خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet 3055

پرینتر 3055
Rate this post

تعمیر پرینتر HP LaserJet 3055 از نظر کاربرد و نوع ساختار بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است و بیشتر مناسب استفاده در شرکت ها و ادارات می باشد. از همین رو این پرینتر علاوه بر ارگان های اداری و دولتی اعم از شرکت ،اداره، بانک و …به طور کلی از پرینتر های محبوب و کاربردی در بازار امروز و همینطور در میان کاربران می باشد. به همین علت اگر تعمیر پرینتر HP LaserJet 3055 توسط افراد متخصص و کاربلد و همینطور تجهیزات و مواد مصرفی با کیفیت و اورجینال صورت نگیرد موجب خرابی های بیشتر دستگاه و همینطور حمل آن به مراکز مختلف تعمیرات پرینتر بخ منظور تعمیر مجدد تعمیر پرینتر در محل دستگاه HP LaserJet 3055 منجر می گردد. از همین برای اترتباط با تنها کافیت با مجموعته همیار پرینتر به شماره 74861-021 و 0936-1002014 تماس حاصل فرمایید.

معرفی پرینتر HP LaserJet 3055

چاپگر دست دوم HP 3055 یک چاپگر لیزری و دستگاه همه کاره است که قابلیت کپی، فکس، اسکن و چاپ را ارائه می دهد. چاپگرهای چند منظوره با حذف نیاز به خرید دستگاه های جداگانه برای این عملکردها، در هزینه کاربران صرفه جویی می کنند.

اگر فضای کاری کوچک یا فضای محدودی در خانه دارید، اندازه وسیله ای که برای قرار دادن روی میز خود انتخاب می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. فضای اشغال شده توسط این چاپگر چند منظوره در مقایسه با سایر چاپگرهای چند منظوره کمتر است. اندازه های کاغذ قابل استفاده در این چاپگر لیزری چند کاره عبارتند از A4، A5، B5، DL، C6 و A6. در چاپگر دست دوم HP 3055 تنها یک سینی برای کاغذ وجود دارد که می تواند حداکثر 250 برگ کاغذ را در خود جای دهد. از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به تغذیه خودکار اسناد (ADF) آن با ظرفیت 50 برگ اشاره کرد. چاپگر قابلیت چاپ دو طرفه خودکار را ندارد و باید به صورت دستی انجام شود.

خرید ز

شما مشتریان عزیز می توانید با تماس با شماره های تماس درج شده در سایت همیار پرینتر به نشانی hamyarprinter.com و یا سفارش آنلاین، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. قیمت پرینتر HP Laserjet 3055 با توجه به سرعت و قدرت آن مناسب و مقرون به صرفه است. با این حال، توجه به این نکته ضروری است که نوسانات نرخ ارز ممکن است بر قیمت این دستگاه ها و همچنین سایر چاپگرها تأثیر بگذارد. لذا از شما مشتریان محترم خواهشمندیم قبل از نهایی شدن سفارش خود با کارشناسان ما با شماره تلفن 74861-021 تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما به راحتی در دسترس هستند تا تمام اطلاعات ضروری را در اختیار شما قرار دهند و هنگام خرید محصولی که با بودجه و نیازهای شما مطابقت دارد، شما را در مسیر درست هدایت کنند. بسیار مهم است که نیازهای چاپ خود را قبل از خرید چاپگر ارزیابی کنید تا مشخص شود که آیا یک دستگاه اصلی یا حرفه ای برای برآورده کردن نیازهای شما مناسب تر است.

هنگامی که تصمیم به خرید پرینتر HP Laserjet 3055 دارید، توصیه می کنیم از کارشناسان ما در چاپگر همیار راهنمایی بگیرید تا در انتخاب بهینه به شما کمک کنند و شما را در فرآیند خرید راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *