خدمات در محل

تعمیر پرینتر در فاطمی

پرینتر در فاطمی
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر در فاطمی واقع در خیابان فاطمی یکی از مرکزی ترین خیابان های تهران به حساب می آید. محله فاطمی از شرکت و ادارات بسیاری بهرمند بوده که هرکدام از تعداد زیادی پرینتر و دستگاه کپیاستفاده می کنند. از همین رو بروز هر گونه ایراد در چاپگر های مصرفی روال کاری شرکت را برای ساعت ها دچار اختلال می کند. مجموعه همیار پرینتر اقدامات گسترده ای را در زمینهشارژ کارتریج وتعمیر پرینتر در محلو همینطور در تمام مناطق تهران به کاربران خود ارائه داده است. و تقریبا مشتریان خود را در زمینه سرویس و تعمیر پرینترکاملا بی نیاز کرده است.

توصیه شرکت همیار پرینتر به شما کاربران عزیز این است که در صورت خرابی دستگاه تنها با شماره 02174861 تماس حاصل فرمایید تا در صورت سطحی بودن مشکل کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه داده تا مشکل دستگاه حل شود ولی اگر مشکل پرینتر با راهنمایی های داده شده حل نشد نزدیکترین تکنسین برای رفع مشکل و تعمیر پرینتر به محل شما اعزام می شود و ایراد دستگاه را برطرف می کند.

تعمیر پرینتر در محل فاطمی

مرکز تخصصی تعمیر پرینتر در مجموعه همیارپرینتر ، به دلیل تأثیر مستقیم سطح کیفیت خدمات این بخش بر میزان رضایت مشتریان ، خدمات منحصر به فرد که شامل کلیه خدمات ، تعمیر و سرویس پرینتر با این دستگاه اعم از تعمیر یونیت درام ، فیوزینک ، مین برد ، درام دستگاه ، تعویض کاغذکش پرینتر تعمیر و تعویض دولوپر ، عمیر اپتیک، ترمیم سنسورها، تعویض خازن های آسیب دیده، حل مشکل پیش فرض نشدن کامپیوتر، تعمیر و تعویض دکمه ها، تعویض کابل ها و اتصالات فرسوده و آسیب دیده، رفع مشکلات عملکردی دستگاه و اقداماتی از این دست، از جمله خدمات تعمیر پرینتر لیزری به شمار می روند. تعمیرات پرینتر در این مجموعه با بکارگیری از مجرب ترین تعمیرکاران و استفاده از دستگاه هایی که با متد های روز طراحی شده اند و ابزارآلات پیشرفته، در بالاترین سطح کیفی و تخصصی قرار دارد.

برای راحتی خیال شما عزیز، تمامی خدمات با ضمانت نامه معتبر توسط مجموعه همیارپرینتر انجام میگردد. این بدین معنا است که شما تا یک ماه فرصت دارید که هرگونه مشکل یا ایراد احتمالی را پیگیری کرده و به طور رایگان از آن استفاده نمایید.

در رابطه با پرینتر لیزری و چگونگی تعمیر آن صحبت کردیم. یکی دیگر از نوع پرینتر ها جوهر افشان میباشد که به بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر پرینتر جوهرافشان، می توان به بررسی و عیب یابی دستگاه، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعویض و پاکسازی درام، تعویض کارتریج آسیب دیده، تعمیر کاغذ کش، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، ترمیم مین برد، ترمیم و تعویض دکمه های آسیب دیده، تعویض مواد مصرفی، تعویض کابل ها و اتصالات معیوب و اقداماتی از این دست، اشاره نمود.

پرینتر در فاطمی

قیمت تعمیر پرینتر در فاطمی

با قطعیت نمیتوان گفت که تعمیرات چاپگرهای جوهرافشان، کم هزینه تر از مدل های لیزری هستند. درواقع باید در مورد این مدل هم اول دستگاه بررسی و عیب یابی شود. تا زمانی که تکنسین تشخیص دهد، که کدام قطعات و به چه میزان آسیب دیده است، سپس قیمت نهایی را به شما اعلام میکنند.گاهی نیاز است تا یک قطعه به طور کامل تعویض گردد، که در این صورت، قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی اضافه خواهد شد. درواقع گفتنی است که قبل از شروع هر کاری متخصصینی که محل شما در فاطمی مراجعه کردهاند قیمت را اعلام میدارند و پس لز گرفتن مهر تأییدیه از جانب شما فرآیند تعمیر پرینتر را آغاز میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *