خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M712

تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M712
Rate this post

تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M712 تنها در مجموعه همیار پرینتر با رعایت تمامی استدارد های جهانی توسط تکنسین های حرفه ای این مجموعه صورت میگیرد. درواقع موضوع تعمیر پرینتر در محل همیشه یکی از مساعلی بوده که افراد را در هر زیمنه کاری که هستند درگیر خود کرده زیرا شما تصور کنید که در هنگام اوج کار به طور ناگهانی دستگاه تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M712 داغ کرده ، نیاز به تعویض قطعه ای داشته باشد یا شارژ تونر آن به اتمام رسیده باشد. در این میان مجموعه همیار پرینتر مشکل را از ریشه برای شما عزیزان حل نموده و با در نظر گرفتن مسئله ای که برای پرینتر پیش اومده متخصصین خود را با مجهز ترین امکانات به محل شما اعزام مینماید.

204

معرفی تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M712

HP LaserJet 700M712 یک چاپگر لیزری سیاه رنگ است و از خانواده لیزر جت است. این چاپگرها به دلیل طراحی سبک وزن خود شناخته می شوند اما همچنان عملکرد قدرتمند و بادوام را ارائه می دهند. علیرغم اندازه جمع و جورشان، بهره وری بالایی دارند.

در زندگی روزمره امروزی، وسایل الکترونیکی جزء لاینفک زندگی بشر شده اند. یکی از این دستگاه های الکترونیکی که ارتباط نزدیکی با رایانه دارد، چاپگرها هستند که نقش مهمی در زندگی ما دارند. در میان شرکت های بزرگ رقیب، HP یکی از آنهاست. این شرکت بزرگ محصولی به نام چاپگر 700M712 را به بازارهای جهانی از جمله ایران معرفی کرده است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این دستگاه جزو پرینترهای سری HP Enterprise 700 می باشد که به شما اجازه می دهد فقط با آن چاپ کنید. با این حال، با پورت اترنت، می توانید این چاپگر را با سایر کاربران در شبکه به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از پورت های این دستگاه USB است که به شما امکان می دهد آن را به کامپیوتر خود متصل کنید.

وضوح چاپ تصاویر مشکی با این دستگاه تقریباً 1200 dpi است و سرعت چاپ آن 40 صفحه در دقیقه است. شایان ذکر است که چاپ اول حدود 10.5 ثانیه طول می کشد.

ظرفیت چاپ ماهانه این دستگاه بین 5000 تا 20000 صفحه می باشد. HP توصیه می کند بیش از 20000 صفحه در ماه نباشد. اگرچه می توانید بیش از ظرفیت دستگاه چاپ کنید، اما طول عمر آن را کاهش می دهد.

خوشبختانه با وجود تک کاره بودن این چاپگر، قابلیت چاپ خودکار دو طرفه را دارد. بنابراین، نیازی به صرف زمان برای انجام دستی آن ندارید. دستگاه از آن برای شما مراقبت خواهد کرد.

قیمت تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M712

در صورتی که شما کاربر عزیز قصد خرید پرینتر 700m712 رو دارید می توانید ووار وبسایت همیار پرینتر شده و این پرینتر را با بهترین کییفیت و مناسب ترین قیمت و با خیالی آسوده خریداری نمایید چرا که یکی از بزرگترین دغدغه های مجموعه همیار پرینتر جلب رضایت و اعتماد کاربران خود می باشد . پس مجموعه همیار پرینتر این اطمینان را به شما می دهد تا بتوانید خریدی راحت و مطمئن را تجربه نمایید.پس برای ثبت سفارش خود تنها کافیست از طریق سایت مراحل را دنبال کنید و یا با شماره 74861-021 با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *