خدمات در محل

شارژ کارتریج HP 37A

شارژ کارتریج HP 37A
5/5 - (1 امتیاز)

فروش و شارژ کارتریج HP 37A توسط مجموعه همیار پرینتر و به صورت آنلاین عرضع گریدده است. لازم به ذکر است که شما تنها کافیست با شماره 021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نمایید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. در این هنگام ابتدا کارشناسان مشکل شما را بررسی نموده و در صورت نیاز تکنسین های حرفه ای خود که در زمینه شارژ کارتریج در محل تبحر به سزایی دارندبه محل شما در شهر تهران اعزام مینمایند. آنان پس از ورود به منزل یا محیط کار شما دستگاه مربوطه را چک میکنند و در صورت تعویض قطعه به شما اعلام میدارند. یک از مزایای استفاده از خدمات شارژ کارتریج HP 37A این است که در زمان اعلام خرابی 100% قطعه از همین شرکت اقدام به خرید نمایید.

معرفی کارتریج HP 37A

شارژ کارتریج تونر فرآیند پر کردن مجدد کارتریج های لیزری سیاه و سفید است. شارژ مجدد کارتریج تونر به شما امکان استفاده مجدد از آن را می دهد و در هزینه های خرید کارتریج های جدید صرفه جویی می کند. البته باید توجه داشت که کارتریج های تونر را نمی توان به طور نامحدود شارژ کرد، زیرا قطعاتی مانند غلتک ها و درام ها به مرور زمان فرسوده شده و غیر قابل استفاده می شوند. این مشکل معمولاً با تعویض قطعات فرسوده حل می شود.

HP Canon Center، فروشگاه اینترنتی با نمایندگی انحصاری اچ پی، کارتریج های مختلف تونر HP را با تونرهای تخصصی خود ارائه می دهد. با جدیدترین دستگاه های پرکن و بهترین تونر درجه 1 شارژ کارتریج را در کمتر از 3 ساعت با بهترین قیمت ارائه می کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که تمام کارتریج ها پس از شارژ مجدد تونر تست شده و تحویل داده می شوند.

کارتریج تونر لیزری مشکی HP 37A می تواند تقریباً 11000 صفحه چاپ واضح و با کیفیت را قبل از نیاز به شارژ مجدد ارائه دهد. پس از شارژ مجدد، این کارتریج تونر را می توان چندین بار شارژ کرد، اما کیفیت چاپ کاهش می یابد و با استفاده مکرر، اجزای کارتریج فرسوده می شوند. معمولا توصیه می شود برای حفظ کیفیت اولیه چاپ، پس از 4 یا 5 بار شارژ مجدد، یک کارتریج تونر لیزری HP 37A جدید خریداری کنید.

قیمت شارژ کارتریج 37a اچ پی

تعویض کارتریج کار ساده ای است، اگرچه شارژ مجدد آن به اشتباه در بین مصرف کنندگان یک کار آسان تلقی می شود. اما گالری اچ پی به عنوان مرکزی که سال هاست در زمینه چاپگرها و خدمات مرتبط فعال است، توصیه می کند این کار را در محل کار یا منزل خود انجام ندهید. پودر تونر حاوی مواد سرطان زا است و هنگامی که کارتریج برای شارژ مجدد باز می شود، ذرات تونر وارد هوا شده و سلامتی شما را به خطر می اندازد. موضوع دیگر این است که در حین شارژ مجدد باید تونر قبلی کاملا از روی کارتریج تمیز شود که با جاروبرقی قابل انجام است. ما در گالری HP یک دستگاه جاروبرقی داریم که تمام مواد باقی مانده روی کارتریج شما را تمیز می کند و طول عمر چاپگر شما را تضمین می کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر از مقدار استاندارد ریختن تونر روی کارتریج بی اطلاع باشید، ممکن است چاپگر با نشت تونر مواجه شود که منجر به آسیب به سایر اجزای چاپگر شود. بنابراین می بینید، شارژ کارتریج، اگرچه به ظاهر ساده است، اما اگر به درستی انجام نشود، می تواند عمر مفید چاپگر شما را کاهش دهد. برای شارژ کارتریج HP خود می توانید با کارشناسان گالری اچ پی تماس بگیرید.

قطعات مصرفی در کارتریج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *