خدمات در محل

تعمیر پرینتر 1102 اچ پی

تعمیر پرینتر 1102 hp
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر 1102 اچ پی یک پرینتر رو میزی با کارایی بسیار بالا که ممکن است در زمان انجام کار دچار ایراد شود و نیاز به تعمیر پرینتر در محل داشته باشید. در این هنگام پیشنهاد همیار پرینتر استفاده از خدمات تعمیر پرینتر 1102 اچ پی است. که شما میتوانید با اطمینان خاطر کامل پرینتر خود را به تکنسین های حرفه ای ما که در زمینه ی تعمیر پرینتر تبحر خاصی دارند سپرده، تا تمامی ایرادات موجود در دستگاه را برطرف نمایند. جهت ارتباط با کارشناسان همیار پرینتر میتوانید با شمار های 021-74861 و 09361002014 تماس حاصل نمایید. همواره مجموعه همیار پرینتر میکوشد بهترین خدمات با استفاده از بهترین و به روز ترین مواد مصرفی و قطعات را برای شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

از مهم ترین و کاربردی ترین خدمات نمایندگی تعمیر پرینتر 1102 اچ پی ارائه ی خدمات تعمیر و پشتیبانی در محل مورد نظر کاربران محترم هستش.این خدمات شامل انجام تمام مراحل عیب یابی و تعمیر میشه. این سرویس ها راحتی و آسایش زیادی رو برای کاربران به همراه داشتن. چرا که این عزیزان دیگه نیاز به جابه جا کردن دستگاه و حمل اون نداشتن.از ویژگی های مهم سرویس های تعمیر در محل پرینتر اچ پی ، صرفه جویی در وقت و هزینه ست که بسیار قابل توجهه. شما عزیزان هم اگه در عملکرد دستگاهتعمیر پرینتر 1102 اچ پی خودتون با مشکل روبرو شدین میتونین با نمایندگی پرینتر اچ پی تماس بگیرید تا کارشناسان تعمیر به محل مورد نظرتون اعزام بشن و مشکلات رو به صورت تضمینی حل کنن.

معرفی پرینتر 1102 اچ پی

تعمیر پرینتر 1102 اچ پی از پرینترهای کم حجم شرکت اچ پی می باشد . این پرینتر مدل P1102 تک رنگ تنها قابلیت چاپ اسناد به صورت سیاه سفید را دارا است . با توجه به حجم کم پرینتر P1102 اچ پی ، برای مشاغلی که نیاز به فضای کمتری برای محیط کاری خود دارند و یا درصورتی که میخواهید پرینتر شما فضای کمتری را اشغال کند بسیار گزینه مناسبی است. همچنین می توانید از دیگر اندازه های کاغذ مانند A4, A5, A6, C5, DL, B5 کارت پستال , پاکت نامه نیز برای چاپ توسط پرینتر P1102 استفاده نمایید.
امروزه دستگاه های الکترونیکی در زندگی روزمره انسان ها به خوبی جای خود را پیدا کرده اند , یکی از دستگاه های الکترونیکی وابسته به کامپیتر پرینتر ها هستند که در زندگی انسان نقشه به سزاری ایفا می کنند. در بین شرکت های بزرگی در حال رقابت هستند یکی از این شرکت ها اچ پی است , این شرکت بزرگ محصولی با نام دستگاه P1102 را به بازار های جهانی از جمله ایران عرضه داشته که نظر بسیاری را به خود جلب نموده است.

کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 85A که در بازار به عنوان کارتریج CE285A نیز گفته ‌می‌شود. یکی از پر مصرف ترین کارتریج‌های لیزری موجود در بازار ‌می‌باشد و کارتریج 85A برای دستگاه‌های چاپگر لیزری اچ پی سیاه و سفید مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.
این کارتریج جایگاه خاصی در استفاده‌های روزمره مشاغلی چون ادارات ، شرکت‌ها و کسب و کارهای دیگر دارد و تمام مدارک خود را با دستگاه‌های سازگار با کارتریج HP 85A که بعضی آن را کارتریج پرینتر P1102 هم نام برده میشود، بدون مشکلی چاپ ‌می‌کنند.

هزینه تعمیر پرینتر 1102 اچ پی

عوامل متعددی در هزینه تعمیرات پرینتر موثر است، اما بدون شک دلیل اصلی این هزینه، علت خرابی آن است. بسته به اینکه کدام قطعه معیوب است، مانند واحد انتقال، برد برق، فیوز، کلاچ، لنت جداکننده، غلتک پیکاپ، دنده و غیره، هزینه های تعمیر می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. با توجه به علت خرابی، عواملی مانند نوع، برند و مدل چاپگر بیشترین تاثیر را در قیمت تعمیر دارند. بعد از علت خرابی، مهم ترین عامل در قیمت گذاری تعمیرات چاپگر، نوع دستگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *