشو سینی کاغذ وجود دارد که می تواند تا 500 برگ را در خود جای دهد. در سمت راست دستگاه یک ورودی کاغذ چند منظوره وجود دارد که می تواند تا 100 برگ را در خود جای دهد. با این مقدار کاغذ ورودی، کاربران دیگر نیازی به تغذیه مداوم کاغذ ندارند. اما تعمیر چاپگر HP P2035 قابلیت ارتقاء سینی کاغذ را دارد.

ست کارتریج رنگی اچ پی چهار رنگ HP 650A منحصراً برای دستگاه های مدل 1522 و M750 کمپانی HP، ساخته شده است. این ست کارتریج شامل چهار رنگ اصلی مشکی، آبی، قرمز و زرد بوده که کارتریج رنگ مشکی آن، می تواند تا 13500 برگ و سه رنگ دیگر آن تا 15000 برگ را چاپ کند.این ست کارتریج، قابل شارژ می باشد. و شما قادر خواهید بود آن را بارها و بارها شارژ نموده و استفاده نمایید. این ست چهار رنگ کارتریج با کدهای CE270A, CE271A، CE272A، CE273A نیز در بازار شناخته شده هستند.
این دستگاه به طور کلی بر روی دو دستگاه پرینتر لیزری رنگی HP Color LaserJet Enterprise CP 5525, M750 مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه تعمیر پرینتر p2035 اچ پی hp

در دنیای امروز با افزایش روزافزون استفاده از دستگاه های مختلف چاپ و چاپگر، ارائه خدمات و تعمیرات این ماشین های اداری اهمیت و ضرورت فوق العاده ای پیدا کرده است. کارشناسان ما در پشتیبانی چاپگر آماده تعمیر چاپگر HP 1522 شما با تعمیرات حرفه ای و دانش روز هستند.

وقتی صحبت از تعمیر چاپگر در محل در محل کار یا منزل شما می شود، باید چند نکته را در نظر بگیرید. تکنسین های ما در پشتیبانی چاپگر در اسرع وقت برای ارائه خدمات فنی در دسترس خواهند بود. پس از ارزیابی اولیه و شناسایی مشکل چاپگر HP 1522 شما، هزینه برآورد شده را به شما اطلاع می دهند و قبل از اقدام به تعمیر با شما هماهنگ می کنند.

با تیم متخصص ما، می توانید اعتماد کنید که چاپگر HP 1522 شما را به نحو احسن تعمیر کرده و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل می کنیم. ما اهمیت یک چاپگر با عملکرد خوب، به ویژه در محیط کار یا خانه را درک می کنیم. دریغ نکنید که برای هر گونه خدمات چاپگر یا نیاز به تعمیر با ما تماس بگیرید. پشتیبانی چاپگر اینجاست تا به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *