خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet 1018

تعمیر پرینتر HP LaserJet 1018
Rate this post

تعمیر پرینتر HP 1018 توسط تجهیزات پیشرفته چاپگر همیار به صورت ماهرانه انجام می شود. به عنوان کاربر پرینتر HP LaserJet 1018، در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل یا نقص، می توانید به مرکز خدمات تعمیر چاپگر ما مراجعه کرده و یا مستقیماً با ما تماس بگیرید و تکنسین های ما مشکل شما را برطرف خواهند کرد. خدمات تعمیر چاپگر HP LaserJet 1018 در محل با تخصص و حرفه ای تمام توسط مهندسین مجرب و ماهر انجام می شود. در صورت مشاهده هرگونه نقص، لطفاً جهت راهنمایی و راهنمایی کارشناسان ما با مرکز خدمات تعمیر چاپگر اچ پی با شماره (09361275517-09361002014) تماس بگیرید.

معرفی پرینتر HP LaserJet 1018

پرینتر HP LaserJet P1102 یک چاپگر لیزری سیاه رنگ است که بخشی از خانواده لیزر جت است. این چاپگرهای سبک وزن، علیرغم اندازه کوچک و طبقه بندی آنها به عنوان چاپگرهای فشرده، بسیار کارآمد و بادوام هستند.

امروزه وسایل الکترونیکی در زندگی روزمره ما حضور چشمگیری دارند و چاپگرها یکی از وسایل الکترونیکی هستند که ارتباط تنگاتنگی با کامپیوتر دارند و نقش تعیین کننده ای در زندگی انسان دارند. در میان شرکت های بزرگ رقیب، HP یکی از آنهاست. این شرکت بزرگ محصولی به نام دستگاه P1102 را به بازارهای جهانی از جمله ایران معرفی کرده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

HP LaserJet 1018 یک پرینتر لیزری تک کاره است که می تواند 8000 صفحه در ماه را با سرعت قابل قبول چاپ 12 صفحه در دقیقه چاپ کند. می تواند نیازهای یک کاربر معمولی با نیازهای چاپ متوسط ​​را برآورده کند.

دستگاه فقط از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل می شود و قابلیت چاپ دو طرفه را ندارد. اما در مصارف کم و خانگی نیاز چندانی به این قابلیت نیست. در صورت لزوم می توانید چاپ دو طرفه را به صورت دستی انجام دهید.

کیفیت چاپ دستگاه 600×600 dpi و ابعاد آن 209x370x242 میلی متر با وزن 5.8 کیلوگرم می باشد. با این مشخصات فضای زیادی روی میز شما اشغال نخواهد کرد.

قیمت پرینتر HP LaserJet 1018

مشتریان گرامی می توانند با تماس با شماره های درج شده در سایت همیار پرینتر به آدرس hamyarprinter.com و یا سفارش آنلاین کالای مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهند. قیمت پرینتر HP Laserjet 1018 نسبت به سرعت و قدرت، مناسب و مقرون به صرفه است. با این حال، نوسانات نرخ ارز همچنان می تواند بر قیمت این دستگاه ها و سایر دستگاه ها تأثیر بگذارد.از همان رو از شما کاربر عزیز خواهشمندیم قبل از ثبت سفارشش حتما ببا گکارشناسان ما به شماره 74861-021 تماس بگیرید.

مشاوران ما تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند و بر اساس بودجه و نیاز شما را در خرید کالای مورد نظر راهنمایی می کنند. قبل از خرید چاپگر، ابتدا باید الزامات چاپ خود را ارزیابی کنید تا مشخص کنید آیا به یک دستگاه ساده یا حرفه ای نیاز دارید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند.

برای خرید چاپگر HP Laserjet 1018 با مشاوران ما در چاپگرهمیار پرینتر بگیرید تا راهنمایی های لازم را برای انتخاب و خرید بهینه به شما ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *