خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 45A

شارژ کارتریج HP 45A
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 45A خدماتی که مجموعه همیار پرینتر در اختیار مشتریان ساکن تهران قرار داده است تا بتوانند تنها با شماره گیری 021-74861 و 09361002014 با کارشناسان همیار پرینتر ارتباط برقرار کنند. درواقع شما با گفتن مشکل خود به کارشناس مربوطه در زمینه شارژ کارتریج اچ پی 45A و بیان نمودن جزییات قادرخواهید بود. که در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل پرینتر و کارتریج خود را برطرف نمایید. از خدمات دیگر این مجموعه میتوان به تعمیر پرینتر در محل ، تعمیر دستگاه کپی نیز اشاره نمود. متخصصین همیار پرینتر با تجربه بیش از 10 سال در زمینه شارژ کارتریج اچ پی 45A توانسته اند در بین رقبای خود در رده های بالاتر قرار میگیرد.

معرفی شارژ کارتریج اچ پی 45A

کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 45A با تمامی دستگاه های چند کاره HP LaserJet 4345 سازگار میباشد. این کارتریج قادر است تا 18000 برگ کاغذ را چاپ کرده و پس از آن دوباره شارژ شود. کد فنی آن Q5945A بوده و با نام عمومی 45A است.

یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج اچ پی 45A توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد. که این عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند.

شارژ کارتریج hp مقرون به صرفه است، یعنی ارزان تر از خرید کارتریجی میباشد که تازه خریداری شده استو هنوز استفاده نشده است که هزینه آن برای مدیریت در سراسر جهان بسیار زیاد است ، به خصوص هنگامی که جهان امروز در یک بحران مالی قرار دارد. با پر کردن مجدد کارتریج hp ، برای مدت زمانی معادل 80٪ از هزینه خرید را به حداقل برسانید.

پیشنهاد میشود به جای خرید تونرهای جدید از خدمات شارژ کارتریج hp استفاده کنید. در صورت انجام این کار، می توانید در خرید محصولات جدید صرفه جویی کنید. به خصوص فرآیند پر کردن مجدد بسیار سریعتر انجام میشود و می توانید بدون آنکه نیاز باشد دوره های آموزشی آن را مشاهده کنید و یا بخواهید کلاسی را بگذرانید آن را به تنهایی انجام دهید.

سازگار با محیط زیست: کارتریج های شارژ شده کاملاً با در نظر گرفتن سلامت محیط زیست انجام میشوند. دلیل این امر این است که پس از فرایند انجام کار ، کارتریج های تونر به محل های دفن زباله ریخته می شوند و در آنجا باقی می مانند تا هدر بروند. همراه با مواد زاید جمع شده در محل های دفن زباله، کارتریج های تونر، دودهای مضر را به هوا می فرستند که می تواند به سیاره ما آسیب برساند.

قیمت شارژ کارتریج اچ پی 45A

مجموعه همیارپرینتر با در نظر گرفتن شرایطی چون جلوگیری از آلودگی هوا، ترافیک شهری و نیز حمل کالا خدماتی را ارائه نموده تا بتوانید بدون هیچگونه مشکلی از خدمات شارژ کارتریج اچ پی 45A بهرهمند شوید. متخصصان ابتدا کارتریج شما را بررسی میکنند و پس از اطمینان کامل قیمت نهایی را به شما عزیزان اعلام خواهند نمود. تا در زمان موافقت شارژ کارتریج پرینتر شما را آغاز نمایند. توجه داشته باشید که تمامی قیمت های نام برده شده همگی بر اساس نرخ نامه ای است که اتحادیه در اختیار مجموعه همیارپرینتر قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *