خدمات در محل

شارژ کارتریج در شهید عراقی

شارژ کارتریج در شهید عراقی
5/5 - (1 امتیاز)

خدمات شارژ کارتریج در شهید عراقی از مهمترین اقداماتی بوده که برای اولین بار مجموعه همیار پرینتر آن را نه تنها در این منطقه بلکه در تمام مناطق تهران توسعه داده است. از همین رو شما میتوانید. با شماره های 74861-021 و 09361002014 تماس حاصل نمایید. تکنسین های متخصص همیار پرینتر با استفاده از بهترین و مرغوب ترین تونر و جوهر کارتریج شما را در کمترین زمان ممکن شارژ مینماید. شارژ کارتریج در محل یا در کارگاه های همیار پرینتر با مواد مصرفی اصلی انجام میپذیرد و این عمل بدون پرداخت هیچگونه هزینه جهت حمل و نقل صورت میگیرد.

کمپانی های سازنده دستگاه های کپی و چاپگرهای مدرن دو نوع پرینتر لیزری و جوهر افشان تولید می کنند که قطعات داخلی و یدکی آنها با هم متفاوت است. بنابراین از لحاظ سخت افزاری نمی توانید این قطعات را جابجا کرده و تغییر دهید. بهتر است بدانید که هر دو نوع کارتریج پس از اتمام رنگ و پودر نیاز به شارژ دارند. در واقع مقدار رنگ موجود در هر کارتریج محدود است و برای استفاده باید کارتریج را شارژ کرد و مجدداً درون دستگاه قرار داد و استفاده نمود.

کیفیت چاپ از مهم ترین عوامل در انتخاب پرینتر می باشد. اگر قصد چاپ عکس های رنگی با رزولوشن بالا را دارید بهترین پیشنهاد کارتریج های جوهر افشان می باشد ولی برای چاپ اسناد سیاه و سفید در تعداد بالا بهترین گزینه کارتریج های لیزری است. از لحاظ ظرفیت باید گفت که کارتریج های لیزری نسبت به کارتریج های جوهر افشان ظرفیت بیشتری برای چاپ دارد.و همینطور از نظر سرعت چاپ پرینتر های لیزری سرعت بیشتری نسبت به جوهر افشان دارد.

شارژ کارتریج در محل شهید عراقی

کارتریج لیزری مخصوص پرینتر های لیزری قابل استفاده میباشد و برای تامین رنگ پرینتر از پودری به نام تونر استفاده می کنند. کارتریج لیزری بصورت تک رنگ (مشکی) یا مونوکروم وجود دارد که برای پرینترهای مونوکروم یا سیاه و سفید استفاده میگردد. معمولاً ۴ عدد کارتریج لیزری وجود دارد که از تونر های رنگی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می کند و مخصوص پرینترهای لیزری طراحی شده است.

برای شارژ کردن کارتریج جوهر افشان از جوهر استفاده میکنند که به شکل مایع هستند و برای تامین رنگ پرینتر استفاده میگردند.کارتریج های جوهر افشان مخصوص پرینترهای جوهر افشان طراحی شده اند. کارتریج های جوهر افشان در رنگ های مشکی ، آبی ، قرمز و زرد تولید و در بازار عرضه میگردند. معمولاً ۴ عدد کارتریج لیزری وجود دارد که از تونر های رنگی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می کند و مخصوص پرینترهای لیزری طراحی شده است.

قیمت شارژ کارتریج در شهید عراقی

هزینه شارژ کارتریج در پرینترهای لیزری مناسب تر از پرینترهای جوهر افشان می باشد و همینطور پرینترهای جوهر افشان هنگام شارژ مجدد از دردسرهای بیشتری برخوردار می باشد.

منطقه شهید عراقی واقع در منطقه 4 شهرداری تهران میباشد، که با توجه به موقعیت جغرافیایی این محله و اینکه محله شهید عراقی جزو بالاشهر تهران به حساب می آید. از این رو ساختمان های اداری و شرکت های بسیاری در این محله واقع شده اند. متقابلاً تعداد پرینتر هایی که افراد استفاده میکنند نیز در شهید عراقی بسیار زیاد است. همانطور که میدانید امروزه به علت شلوغی خیابان ها تردد بسیار دشوار است. از همین رو مجموعه همیارپرینتر به سبب جلوگیری از تردد های بیمورد و آلودگی محیط زیست خدماتی چون تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج در محل شهید عراقی را برای ساکنین این منطقه قرار داده است تا بتوانید با قیمتی بسیار مناسب از خدمات ارزنده این مجموعه بهرهمند شوید.

قابل ذکر است که تمامی قیمت هایی که پس از انجام فرآیند شارژ کارتریج انجام میگیرد و به شما اعلام میشود همگی بر اساس مبالغی مبلاشد که اتحادیه این صنف در اختیار مجموعه قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *