خدمات در محل

تعمیر پرینتر اچ پی 402

تعمیر پرینتر 402 hp
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر پرینتر اچ پی 402 از نمونه خدمات انحصاری میباشد، که فقط برای پرینتر های اچ پی مدل 402 انجام میشود. گفتنی است که کمپانی اچ پی یکی از بزرگترن کمپانی هایی است که توانسته طی سال ها کسب تجربه در نقاط مختلف جهان مشتریان زیادی را در زمینه خرید پرینتر به خود جذب کند. زیرا این برند با بهرهگیری از بالا ترین سطح تکنولوژی و فناوری های روز دنیا توانسته بسیاری از مشکلات پرینت گرفتن انواع تصاویر و متن ها را حل نماید. و با کاربرد آسان افراد در سنین مختلف بتوانند از کالا هایش استفاده کنند. مجموعه همیار پرینتر با توجه با این موارد در فروشگاه خود پرینتر های اچ پی را به فروش میرساند و علاوه بر آن خدماتی چون تعمیر پرینتر در محل برای مدل hp 402 را برای مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها فراهم نموده است.

معرفی پرینتر اچ پی 402

پرینتر اچ پی 402 محصولی که به صورت تک کاره طراحی شده است و تنها عمل چاپ انواع داده مانند: نوشته ها ، تصاویر و نمودار ها را با کیفیت 1200 dpi را انجام میدهد. اما یکی از ویژگی هایی که این کالا را نسبت به سایرین متمایز میگرداند قابلیت چاپ دورو میباشد. ک میتواند تمامی صفحات شما را به صورت پشت و رو برروی یک کاغذ چاپ نماید. با این کار علاوه بر این که در مصرف کاغذ صرفه جویی میشود. باعث جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست میگردد. این پرینتر به وسیله ی پورت شبکه قابل اتصال به سیستم عامل میباشد. .زن این کالا تنها 8 کیلوگرم بوده و به راحتی توسط یک فرد قابل حمل و جابه جایی است.

یکی دیگر از خصوصویات پرینتر اچ پی 402 سرعت چاپ آن است که قادر میباشد تا 40 برگ در دقیقه را به چاپ نهایی برساند. در اکثر پرینتر ها جایگاهی با عنوان سینی نگهداری کاغذ وجود دارد که در این محصول منحصر به فرد 2 عدد سینی تعبیه شده است. در سینی اول 100 برگ و در سینی دوم 250 برگ جای میگیرد. تنها کارتریجی که میتوان برای این پرینتر استفاده نمود، کارتریج مشکی است که 9000 برگ را در طول دوران استفاده از پرینتر میتواند به چاپ نهایی برساند.

ینتر های اچ پی 402 برای چاپ از کارتریج HP 26A بهره می برند. که جزو کارتریج های پر فروش و محبوب بازار به شمار می روند. نخستین نکته مهم در رابطه با شارژ کارتریج پرینتر 402 hp آن است که حتماً این کار می‌بایست توسط کارشناسان و اشخاص کاربلد انجام شود. در غیر اینصورت امکان آسیب رسیدن به سایر قطعات اصلی دستگاه وجود دارد. در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس تعمیر پرینتر hp در محل استفاده کرد. نکته دیگر آنکه پس از اتمام تونر موجود در پرینتر، حتماً جهت شارژ آن اقدام کرد و این کار را به تأخیر نیانداخت.

بررسی تعمیر پرینتر اچ پی 402

تعمیر پرینتر اچ پی 402 درواقع بسته به شریطی که تنها یک الی دو قطعه آن آسیب دیده باشد در محل مورد نظر شما انجام میگیرد. در غیر این صورت اگر برد پرینتر دچار خرابی شود. به دلیل تخصصی بودن و زمان بر بودن کار، دستگاه را به تعمیرگاه مخصوص همیارپرینتر که دارای تجهیزات بسیاری میباشد انتقال میدهند. تا در آنجا بتوانند در کمترین زمان ممکن پرینتر را هم مانند روز اول تعمیر کرده و به دستتان برساند.

مجموعه همیار پرینتر خدمات دیگر و به صرفه تری به عنوان سرویس دوره ای برای شما عزیزان قرار داده است.این خدمات مخصوص افرادی که در چاپخانه ها و مراکز این چنینی که روزانه بیش از 1000 برگ پرینت میگیرند، بسیار جز خدمات با ارزش است. به این خاطر که میتوانند با بستن قرارداد و پرداخت مبلغی جهت سرویس دوره ای به صورت ماهیانه یا هر 2 الی 3 ماه یکبار تکنسین ها به محل آنان مراجعه نموده و همیشه یک عدد دستگاه پرینتر اچ پی 402 کاملاً سالم را در محیط کاره خود یا در منزل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *