خدمات در محل

شارژ کارتریج در بهارستان

شارژ کارتریج در بهارستان
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج در بهارستان با بکارگیری تجهیزات مدرن و تکیه بر مهارت کارشناسان متخصص همیار پرینتر انجام می گردد . کیفیت بالا و سرعت ارائه ی تعمیرات در این مرکز کاربران و مشتریان محترم را مایل به استفاده از خدمات این نمایندگی کرده است . کارشناسان و تعمیرکاران مرکز شارژ کارتریج در محل مسلط به بازیابی تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی اچ پی می باشند . لازم به ذکر است ، هزینه ی تعمیرات انجام گرفته در این مرکز براساس نرخنامه ی مصوب اتحادیه دریافت می گردد.

الان که شما وارد شارژ کارتریج در بهارستان شده اید به این معنی است که کارتریج پرینتر شما دچار ایراد شده است.مشکلاتی که ممکن است آزار دهنده باشند و یا روند کار شما را کند کند و حتی قطع کرده باشند.این مشکلات ممکن است در هر لحظه برای دستگاه های کپی یا پرینتر اتفاق بیفتد و هر کسی هم نمیتواند به راحتی مشکلات را برطرف نماید.
قطعاً شما از جمله افرادی هستید که دنبال تعمیر کار و شارژ کارتریج اصولی و حرفه ای میگردد و میخواهید تعمیرکاری را پیدا کنید که هر وقت دستگاه فتوکپی شما به مشکل خورد با تعمیر کار تماس بگیرند و تعمیر کار بعد از تماس شما به محل کار شما بیاید و ایراد دستگاه را حل کنند.
هر مشکلی که در زمینه تعمیرات پرینتر و کارتریج دارید با کارشناسان مجموعه همیار پرینتردر میان بگذارید. خوشبختانه همیار پرینتر میتواند مشکلات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن حل نمایند.
کارشناسان ما آماده هستند تا مشکلات شما را با تجهیزات حرفه ای و در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه حل کنند.

قیمت شارژ کارتریج در بهارستان

قیمت و هزینه شارژ کارتریج در همیار پرینتر متغیر است. این هزینه بر اساس میزان و حجم کار از 70،500 تومان شروع می‌شود. ممکن است هزینه فقط مربوط به شارژ و اجرت باشد یا علاوه بر این موارد قطعه هم نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در نتیجه باید خدمات بیشتری برای کارتریج انجام شود. اغلب خرابی قطعات مگنت، بلید، داکتر بلید، درام، فوم رول، چیپست و وایبر بلید بسیار رایج است.
هزینه شارژ کارتریج پرینتر برای هرکدام از انواع پرینتر ها متفاوت میباشد. برای مثال هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان با لیزری متفاوت است. به دلیل آن که در این میان قیمت پودر شارژ کارتریج و جوهر را باید از عوامل موثر بر هزینه شارژ کارتریج در نظر گرفت. و باید به این مورد هم توجه نمود برای مثال قیمت کارتریج پرینتر پودری با قیمت کارتریج پرینتر رنگی کاملاً متفاوت است.

در صورتی که شارژ کارتریج برادر با درنظرداشتن استانداردهای این کار، نظیر توجه به زمان مناسب شارژ کارتریج، استفاده از کارتریج باکیفیت و مواردی از این دست انجام شود، احتمال بروز خطا در چاپ به حداقل می‌رسد. با این وجود، معمولاً اشکالاتی پس از شارژ کارتریج مشاهده می‌شود که با اندک دستکاری و تعمیر برطرف می‌شوند.
برخی از این اشکالات عبارتند از: صفحه دارای خطوط ناخواسته باشد، از قسمتی از صفحه چاپ گرفته نشود، صفحه دارای پس زمینه است، چاپ صورت گرفته کم رنگ است، رنگها با یکدیگر تداخل داشته باشند، کارتریج دارای صدای ناهنجار است، کارتریج کاغذ را کثیف می کند، کاغذ پس از فرمان چاپ بصورت کاملا سفید خارج میشود، پرینتر در هنگام چاپ خطا و هشدار کارتریج می دهد، قرار دادن کارتریج در دستگاه سبب خاموشی دستگاه می شود، کارتریج شارژ شده در یک پرینتر تک کاره بخوبی پاسخگوست لیکن در پرینتر سه و چهارکاره بسیار کم رنگ است.
همانگونه که گفته شد در صورتی که شارژ کارتریج برادر با درنظرداشتن استانداردهای این کار، نظیر توجه به زمان مناسب شارژ کارتریج، استفاده از کارتریج باکیفیت و مواردی از این دست انجام شود، احتمال بروز خطا در چاپ به حداقل می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *