خدمات در محل

تعمیر پرینتر در سهروردی

پرینتر در سهروردی
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر در سهروردی درواقع میتوان گفت یکی از برجسته ترین خدماتی است که مجموعه همیار پرینتر در اختیار ساکنین و صاحبان مشاغل که در سهروردی ساکن هستند،قرار داده است.استفاده از خدمات همیار پرینتر بسیار ساده میباشد به گونه ای که کافیست شما تنها با شماره 09361002014 و 74861-021 و تماس حاصل نمایید و به صورت رایگان با مشاورین ما در زمینه تعمیر پرینتر در سهرورودی در ارتباط باشید.

خدمات همیار پرینتر شامل تعمیر پرینتر در محل ، شارژ کارتریج و فروش قطعات جانبی پرینتر و دستگاه کپی میباشد.تکنسین های مجرب همیار پرینتر در صورت مشاهده خرابی به سرعت و تنها با یک تماس شما به محل اعزام میشوند و دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و کاملاً حرفه ای تعمیر میکنند.

امروزه با وجود پرینتر های لیزریو به واسطه سرعت و کیفیت مناسب آن ها ، استفاده از پرینتر های جوهری بسیار کمرنگ شده است. پرینترهای لیزری آلودگی و کثیف کاری های جوهر را ندارند و به همین علت مورد استقبال واقع شده اند. اما شفافیت و وضوح چاپ در پرینتر های جوهری در مقایسه با رنگی لیزری بیشتر است.از این نمونه پرینتر فقط در عکاسی ها، دفاتر فنی که نیاز به چاپ بیشتر با کیفیت بالاتر دارند، استفاده میکنند.

پرینتر در سهروردی

تعمیر پرینتر در محل سهروردی

شرکت های سازنده دستگاه های کپی و پرینتر های روز دنیا دو نوع پرینتر لیزری و جوهر افشان را تولید کرده و وارد بازار های جهانی از جمله ایران کرده است. با این تفاوت که قطعات داخلی و یدکی آنها با هم در اکثر پرینتر ها فرق دارد. بنابراین از لحاظ سخت افزاری نمی توانید این قطعات را جابجا کنید و تغییر دهید یک موضوع دیگر این است که هر دو نوع کارتریج پس از اتمام رنگ و پودر نیاز به شارژ دارند. یعنی میتوان آنان را حداکثر 2 الی 3 بار شارژ نمود بدون آنکه نگران پایین آمدن کیفیت در آنان باشید.
از جمله مواردی که در هنگام چاپ باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت چاپ است که یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب پرینتر می باشد. اگر قصد چاپ عکس های رنگی با رزولوشن بالا را دارید بهترین پیشنهاد استفاده ار پرینتر های جوهرافشان است ولی برای چاپ اسناد سیاه و سفید در تعداد بالا بهترین انتخاب پرینتر های لیزری با نوع چاپ سیاه و سفید می باشد.
یک نکته در رابطه با کارتریج های این دو نوع پرینت باید گفت که کارتریج های لیزری نسبت به کارتریج های جوهرافشان ظرفیت بیشتری برای چاپ دارند.و نیز از نظر سرعت چاپ پرینترهای لیزری سرعت بیشتری نسبت به جوهر افشان دارد. که این به خودی خود سبب اقزایش قیمت پرینتر های لیزری با قیمت بالا تری در بازار به فروش میرسند.

این نوع چاپگر طرز کار بسیار جالبی دارد . ابتدا کاغذ توسط سیستم تغذیه وارد می شود و در زیر غلطکی قرار می گیرد. سپس پودر ها که همان پودر رنگ می باشد بر روی آن پاشیده می شود و بر اثر اختلاف بار ، این ذرات به قسمتهایی از کاغذ که باردار شده اند می چسبد. و داده های شما را برروی کاغذ به چاپ نهایی میرساند. حال در نظر داشته باشید که اگر یکی از این قطعات آسیب ببیند تمام سیستم داخلی پرینتر به طور کامل آسیب میبیند. در این زمان ما به شما پیشنهاد میکنیم که به پرینتر خود دست نزنید و با شماره تلفن 02174861 تماس حاصل نمایید. پس از ارتباط برقرار کردن با کارشناسان در ابتدا اگر مشکل شما به صورت تلفنی قابل حل بود که کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی خواهند نمود در غیر این صورت یکی از متخصصین خود را به محل شما اعزام میکنند تا مشکل را از نزدیک بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *