خدمات در محل

شارژ کارتریج در خیابان بهشتی

شارژ کارتریج در خیابان بهشتی
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج در خیابان بهشتی از دیگر خدماتی است که مجموعه همیار پرینتر ارائه میدهد. تکنسین های متخصص همیار پرینتر با استفاده از بهترین و مرغوب ترین تونر و جوهر کارتریج شما را در کمترین زمان ممکن شارژ مینماید. شارژ کارتریج در محل یا در کارگاه های همیار پرینتر با مواد مصرفی اصلی انجام میپذیرد و این عمل بدون پرداخت هیچگونه جهت حمل و نقل صورت میگیرد. شارژ کارتریج علاوه بر انکه در محل کار شما قابل انجام است در صورتیکه تعداد کارتریج شما زیاد باشد تکنسین آن ها را به کارگاه همیار پرینتر تحویل میدهد تا از مزاحمت و ایجاد آلودگی جلوگیری نماید. جهت ازتباط با همیار پرینتر تنها کافیست با شماره های021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نمایید.

شارژ کارتریج در محل خیابان بهشتی

کارتریج یکی از قطعات مهم در دستگاه پرینتر است. که مهم ترین نقش را در فرآیند پرینت دارا می باشد. کارتریج به اصطلاح ساده تر مغزی وهسته درونی دستگاه پرینتر محسوب می شود.لذا شناخت و دانستن انواع مختلف یک کارتریج می تواند حائز اهمیت باشد. امروزه انواع کارتریج های موجود در بازار به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه مقاله به طور خلاصه توضیح خواهیم داد.

کارتریجی که هنگام خرید یک دستگاه پرینتر در داخل آن وجود دارد یعنی با حجم تونر کم یا معمولی می باشند. برای تهیه کارتریج یدک کارشناسان همیار پرینتر به چند دلیل خرید کارتریج های اصل را توصیه نمی کند. قیمت بسیار بالای آن، تحریم و عدم واردات ، فاقد گارانتی اصلی در ایران،صنعت تخریب در کارتریج اورجینال یا اصل است.

به کارتریج هایی که مشابه اصلی می باشند ولی تولید کارخانه های اصلی پرینتر نیستند کارتریج طرح گفته می شود. این کارتریج ها به خاطر عدم استفاده از صنعت تخریب و قیمت تمام شده بسیار پایین تر و به صرف بوده و عمدتا در کشور عزیزمان ایران از این کارتریج ها استفاده می شود. برای شارژ کارتریج در خیابان بهشتی میتوانید از همیار پرینتر سفارش دهید.

کارتریج های طرح درجه 2 در پایین ترین رده کیفی قرار دارند و قیمت بسیار ارزانی دارند. سلامت این کارتریج ها هرگز قابل تضمین نیست. البته قیمت ارزان این کارتریج در اولین بار شارژ با تعویض حداقل 2 قطعه به اندازه کارتریج طرح نو می شود.

کارتریج های بازتولید شده یا رفرش در رده سوم کیفی کارتریج ها قرار می گیرند و درواقع همان کارتریج های طرح یا اورجینال هستند. که درواقع این کارتریج ها تقریباً نو می باشند ولی به دلیل اشکلات کوچک و جزئی برای رفع ایراد به کارخانه مرجوع شده و پس از اصلاح و تست سلامت دوباره به چرخه مصرف و به دست کاربران و مصرف کنندگان خود باز می گردد.

قیمت شارژ کارتریج در خیابان بهشتی

قیمت شارژ کارتریج در خیابان بهشتی این است که در ابتدا شما با شماره تلفن 02174861 تماس میگیرید تا به طور مستقیم بتوانید با کارشناسان مجموعه همیارپرینتر صحبت کنید و سپس آنان در زمینه شارژ کارتریج در محل به شما عزیزان راهنمایی های کافی را خواهند کرد. در این مرحله کارشناسان قیمت اولیه شارژ کارتریج را به شما اعلام میکنند. اما گاهی تنها مشکل اتمام تونر نیست و باید به طور دقیق کارتریج توسط شما بررسی شود.

در این زمان اگر یک یا دو قطعه از کارتریج دچار ایراد شده بود متخصصینی که به محل شما مراجعه نموده اند، تمامی این موارد را با شما عززیان درمیان میگذارند. و سپس مبلغ نهایی را خدمات شما اعلام میدارند تا بعد از تأییدیه مبلغ نهایی فرآیند شارژ کارتریج را در مکانی کاملاً مجهز آغاز نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *