خدمات در محل

تعمیر پرینتر اچ پی 477

تعمیر پرینتر 477 hp
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر اچ پی 477 در مجموعه همیار پرینتر برای تعمیر تحویل میدهید، به بهانه‌هایی مانند اینکه تعمیر آن زمان‌بر است، شما را به بیرون از مغازه هدایت کرده تا آن را به همکار خود که در چند مغازه آن طرف است، برای بررسی و تعمیر پرینتر بدهند. در واقع آن‌ها خودشان هیچ سررشته‌ای از تعمیر پرینتر hp ندارند و فقط با چسباندن یک کاغذ روی شیشه مغازه خود، درصدد جذب مشتری برای خود هستند.در صورتی که مجموعه همیار پرینتر با تشکیل یک تیم حرفه ای تمامی مشکلات دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن و با بروز ترین متدها در زمینه تعمیر ماشین های اداری انجام می دهند.

معرفی پرینتر 477 hp

پرینتر اچ پی 477 ساخت شرکت hp یکی از محصولات قدرتمند و کاربردی این شرکت است که قابلیت‌های متنوعی را در خود جای داده است. این محصول که 4 کاره میباشد. با ظرفیت 250 برگی سینی ورودی خود برای استفاده‌های خانگی یا اداری مناسب است. قابلیت بسیار مثبت چاپ دورو در این محصول تعبیه شده ، که درنتیجه‌ی آن کاربر می‌تواند اسناد خود را بر هر دوروی کاغذ چاپ کرده و از این روش در زمان و مصرف کاغذ بسیار صرفه‌جویی کند. رنگی بودن پرینترهای لیزری آن‌ها را برای چاپ کاتالوگ و اشکال گرافیکی مناسب می‌سازد. قابلیت مثبت دیگر این محصول اسکن دوروی اتوماتیک در قسمت ورودی ADF آن است. به این صورت که می‌توانید تا 50 برگه را در ورودی ADF قرار داده و دکمه‌ی اسکن را فشار دهید تا اسناد به‌صورت خودکار اسکن شوند.
با پورت USB که امروزه نیاز هر دیوایس اداری است، اتصال با پورت شبکه (Ethernet) و اتصال بی سیم Wi-Fi نیز با پرینتر 477 hp امکان پذیر است. اتصال دیگری که شاید کمتر پرینتری از آن بهره می برد، NFC است که براحتی با موبایل و تبلتقابل استفاده میباشد. گوشی های اندرویدی و IOS با اپلیکیشن های مخصوص پرینتی همچون e-Print دستور پرینت را مستقیماً به پرینتر ارسال می کنند.

بررسی قطعات پرینتر 477 hp

M477fdw از ست کارتریج رنگی HP 410A استفاده می کند که کد رنگ تونرهای آن به صورته: مشکی CF410A – آبی CF411A – زرد CF412A – قرمز CF413A. هر کارتریج بطور میانگین چاپ %5 تا 2300 برگ را چاپ می کند. البته کارتریج های اولیه دستگاه موقع خریداری از نوع استارتر (STARTER) هستند. که نسبت به میزان کارتریج اصلی بازدهی کمتری دارند.

چیپست کارتریج تراشه ای ظریف از سیلیکون است که در بازار “چیپ” یا “چیپست” نامیده می‌ شود. معمولاً از جنس کریستال سیلیکونی بوده و چندین عنصر الکتریکی را در خود جای داده است. به بیان دیگر، جنس “چیپست” از مواد نیمه‌ رسانا بوده و میزان ناخالصی آن از نوع کنترل شده است. عناصر الکتریکی “چیپ” می‌ تواند شامل تعداد زیادی ترانزیستور، مقاومت و خازن باشد، ولی معمولاً اصلی‌ ترین عنصر آن را ترانزیستور تشکیل می‌ دهد. اندازه‌ی “چیپ” معمولاً حدود یک اینچ و در بیش‌ تر موارد تا یک سانتی‌ متر نیز میرسد.
در حقیقت چیپست از میزان تونر یا جوهر باقی مانده در کارتریج اطلاع نداشته و فقط میتواند بر اساس شمارش تعداد صفحات چاپ شده، مطابق با استانداردهای اولیه که در آن تعریف شده است مقدار پودر یا جوهر باقی مانده در کارتریج را حدس زد و آن را برای پرینتر و نرم افزار نصب شده روی سیستم عامل ارسال کرد. به همین دلیل در بعضی مواقع می توانید با کارتریج خود همچنان پرینت بگیرید در حالی که پرینتر خطای کمبود کارتریج را نمایش میدهد و یا در حالتی که هنوز خطایی در پرینتر برای کم شدن سطح پودر یا جوهر نمایش داده نشده است. اما صفحات پرینت شده بسیار کمرنگ بوده یا به اصطلاح شارژ کارتریج به اتمام رسیده است.

برد فرمتر اصلی ترین قطعه در پرینتر است که وظیفه مدیریت و پردازش تمامی دستورها و کنترل همه قطعات پرینتر را بر عهده دارد. به عبارتی دیگر از این برد می توان به عنوان مغز پرینتر نام برد. چرا که تمامی ورودی ها و خروجی ها یا مستقیماٌ به فرمتر وارد میشوند یا از طریق مدارهای واسط به این برد میرسند و توسط آن ارزیابی میگردند.
تمامی خطاها و ارور ها و بررسی وضعیت قطعات در فرایند چاپ نیز توسط بردفرمتر ارزیابی و کنترل میشود.
برد فرمتر در پرینترهای چندکاره وظایف عادی خود، یعنی ارتباط بین بخش های مختلف را برقرار میکند و در برخی از دستورات بدون نیاز به کامپیوتر اقدام به اجرای دستور مورد نیاز می کند ، برای مثال زمانی که شما در یک پرینتر چند کاره اچ پی از دکمه کپی استفاده می کنید، پرینتر بدون نیاز به کامپیوتر یا شبکه ، و فقط با استفاده از توان برد فرمتر این دستور را که شامل چندین بخش متفاوت از جمله اسکن کردن ، جهت ثبت تصویر مورد نظر و ذخیره سازی اطلاعات وارده در حافظه موقت پرینتر و پس از آن ارسال این اطلاعات به پرینتر و چاپ تصویر میباشد.
در زمان ارسال و دریافت فکس یا زمانی که از طریق اینترنت و با استفاده از تکنولوژی hp e-Print یا از طریق کارت حافظه اقدام به چاپ تصاویر توسط پرینتر میکنید نیز بکار گرفته شده و همه فرآیند ها فقط به وسیله برد فرمتر مدیریت و اجرا می گردند.
از دیگر توانایی های اصلی برد فرمتر دریافت ورودی های USB ، شبکه LAN ، شبکه بی سیم و حتی ورودی کارت های حافظه در بعضی از مدل های پرینتر می باشد. همچنین معرفی پرینتر hp به کامپیوترها و تجهیزات هوشمند از طریق شبکه یا پورت USB با پرینتر به عهده این قطعه مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *