خدمات در محل

تعمیر پرینتر اچ پی 4525

تعمیر پرینتر 4525 hp
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر 4525 hp از اساسی ترین و تخصصی ترین اقدامات در زمینه تعمیر انواع پرینتر، رفع نواقص و تعمیر قطعات چاپگر ها در بخش تعمیرات پرینتر شرکت همیار پرینتر ، انجام می‌پذیرد. این بخش با استفاده از بهترین دستگاه‌ها، ابزار آلات پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن تکنسین‌هایی مجرب، خدماتی بسیار با کیفیت را به کاربران پرینتر ارائه می‌نماید. شایان ذکر است، هر یک از انواع مشکلات رخ داده برای پرینتر شما در  نمایندگی همیار پرینتر قابل بررسی و تعمیر می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای و متعهد ما در این بخش‌، از قطعات تولیدی برند چاپگر شما استفاده کرده و هرگز از قطعات چینی بی کیفیت برای تعمیرات استفاده نمی کنند. از همین رو، کیفیت کار دستگاه و عملکرد آن در بلند مدت تضمین خواهد شد. در صورتیکه خواهان تهیه پرینتر hp هستید، می‌توانید جهت خرید و استعلام قیمت پرینتر و دیگر محصولات برند Hp با بخش فروش همیار پرینتر به شماره 74861-021 تماس حاصل نمایید.

معرفی پرینتر اچ پی 4525

پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet Enterprise CP4525dn Printer با سایز چاپ A4 و رزولوشن چاپ 1200×1200 dpi طراحی شده است .سرعت چاپ رنگی در این پرینتر 40 برگ در دقیقه و توان کار ماهانه آن  بیشتر از 120000 برگ می باشد. همچنین این دستگاه قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک نیز دارد.

این چاپگر لیزری چندکاره با نوع کاربری اداری-خانگی برای فعالیت های خانگی و اداری مناسب می باشد. این محصول برای تا 1000 برگ پرینت در روز را پشتیبانی می کند. دستگاه HP LaserJet Enterprise CP4525dn Printer به دلیل چند منظوره بودن حجم کاری بالایی را انجام داده و قابلیت چاپ عکس با کیفیت 3600 imageREt را دارد.

دستگاه مورد نظر قابلیت چاپ 30000 برگ پرینت را در ماه داشته و و در هر دقیقه می تواند 14برگ مشکی و 14برگ رنگی را پرینت بگیرد. قابلیت چاپ دورو در این دستگاه وجود دارد. حداکثر حافظه ابل پشتیبانی توسط این چاپگر 128MB می باشد.

بررسی کارتریج سازگار پرینتر اچ پی 4525

کارتریج چهار رنگ اچ پی HP647A که در بازار گاهاً به آن کارتریج HP647A نیز گفته ‌می‌شود یکی از پر مصرف ترین کارتریج‌های لیزری موجود در بازار ‌می‌باشد و کارتریج 85A برای دستگاه‌های چاپگر لیزری اچ پی سیاه و سفید (Monochrome) مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.
این کارتریج جایگاه خاصی در استفاده‌های روزمره اکثر ادارات ، شرکت‌ها و کسب و کارهای دیگر دارد و تمام مدارک خود را با دستگاه‌های سازگار با کارتریج HP 85A که بعضی آن را کارتریج پرینتر HP647A هم نام می‌برند، بدون مشکلی چاپ ‌می‌کنند.
این کارتریج قادر است تا 1600 برگ کاغذ را بدون افت کیفیت به چاپ برساند و پس از اتمام شارژ، ‌می‌توان دوباره آن را با پودر تونر شارژ اچ پی مدل 85a شارژ نمود. درست است که چاپ با پرینترهای لیزری بیشتر برای چاپ متون (Text) استفاده ‌می‌شود ولی این کارتریج به علت داشتن پودر تونر با کیفیت ‌می‌تواند برای چاپ عکس‌های سیاه و سفید نیز کار خود را بخوبی انجام دهد.

در اکثر مواقع تعمیرات پرینتر در محل صورت میگیرد و نیازی نیست تا آن را به مرکز فنی منتقل کرد. پروسه تعمیرات پرینتر در محل بدین صورت است که پس از تماس شما با همیار پرینتر و دریافت مشاوره فنی، کارشناس مربوطه ضمن جویا شدن مدل دستگاه و مشکل فنی آن، هزینه تقریبی را اعلام کرده و پس از تایید شما، تعمیرکار به همراه قطعات و تجهیزات مورد نیاز به صورت پیش آماده در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا میکند و نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدامات لازم را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *