خدمات در محل

تعمیر پرینتر HP LaserJet 1010

تعمیر پرینتر HP LaserJet 1010
Rate this post

تعمیر پرینتر HP LaserJet 1010 از دیگر خدماتی است که مجموعه همیار پرینتر ارائه میدهد. تکنسین های متخصص همیار پرینتر با استفاده از بهترین و مرغوب ترین تونر و جوهر کارتریج شما را در کمترین زمان ممکن شارژ مینماید. شارژ کارتریج در کارگاه های همیار پرینتر با مواد مصرفی اصلی انجام میپذیرد و این عمل بدون پرداخت هیچگونه جهت حمل و نقل صورت میگیرد. شارژ کارتریج علاوه بر انکه در محل کار شما قابل انجام است در صورتیکه تعداد کارتریج شما زیاد باشد تکنسین آن ها را به کارگاه همیار پرینتر تحویل میدهد تا از مزاحمت و ایجاد آلودگی جلوگیری نماید. جهت ازتباط با همیار پرینتر تنها کافیست با شماره های74861-021 و 09361002014 تماس حاصل نمایید.

تعمیر پرینتر HP LaserJet 1010

پرینتر های جوهری عمدتاً از برندهای HP CANON و EPSON میباشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پرینتر های جوهری در تعدد رنگ و کارتریج آنها میباشد. پرینتر های قدیمی تر دارای 2 کارتریج میباشند. که یکی فقط محتوی رنگ مشکی بوده و دیگری به عنوان کارتریج رنگی 3 رنگ اصلی قرمز ، آبی و زرد را در خود دارد در ورژن های بعدی این 4 رنگ از هم جدا شد.
مزیت تفکیک رنگ ها در این بود که ایراد و اشکال کمتری در چاپ و شارژ جوهر بوجود می آمد.دستگاه ها ی جدیدتر که عمدتاً محصول کمپانی اپسون میباشند. به تفکیک بیشتری از رنگ ها مبادرت ورزیده اند و 2 رنگ آبی روشن و قرمز روشن را به کارتریج های قبلی اضافه کرده اند تا به تصویری شفاف تر و با کیفیت بالاتری در چاپ داشته باشید.
یکی از راهکار هایی که میتواند کمک بسیار مثمر و ثمری به شما بکند استفاده از تانک جوهر میباشد.دستگاه های جدید این تانک را به صورت فابریک دارند ولی برای دستگاه های قدیمی باید این قطعه و متعلقات آن به صورت جداگانه تهیه و نصب شود.
تانک جوهر باعث میشود تا خودتان براحتی بتوانید آن را شارژ نمایید و مدت زمان بیشتری بواسطه گنجایش بالا بدون نیاز به شارژ کارتریج با سرنگ ، از پرینتر استفاده کنید.

معرفی پرینتر 1010 hp

پرینتر لیزری اچ پی مدل 1010 از محبوب ترین و پر استفاده ترین برند ماشین های اداری hp می باشد. سرعت پرینت  ۱۹ صفحه در دقیقه و ارتباط  با کابل USB , پارالل باعث شده است تا پرینتر لیزری 1010 یکی از پرینتر های محبوب در میان مصرف کنندگان شود. پرینتر اچ پی 1010 بدلیل کوچک بودن ابعاد روی میز کارتان فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.چاپگر لیزری 1010 اچ پی بهترین انتخاب برای در کاربر خانگی و اداری است. پرینتر تک کاره 1010 یکی از کوچکترین پرینت ر های لیزری تولید شده است که از طراحی بسیار زیبا و سبک برخوردار است.سرعت بالا در چاپ چاپگر تک کاره 1010 باعث میگردد تا زمان بیشتری را برای انجام امور کاری خود داشته باشید. پرینتر ۱۰۱۰ اچ پی از پرینترهای قدیمی این شرکت می‌باشد و دوام بالای این دستگاه آن را به یکی از محبوب‌ترین‌های دسته اداری تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *