خدمات در محل

تعمیر پرینتر hp laserjet 2430

تعمیر پرینتر hp laserjet 2430
Rate this post

تعمیر پرینتر hp laserjet 2430 از اساسی ترین و تخصصی ترین اقدامات در زمینه تعمیر انواع پرینتر، رفع نواقص و تعمیر قطعات چاپگر ها در بخش تعمیرات پرینتر شرکت همیار پرینتر ، انجام می‌پذیرد. این بخش با استفاده از بهترین دستگاه‌ها، ابزار آلات پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن تکنسین‌هایی مجرب، خدماتی بسیار با کیفیت را به کاربران پرینتر ارائه می‌نماید. شایان ذکر است، هر یک از انواع مشکلات رخ داده برای پرینتر شما در  نمایندگی همیار پرینتر قابل بررسی و تعمیر می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای و متعهد ما در این بخش‌، از قطعات تولیدی برند چاپگر شما استفاده کرده و هرگز از قطعات چینی بی کیفیت برای تعمیرات استفاده نمی کنند. از همین رو، کیفیت کار دستگاه و عملکرد آن در بلند مدت تضمین خواهد شد. در صورتیکه خواهان تهیه پرینتر hp هستید، می‌توانید جهت خرید و استعلام قیمت پرینتر و دیگر محصولات برند Hp با بخش فروش همیار پرینتر به شماره 74861-021 تماس حاصل نمایید.

معرفی پرینتر hp laserjet 2430

چاپگر گروه کاری HP LaserJet 2430tn Q5961A – یک کسب و کار خوب مستلزم استعداد، محصول قابل فروش، نیروی کار قابل اعتماد و ابزار مناسب برای رسیدگی به نیازهای شما است. وقتی نوبت به چاپگرهای لیزری می‌رسد، HP همچنان یک ستاره درخشان برای قابلیت اطمینان بیشتر است. 2430tn را جدیدترین اصیل از خط وسیعی از چاپگرها در نظر بگیرید. این اسب بخار تا 35 صفحه در دقیقه چاپ می کند، ممکن است به عنوان بخشی از شبکه LAN شما نصب شود، با ویندوز و مکینتاش کار می کند، با HP PCL 5e و زبان های فرمان چاپگر 6 ارائه می شود، و Adobe PostScript Level 3 را شبیه سازی می کند. وقتی سینی های ورودی 3 هستند. استفاده شده، می تواند تا 850 برگ را اداره کند. همچنین می تواند پاکت نامه ها و اسناد با اندازه های مختلف را مدیریت کند. این یک ابزار بهره وری قابل اعتماد است که می توانید روی آن حساب کنید. از جایگزینی جوهر جلوتر باشید – فناوری چاپ هوشمند HP به شما هشدارهای خودکار را در صورت کم بودن کارتریج می دهد با افزایش حافظه 64 مگابایتی تا 320 مگابایت ظرفیت خود را افزایش دهید با افزایش حافظه 64 مگابایتی تا 320 مگابایت. چاپگر کمک به محافظت از محیط زیست – این چاپگر الزامات سختگیرانه ای را برای کاهش مصرف انرژی، سطوح نویز و انتشار مواد شیمیایی برآورده می کند. سازگاری – Microsoft Windows 98, Me, NT 4.0, 2000, XP, Server 2003; Mac OS 9.x و جدیدتر، OS X 10.1 یا بالاتر طراحی شده برای 75000 برگه در ماه میانگین کاررا داراست.

قیمت تعمیر پرینتر لیزری 2430

هنگام تخمین و ارزیابی هزینه تعمیر چاپگر و هزینه تعویض کارتریج، برند، مدل و نوع چاپگر از عوامل بسیار مهم هستند. بسته به اینکه چاپگر شما لیزری، جوهر افشان یا ماتریس نقطه ای باشد، رنگی یا سیاه و سفید بودن آن، و اینکه یک چاپگر مستقل یا یک دستگاه چند منظوره یا حتی یک چاپگر سه بعدی باشد، هزینه ای که باید برای تعمیر آن بپردازید. متفاوت خواهد بود. حتی اینکه کدام جزء از چاپگر شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد می تواند بر قیمت نهایی خدمات تأثیر بگذارد. قیمت تعویض یک کارتریج ساده با تعویض یا تعمیر قطعاتی مانند فیدر کاغذ، فیوزر، مجموعه فیوزینگ و دستگاه های لیزری متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *