آموزش های ویدئویی

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر لیزری 2015 printer laserjet

15751444447
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از مشکلاتی که هنگام کار با پرینتر بسیار احتمال دارد که برای شما کاربرعزیز اتفاق بیفتد گیر کردن کاغذ در پرینتر می باشد در صورتی که برای پرینتر شما نیز این مشکل ایجاد شد و زمان کافی برای اینکه بخواهید به یک مرکز تخصصی تعمیرات مراجعه کنید نداشته باشید مجموعه همیار پرینتر با تشکیل یک تیم تخصصی اقدامی بسیار کارامد انجام داده است به این شکل که ما از تمام ایراداتی که می تواند برای هر پرینتری اتفاق بیفتد یک سری ویدیو های کوتاه و مفید تهیه کردیم تا شما کاربر عزیزز در صورت بروز این مشکلات از جمله گیر کردن کاغذ در پرینتر به سایت ما مراجعه کرده و تا حد امکان مشکلات خود حل نمایید و همینطور در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی کنید.

اقداماتی که تکنسین همیار پرینتر برای رفع مشکل گیر کردن کاغذ در این پرینتر انجام داده است شامل تعویض پیکاپ و کلاچ و پی اس می باشد اما این موارد مربوط به تعمیر تخصصی بوده که حتما باید توسط یک تکنسین کاربلد انجام شود. ولی در ادامه ویدیو تعمیرکار همیار پرینتر به یک نکته بسیار مهم اشاره می کند که ممکن است برای شما کاربر عزیز بسیار کارآمد باشد و تا حد زیادی مشکل شما را حل کند.

ما در این ویدیو قصد داریم تا به شما بهترین راهکار را برای حل مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر را ارائه دهیم . در واقع کارتریج دارای یک درپوش می باشد که از درام حفاظت می کند. گاهی اوقات این درپوش به صورت خود به خود باز می شود و موجب می شود که کاغذ در پرینتر گیر کند از همین رو شما می توانید کارتریج خود را در بیاورید و برای موقت این درپوش را از جای خود در بیاورید و برای دوباره کارتریج را در پرینتر خود قرار دهید به احتمال خیلی زیاد مشکلات حل می شود.

اما برای رفع مشکل درپوش خود حتما باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید از همین رو می توانید با مجموعه همیار پربنتر به شماره 74861-021 تماس بگیرید تا با توجه به موقعیت شما تعمیر کار خود را به مجل مورد نظر شما اعزام کنیم تا مشکل دستگاهتان را در کمترین زمان ممکن حل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *