خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 36A

شارژ کارتریج HP 36A
Rate this post

کارتریج HP 36A در رنگ مشکی توسط کمپانی اچ پی تولید شده و در سراسر دنیا عرضه گردیده است. بعضی از کارتریج ها در 4 یا 6 رنگ طراحی شده اند اما کارتریج های مشکی در بیشتر مشاغل استفاده میگردند. و میتوان گفت که در تمامی ادارات ، سازمان ها و شرکت بسیار این نمونه کارتریج HP 36A استفاده میشود. قطعات اگر به هر دلیلی دچار ایراد شوند میتواند آن تیکه مورد نظرتان را از وب سایت همیار پرینتر سفارش دهید. یکی از راه های ارتباط با این مجموعه از طریق شماره تلفن های 021-74861 و 09361002014 میباشد. که این دو شماره مستقیما شما را به کارشناسان ما وصل کرده تا کاربر به راحتی بتواند مسئله خود را در رابطه با شارژ کارتریج HP 36A مطرح کند.

معرفی کارتریج اچ پی 36A

کارتریج تونر مشکی HP 36A از نوع کارتریج های غیر اورجینال می باشد. که با کیفیت بسیار بالا در حده کارتریج نو تولید می شوند. این کارتریج تا 2000 برگ کاغذ، می تواند چاپ کند و دوباره با تونر جدید، شارژ گردد. کد فنی شناخته شده آن CB436A که با نام عمومی 36A نیز خوانده می شود.

بررسی کارتریج اچ پی 36A

امروزه پرینترها به چند دسته لیزری، جوهر افشان ، حرارتی و سوزنی تقسیم می شوند. که در این میان پرینترهای لیزری و جوهر افشان توسط کارتریج تغذیه می شوند و قابل شارژ می باشند. پرینترهای جوهری نسبتاً قدیمی تر هستند و اکثراً برای چاپ عکس استفاده می شوند. شارژ پرینترهای جوهری در محل مورد نظر شما ، کار عاقلانه ای نیست. به این خاطر که ممکن است باعث آلودگی محل کار شما و منزل گردد. اما کارتریج لیزری که از پودر تونر جهت چاپ بهره می برد.

شارژ کارتریج لیزری آلایندگی کمتری نسبت به جوهر دارد و میتوان با اندکی دقت و احتیاط اقدام به شارژ کارتریج لیزری رنگی در محل نمود. با این حال واضح است که کیفیت شارژ کارتریج لیزری در کارگاه مجهز به ابزار و دستگاه های مناسب بسیار بالا تر از زمانی میباشد که این عمل را د محل کاره شما یا منزل انجام میدهند.

قیمت شارژ کارتریج اچ پی 36A

قیمت شارژ کارتریج به درصد خرابی کارتریج و نوع تونری که برای کارتریج اچ پی 36A استفاده میشود ، بستگی دارد.گاهی مشکل فقط تمام شدن تونر نیست و پس از بررسی تکنسین ها متوجه میشوند که یکی یا دوتا از قطعات کارتریج نیز آسیب دیده است. در این زمان تکنسین ها به شما پیشنهاد میدهند که بهترین انتخاب شما سفارش آن قطعه از مجموعه همیارپرینتر است زیرا که شما بلافاصله بعد از سفارش کالا میتوانید ، درب منزل یا محله کار خود آن را دریافت نمایید تا متخصصین در همان جا قطعه را جایگزاری نمایند و کارتریجتان را شارژ کنند. البته توصیه میشود، که سرویس و شارژ کارتریج را در محل انجام ندهید زیرا به علت استفاده از تونر که یک ماده پودر مانند است. ممکن است برروی سطح پوست شما بنشیند یا وارد ریه های شما شود، که هردو این مشکلات سبب بروز بیماری های خطرناکی میشود. پس بهتر است این عمل در مکانی کاملا مجهز با پوشش مناسب انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *