خدمات در محل

شارژ کارتریج اچ پی 06a

شارژ کارتریج HP 06a
5/5 - (1 امتیاز)

شارژ کارتریج اچ پی 06a یکی از خدمات انحصاری مجموعه همیار پرینتر میباشد، که به علت پر مصرف بودن این نمونه از کارتریج بیشترین استقبال از این محصول شده است و متقاضیان زیادی را به خود جذب نموده. هنگامی که کارتریج دچار مشکل میشود درواقع به علت این که یک دستگاه بسیار مهم در پرینتر میباشد سبب به وجد آمدن اختلال در کل سیستم پرینتر میشود. و شما مشاهده افت کیفیت در پرینت میگردید. این مشکل امروزه به راحتی تنها با یک تماس به شماره گیری 021-74861 و 09361002014 قابل حل است. دو نمونه خرابی در شارژ کارتریج اچ پی 06a وجود دارد، اولین مورد شما نیاز به تعویض قطعه به طور کامل را خواهید داشت. دومین حالت شارژ کارتریج در محل میباشد. که مورد دومی بسیار به صرفه بوده و شما دیگر از پرداخت هزینه های گزاف بابت خرید این قطعه منع میشوید.

معرفی کارتریج HP 06a

شارژ کارتریج اچ پی 06a از مواد بسیار عالی تهیه شده است که قادر است تا 2500 برگ کاغذ را به چاپ برساند. این کارتریج قابل شارژ بوده و می تواند تا چندین بار شارژ گردد. همین امر سبب صرفه جویی در هزینه ها میشود. این کارتریج با پرینترهای HP laserjet 5L, 6L, 6L GOLD, 6L PRO, 3100 , 3150 سازگار است. قبل از شارژ کارتریج، توجه داشته باشید. که کارتریج تونر موردنظرتان قابل شارژ باشد. به دلیل آن که برخی کارتریج‌ها قابل شارژ نیستند. کارتریج لیزری در دو نوع اصل و طرح در بازار موجود میباشند. کیفیت چاپ در کارتریج اصل بسیار بالاتر از مدل طرح آن است. با این حال کارتریج طرح اورجینال از لحاظ کیفیت درجه‌بندی دارد و شبیه کارتریج اصل تولید می‌شود. در صورت استفاده از کارتریج تونر اصل ، برای شارژ تونر آن دقت داشته باشید که به روش‌ استاندارد آن را شارژ کنید. که تمامی مراحل شارژ کارتریج در محل با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی توسط تکنسین های حرفه ای همیار پرینتر انجام میشود.

800 16114777373

تونر کارتریج چیست؟

قیمت شارژ کارتریج 06 اچ پی

کارتریج تونر لیزری مشکی اچ پی 06A می تواند تقریباً 2000 چاپ واضح و با کیفیت را قبل از نیاز به شارژ مجدد در اختیار شما قرار دهد. پس از شارژ مجدد، این کارتریج تونر را می توان چندین بار شارژ کرد قبل از اینکه کیفیت چاپ شروع به کاهش کند و اجزای کارتریج با استفاده مکرر فرسوده شوند. به طور معمول، توصیه می شود پس از 4 یا 5 بار شارژ مجدد، یک کارتریج تونر لیزری HP 06A جدید خریداری کنید تا کیفیت چاپ اولیه در چاپ های خود حفظ شود.

مزایای استفاده از شارژ کارتریج اچ پی 06a یکی از مزایای استفاده از خدمات همیار پرینتر استفاده از شارژ کارتریج توسط متخصصین همیار پرینتر میباشد که این عمل را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه بابت ایاب و ذهاب شارژ کارتریج را انجام داده و در بسته بندی های مناسب و کاملا استاندارد درب منزل یا محل کاربه شما تحویل میدهند. مجموعه همیار پرینتر در تلاش است تا بهترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد تا شما با اطمینان خاطر از ما خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *