خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 13A

شارژ کارتریج HP 13A
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 13A دستگاهی مهم که درون پرینتر های سازگار با این کارتریج قرار میگیرد. درواقع وجود کارتریج از این جهت عارض اهمیت میباشد، که اگر این قطعه در هر صورت دچار ایراد گردد. باید تعویض یا مجدد بعد از استفاده اولیه شارژ شود. درواقع ممکن است این سوال برای افراد پیش بیاید که چه زمانی متوجه خرابی کارتریج میشوند. ما به این پرسش شما پاسخ خواهیم داد. درواقع در زمان چاپ داده بر روی کاغذ اگر وضوح نوشته ها یا تصاویر بر روی کاغذ از کیفیت بالایی برخوردار نباشد. در این زمان شما باید به کارتریج خود مراجعه نموده و علت خرابی این قطعه را جویا شوید. در اکثر مواقع کارتریج اچ پی 13A نیاز به شارژ دارد. که این کار را مجموعه همیار پرینتر به شما پیشنهاد میدهد که به تکنسین های حرفه ای مجموعه اینت عمل را بسپارید تا با اطمینان کامل بدون حتی آسیب رسیدن به قسمتی از دستگاه، شارژ کارتریج در محل با رعایت تمامی استاندارد ها و به خصوص استفاده از مواد مصرفی فوق العاده مرغوب انجام گیرد.

معرفی شارژ کارتریج اچ پی 13A

کارتریج تونر مشکی اچ پی HP 13A با پرینتر های HP Laserjet 1300 سازگار بوده و قادر به چاپ 2500 برگ کاغذ در هر دقیقه می باشد. کارتریج های ارائه شده دارای ضمانت کالا از جانب مجموعه همیار پرینتر میباشد که امکان تعویض و دوباره  شارژ هستند. کیفیت بسته بندی و مواد تولیدی آنها کاملا استاندارد است. کد فنی کارتریج HP 13A در بازار به عنوان Q2613A شناخته می شود.

برای تعمیر دستگاه کپی به صورت تخصصی، همیار پرینتر در کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق تماس با 74861-021، می توانید درخواست تعمیر دستگاه کپی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، دستگاه کپی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ماشین های اداری، تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید.

بررسی کارتریج اچ پی 13A

کارتریج اچ پی به علت لیزری بودن مخصوص پرینترهای لیزری اچ پی طراحی شده است. درواقع افرادی که از پرینتر لیزری در منزل یا محله کاره خود استفاده میکنند، نمیتوانند از جوهر برای شارژ کارتریجشان استفاده نمایند. زیرا تنها قطعه ای که منحصر به فرد این نمونه از پرینتر ها میباشد کارتریج اچ پی 13A است، که اگر کارتریجی که تهیه میکنند، اصلی باشد، میتوانند تا حداکثر 4 الی 5 بار آن را با تونر با کیفیت شارژ نمایند. اما اکر کارتریج طرح را تهیه میکنید. درواقع به علت این که حداقل یکبار از کارتریج استفاده شده، میتوانید حداکثر تا 3 بار آن را مجدداً شارژ نموده و سپس استفاده نمایید.

قیمت شارژ کارتریج اچ پی 13A

شارژ کارتریج از جمله کارهای تخصصی این مجموعه میباشد. که ترجیحاً به علت آلودگی که ممکن است در محیط ایجاد کند ، سبب بوجود آمدن مشکلات بسیاری می شود، درواقع شما تنها هزینه ای که پرداخت میکنید بابت شارژ هر تعداد کارتریجی میباشد. که به کارگاه همیارپرینتر میسپارید. مبالغ محاسباتی، بر این امر هستند که ، اگر شما بیش از 3 عدد کارتریج برای شارژ نیاز داشته باشید، هزینه ایاب و ذهاب برای شما عزیزان کاملا رایگاه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *