خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 32A

شارژ کارتریج HP 32A
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 32A به دو دسته طرح و اصل تقسیم می‌شوند. کارتریج‌های اصل ساخته کمپانی‌های سازنده پرینتر بوده و آن‌ها از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.به همین خاطر پیشنهاد میشود که از خدمات شارژ کارتریج مجموعه همیار پرینتر استفاده کنید. شما میتوانید از شارژ کارتریج اچ پی 32A در نقاط مختلف کلان شهر تهران استفاده کنید. راه های ارتباطی با مجموعه همیار پرینتر تنها با شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 امکان پذیر میباشد. که مستقیما شما را به کارشناسان همیار پرینتر وصل کرده و مشکل شما را در زمینه شارژ کارتریج در محل حل مینمایند.

معرفی شارژ کارتریج اچ پی 32A

کارتریج درام مشکی اچ پی HP 32A که کارتریج لیزری سیاه و سفید هم نامیده می‌شود. از جمله محصولات مصرفی پرینترهای لیزری است. شارژ کارتریج اچ پی 32A نسبت به پودر تونر چند برابر نسبت به تونر ها عمر میکنند. کارتریج تونرها شامل ترکیبی خشک و ریز از ذرات پلاستیکی و کربنی میباشند که به همراه رنگ‌ مشکی یا دیگر رنگ‌ها مخلوط میشوند. تونر موجود در کارتریج توسط درام که به شکل الکترواستاتیک شارژ میگردد. روی کاغذ منتقل شده و توسط رول‌های حرارتی روی کاغذ حک می‌شوند.

کارتریج اچ پی 32A محصول شرکت اچ پی است. که با پرینتر هایی که در لیست زیر نوشته شده سازگار می باشند، در صورتی که شارژ کارتریج برادر با درنظرداشتن استانداردهای این کار، نظیر توجه به زمان مناسب شارژ کارتریج، استفاده از کارتریج باکیفیت و مواردی از این دست انجام شود، احتمال بروز خطا در چاپ به حداقل می‌رسد. با این وجود، معمولاً اشکالاتی پس از شارژ کارتریج مشاهده می‌شود که با اندک دستکاری و تعمیر برطرف می‌شوند.

بررسی کارتریج اچ پی 32A

ابتدا تکنسین های همیار پرینتر در محیطی کاملاً مجهز قطعات داخلی کارتریج را بررسی میکنند. پس از اطمینان از سلامت کالا، تونر و جوهر با کیفیت را جهت شارژ کارتریج لیزری به دستگاه اضافه میکنند و عملیات سرویس کردن را آغاز میکنند. در پایان کار به علت اطمینان از صحیح عمل کردن دستگاه از آن SELF-TEST یا چند نین دفعه تست میگیرند. در زمان تایید نهایی آن را به شما بازمیگردانند.

مطمئناً این پرسش برای شما پیش می‌آید که چه چیزی باعث می‌شود جوهر کارتریج پرینتر خشک شود؟ قابل توجه است که استفاده نکردن از پرینتر جوهرافشان در مدت طولانی موجب می‌شود که جوهر موجود در کارتریج این دستگاه خشک شود. البته که عوامل دیگری هم هستند که موجب خشک شدن جوهر کارتریج می‌شوند. اما اصلی ترین عامل، رسیدن تاریخ انقضاء کارتریج است. خیلی از کاربران پرینتر نمی‌دانند که مخزن کارتریج تاریخ انقضاء دارد. و زمانیکه این تاریخ به اتمام برسد، باعث خرابی کارتریج میشود و شما را مجبور به تعویض کارتریج مینماید. از عوامل دیگری میتوان به وارد شدن هوا به داخل کارتریج و قرار دادن پرینتر جوهرافشان و لیزری در کنار وسایل گرمایشی یا زیر آفتاب نیز از دیگر عواملی هستند، که موجب خشک شدن جوهر کارتریج این دستگاه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *