خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M725

تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M725
Rate this post

تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M725 از خدمات پر طرفدار محموعه همیار پرینتر میباشد زیرا تعمیر پرینتر به علت پیچیدگی و دشوار بودن به آسانی توسط افراد که در این زیمنه تجربه ای ندارند بسیار دشوار ست و حتی امکان دارد که صدمات بیشتری را به دستگاه و قطهات داخلی آن وارد نمایند. مجموعه همیار پرینتر با بکارگیری نیرو های جوان و فوق العاده با تجربه توانسته در میان کاربران جذابیت بسیاری ایجاد نماید. درواقع اگر دستگاه شما دچار ایراد شود شما به تنهایی کافیست که با شماره های 021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در زمینه تعمیر پرینتر در محل پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M725 به شما کمک میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود.

852

معرفی تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M725

این دستگاه جزو پرینترهای سری HP Enterprise 700 می باشد که به شما اجازه می دهد فقط با آن چاپ کنید. با این حال، با پورت اترنت، می توانید این چاپگر را با سایر کاربران در شبکه به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از پورت های این دستگاه USB است که به شما امکان می دهد آن را به کامپیوتر خود متصل کنید.وضوح چاپ تصاویر مشکی با این دستگاه تقریباً 1200 dpi است و سرعت چاپ آن 40 صفحه در دقیقه است. شایان ذکر است که چاپ اول حدود 10.5 ثانیه طول می کشد.ظرفیت چاپ ماهانه این دستگاه بین 5000 تا 20000 صفحه می باشد. HP توصیه می کند بیش از 20000 صفحه در ماه نباشد. اگرچه می توانید بیش از ظرفیت دستگاه چاپ کنید، اما طول عمر آن را کاهش می دهد.

خوشبختانه با وجود تک کاره بودن این چاپگر، قابلیت چاپ خودکار دو طرفه را دارد. بنابراین، نیازی به صرف زمان برای انجام دستی آن ندارید. دستگاه از آن برای شما مراقبت خواهد کرد.

100

خرید تعمیر پرینتر HP LaserJet Enterprise 700M725

به طور کلی پرینترهای اداری مانند HP LaserJet 725دستگاه هایی بسیار کاربردی و قابل مصرف هستند. با استفاده از این چاپگرهای تک کاره، می توانید سرعت عملکرد دفتر خود را به حداکثر برسانید و اسناد خود را با خیال راحت چاپ کنید. ضمناً شایان ذکر است که در مرکز رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی می توانید کلیه دستگاه های دارای گارانتی شرکتی و محصولات کارتریج اورجینال را تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی به شماره 0218392 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما وقف خدمت به شما کاربران گرامی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی مانند چاپگر HP M435NW، روی لینک ارائه شده کلیک کنید.

اگر شما کاربر گرامی قصد خرید چاپگر 700m712 را دارید می توانید به سایت همیار پرینتر مراجعه کرده و با اطمینان خاطر خرید خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهید. یکی از دغدغه های اصلی تیم چاپگر همیار جلب رضایت و جلب اعتماد مشتریان می باشد. بنابراین چاپگر همیار به شما این اطمینان را می دهد که می توانید خریدی راحت و مطمئن داشته باشید. برای ثبت سفارش کافیست مراحل موجود در سایت را انجام دهید یا با کارشناسان ما با شماره 74861-021 تماس بگیرید تا درخواست خود را تلفنی ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *